Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor het eerst naar een festival, alleen

Voor het eerst naar een festival, alleen

68 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verstandig om welke drug dan ook eerst thuis te proberen voor je het op een festival doet. Komt vast goed hoor, maak je geen zorgen en ga lekker genieten van de vibe en de muziek (: Naar welk festival ga je?
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Miraculeus zei:
Verstandig om welke drug dan ook eerst thuis te proberen voor je het op een festival doet. Komt vast goed hoor, maak je geen zorgen en ga lekker genieten van de vibe en de muziek (: Naar welk festival ga je?
Klik om te vergroten...
Loveland. Ben erg benieuwd, haha!!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh nou, zie je daar dan! (:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thread zei:
Hi allen. Tijdje niks gepost, maar bij vragen kan ik altijd op jullie rekenen. :)

In de regio waar ik woon, en met de vriendengroep waar ik mee om ga, wordt een festival anders dan de Zwarte Cross als ‘vreemd’ gezien en alle andere clichés die je kunt opnoemen.

In de afgelopen maanden, en zeker nu ik ga studeren, oriënteer ik mijzelf wat meer met andere dingen. Waar ik voorheen nooit met een sigaret in aanmerking zou willen komen, laat staan drugs, is dat de afgelopen tijd ontzettend erg veranderd; ik ben uit mijn bubbel gestapt, zeg maar, haha. - Alleen nog nooit enige drugs gebruikt.

Zo ook wat betreft festivals. Binnenkort is er een technofestival en ik wil het gewoon eens uitproberen, alleen is daar de vriendengroep niet naar en heb ik weinig tot geen ervaring met festivals bezoeken, laat staan het alleen bezoeken van een festival.

Nu ben ik niet de moeilijkste en overweeg ik om het festival te bezoeken, alleen ben ik bang dat het alleen bezoeken van een festival, zeker als het je eerste festival is, nogal ‘ongemakkelijk’ is? Iedereen staat daar te genieten van de muziek, al dan niet met iets op, en dan, als nieuweling zonder enige ervaring, sta ik daar, alleen, proberen te genieten. Ik hoop dan eventueel nieuwe connecties te maken? I don’t know.

tl;dr, hebben jullie ooit alleen een festival bezoekt? Zo ja, zou je het aanraden? En zou je het aanraden als je eerder nog nooit een dergelijk festival hebt bezocht?

Het is een hele nieuwe wereld voor mij, haha.. :))
Klik om te vergroten...
LOVE JE AVATAR WOEHOE
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miraculeus zei:
Oh nou, zie je daar dan! (:
Klik om te vergroten...
Hahaha, wat een toeval! Ben je er eerder geweest?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thread zei:
Hahaha, wat een toeval! Ben je er eerder geweest?
Klik om te vergroten...
Nee Loveland ben ik nog nooit geweest, ben ook wel benieuwd! Ben wel naar een ander festival op diezelfde locatie geweest, is wel een super fijne/mooie plek, maar geen idee hoe de aankleding is bij Loveland, kan veel uitmaken natuurlijk. Maar ik heb er zin in! Heel mooie line-up, dus dat wordt zeker top!
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik begon altijd als alleen-gaander. Ben alleen nooit op een festival geweest, wel extreem drukke feesten (hardcore) van 16 uur lang. Ik was hier dan ook in mijn eentje en had toen voor het eerst XTC gebruikt helemaal alleen. Ik wist niet wat mij te wachten stond en ik zat even in een andere wereld, daarna accepteerde ik gewoon het gevoel en ging mee met de flow, erg grappig om aan die herinnering te denken. Dus ja, het ligt zeer aan een persoon, en nee, het is niet raar om in je eentje ergens heen te gaan.
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miraculeus zei:
Nee Loveland ben ik nog nooit geweest, ben ook wel benieuwd! Ben wel naar een ander festival op diezelfde locatie geweest, is wel een super fijne/mooie plek, maar geen idee hoe de aankleding is bij Loveland, kan veel uitmaken natuurlijk. Maar ik heb er zin in! Heel mooie line-up, dus dat wordt zeker top!
Klik om te vergroten...
Ah, oke. Omgeving ziet er inderdaad erg mooi uit! We zullen zien hoe het gaat. Veel plezier!
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#9
GreenAnonMan zei:
Ik begon altijd als alleen-gaander. Ben alleen nooit op een festival geweest, wel extreem drukke feesten (hardcore) van 16 uur lang. Ik was hier dan ook in mijn eentje en had toen voor het eerst XTC gebruikt helemaal alleen. Ik wist niet wat mij te wachten stond en ik zat even in een andere wereld, daarna accepteerde ik gewoon het gevoel en ging mee met de flow, erg grappig om aan die herinnering te denken. Dus ja, het ligt zeer aan een persoon, en nee, het is niet raar om in je eentje ergens heen te gaan.
Klik om te vergroten...
Hoe ging dat voor jou, het alleen gaan naar drukke hardcore feesten? Hier en daar bij anderen geweest, aangesloten bij een groep, of echt op jezelf geweest lange tijden?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thread zei:
Hi allen. Tijdje niks gepost, maar bij vragen kan ik altijd op jullie rekenen. :)

In de regio waar ik woon, en met de vriendengroep waar ik mee om ga, wordt een festival anders dan de Zwarte Cross als ‘vreemd’ gezien en alle andere clichés die je kunt opnoemen.

In de afgelopen maanden, en zeker nu ik ga studeren, oriënteer ik mijzelf wat meer met andere dingen. Waar ik voorheen nooit met een sigaret in aanmerking zou willen komen, laat staan drugs, is dat de afgelopen tijd ontzettend erg veranderd; ik ben uit mijn bubbel gestapt, zeg maar, haha. - Alleen nog nooit enige drugs gebruikt.

Zo ook wat betreft festivals. Binnenkort is er een technofestival en ik wil het gewoon eens uitproberen, alleen is daar de vriendengroep niet naar en heb ik weinig tot geen ervaring met festivals bezoeken, laat staan het alleen bezoeken van een festival.

Nu ben ik niet de moeilijkste en overweeg ik om het festival te bezoeken, alleen ben ik bang dat het alleen bezoeken van een festival, zeker als het je eerste festival is, nogal ‘ongemakkelijk’ is? Iedereen staat daar te genieten van de muziek, al dan niet met iets op, en dan, als nieuweling zonder enige ervaring, sta ik daar, alleen, proberen te genieten. Ik hoop dan eventueel nieuwe connecties te maken? I don’t know.

tl;dr, hebben jullie ooit alleen een festival bezoekt? Zo ja, zou je het aanraden? En zou je het aanraden als je eerder nog nooit een dergelijk festival hebt bezocht?

Het is een hele nieuwe wereld voor mij, haha.. :))
Klik om te vergroten...
Ja, ik ga af en toe alleen en ik vind het helemaal prima. Elke nadeel heeft een voordeel: als ik alleen ga hoef ik met niemand rekening mee houden, geen gezeik over de djs en stages of “ ik wil al naar huis” gedoe . Maar ik neem geen hard drugs aka xtc of speed als ik alleen ga. Ik hou vam dansen en ik kan net zo goed zonder drugs genieten van het feestje. Ook vind ik best grappig met mijn nuchtere ogen naar de wauze koppen te kijken:)
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thread zei:
Hoe ging dat voor jou, het alleen gaan naar drukke hardcore feesten? Hier en daar bij anderen geweest, aangesloten bij een groep, of echt op jezelf geweest lange tijden?
Klik om te vergroten...
Rondjes lopen, heel veel rondjes lopen. En dan gewoon met mensen praten die er aardig uitzien en op dat punt aan het rusten zijn. Daarna lekker chillen en vrienden maken en uiteindelijk heb ik wat voelt als 100 mensen gepraat en zit ik alweer in 5 verschillende groepen lol.
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Javelin zei:
Ja, ik ga af en toe alleen en ik vind het helemaal prima. Elke nadeel heeft een voordeel: als ik alleen ga hoef ik met niemand rekening mee houden, geen gezeik over de djs en stages of “ ik wil al naar huis” gedoe . Maar ik neem geen hard drugs aka xtc of speed als ik alleen ga. Ik hou vam dansen en ik kan net zo goed zonder drugs genieten van het feestje. Ook vind ik best grappig met mijn nuchtere ogen naar de wauze koppen te kijken:)
Klik om te vergroten...
Hahaha, een hele nieuwe wereld zal voor mij open gaan, dus ben erg benieuwd! Had je best wat interactie met anderen alleen op festival? Naar wat voor festivals ging je? (:
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#13
GreenAnonMan zei:
Rondjes lopen, heel veel rondjes lopen. En dan gewoon met mensen praten die er aardig uitzien en op dat punt aan het rusten zijn. Daarna lekker chillen en vrienden maken en uiteindelijk heb ik wat voelt als 100 mensen gepraat en zit ik alweer in 5 verschillende groepen lol.
Klik om te vergroten...
Ah, oke! Best wel chill.

Ben erg benieuwd. Iets nieuws, maar hoop er ook wat meer connecties op te bouwen voor andere festivals. Geen idee of dat werkt, maar we shall see! 😅
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thread zei:
Ah, oke! Best wel chill.

Ben erg benieuwd. Iets nieuws, maar hoop er ook wat meer connecties op te bouwen voor andere festivals. Geen idee of dat werkt, maar we shall see! 😅
Klik om te vergroten...
Denk dat het prima lukt, gewoon sociaal zijn en kijken welke mensen er lief uitzien. Dan komt het allemaal goed
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon x proberen! Bevalt het niet kan ke direct naar huis want je hoeft geen rekening te houden met anderen. 😉

Ik ben nu zelf paar x alleen naar feesten geweest en het bevalt mij echt zeer goed.
Vroeger altijd met groep geweest maar dit bevalt me in mijn huidige leeftijdsfase een stuk beter. Klinkt cliche maar als je alleen bent hoef je alleen maar te denken aan wat jij wil.

Dus als ze kut draaien bij 1 stage hoef je daar niet te blijven hangen voor je vrienden bijv.

Ps. Zie het gewoon net als de geestenwereld van Korra 🎗️ jij stuurt je gehele eigen ervaring. Miss vind je Hi-Ro nog wel ergens...😉

Succes, laat wat horen! Ben benieuwd of het bevallen is.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thread zei:
Hahaha, een hele nieuwe wereld zal voor mij open gaan, dus ben erg benieuwd! Had je best wat interactie met anderen alleen op festival? Naar wat voor festivals ging je? (:
Klik om te vergroten...
Jazeker, ff hier bijkletsen, daar ff flirten:)
Ik was alleen bij “ Free your mind” , “ Geheime liefde” , bij Audio Obscura Easter in the Loft en een paar keer zonder een gezelschap naar Thuishaven
h
haaroentjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel juist dat je deze stap gaat zetten. Ik ga 21 oktober, na lange tijd, weer naar een festival, en ook voor het eerst in mijn eentje.
Als je maar daadwerkelijk, tot in het diepste van je vezels van techno houdt. Dan komt het meer dan goed.
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Javelin zei:
Audio Obscura Easter in the Loft
Klik om te vergroten...
Ik twijfelde heel erg maar had geen zin om alleen te gaan.. 😑 Hoe was het?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#19
Foxy Methoxy zei:
Ik twijfelde heel erg maar had geen zin om alleen te gaan.. 😑 Hoe was het?
Klik om te vergroten...
Ik had 2 feestjes bijgewoond : Sunset met Kolsch en Sunrise met Anfisa Letyago. Alle 2 waren heel erg leuk maar Anfisa haar set vond ik beter .
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Loveland is echt leuk. Er zijn trouwens ook fora waar je festivalmaatjes kan vinden. Zelf geen ervaring mee. Veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."