#1
Verstandig om welke drug dan ook eerst thuis te proberen voor je het op een festival doet. Komt vast goed hoor, maak je geen zorgen en ga lekker genieten van de vibe en de muziek (: Naar welk festival ga je?
Loveland. Ben erg benieuwd, haha!!Verstandig om welke drug dan ook eerst thuis te proberen voor je het op een festival doet. Komt vast goed hoor, maak je geen zorgen en ga lekker genieten van de vibe en de muziek (: Naar welk festival ga je?
LOVE JE AVATAR WOEHOEHi allen. Tijdje niks gepost, maar bij vragen kan ik altijd op jullie rekenen.
In de regio waar ik woon, en met de vriendengroep waar ik mee om ga, wordt een festival anders dan de Zwarte Cross als ‘vreemd’ gezien en alle andere clichés die je kunt opnoemen.
In de afgelopen maanden, en zeker nu ik ga studeren, oriënteer ik mijzelf wat meer met andere dingen. Waar ik voorheen nooit met een sigaret in aanmerking zou willen komen, laat staan drugs, is dat de afgelopen tijd ontzettend erg veranderd; ik ben uit mijn bubbel gestapt, zeg maar, haha. - Alleen nog nooit enige drugs gebruikt.
Zo ook wat betreft festivals. Binnenkort is er een technofestival en ik wil het gewoon eens uitproberen, alleen is daar de vriendengroep niet naar en heb ik weinig tot geen ervaring met festivals bezoeken, laat staan het alleen bezoeken van een festival.
Nu ben ik niet de moeilijkste en overweeg ik om het festival te bezoeken, alleen ben ik bang dat het alleen bezoeken van een festival, zeker als het je eerste festival is, nogal ‘ongemakkelijk’ is? Iedereen staat daar te genieten van de muziek, al dan niet met iets op, en dan, als nieuweling zonder enige ervaring, sta ik daar, alleen, proberen te genieten. Ik hoop dan eventueel nieuwe connecties te maken? I don’t know.
tl;dr, hebben jullie ooit alleen een festival bezoekt? Zo ja, zou je het aanraden? En zou je het aanraden als je eerder nog nooit een dergelijk festival hebt bezocht?
Het is een hele nieuwe wereld voor mij, haha..)
Hahaha, wat een toeval! Ben je er eerder geweest?Oh nou, zie je daar dan! (:
Nee Loveland ben ik nog nooit geweest, ben ook wel benieuwd! Ben wel naar een ander festival op diezelfde locatie geweest, is wel een super fijne/mooie plek, maar geen idee hoe de aankleding is bij Loveland, kan veel uitmaken natuurlijk. Maar ik heb er zin in! Heel mooie line-up, dus dat wordt zeker top!Hahaha, wat een toeval! Ben je er eerder geweest?
Ah, oke. Omgeving ziet er inderdaad erg mooi uit! We zullen zien hoe het gaat. Veel plezier!Nee Loveland ben ik nog nooit geweest, ben ook wel benieuwd! Ben wel naar een ander festival op diezelfde locatie geweest, is wel een super fijne/mooie plek, maar geen idee hoe de aankleding is bij Loveland, kan veel uitmaken natuurlijk. Maar ik heb er zin in! Heel mooie line-up, dus dat wordt zeker top!
Hoe ging dat voor jou, het alleen gaan naar drukke hardcore feesten? Hier en daar bij anderen geweest, aangesloten bij een groep, of echt op jezelf geweest lange tijden?Ik begon altijd als alleen-gaander. Ben alleen nooit op een festival geweest, wel extreem drukke feesten (hardcore) van 16 uur lang. Ik was hier dan ook in mijn eentje en had toen voor het eerst XTC gebruikt helemaal alleen. Ik wist niet wat mij te wachten stond en ik zat even in een andere wereld, daarna accepteerde ik gewoon het gevoel en ging mee met de flow, erg grappig om aan die herinnering te denken. Dus ja, het ligt zeer aan een persoon, en nee, het is niet raar om in je eentje ergens heen te gaan.
Ja, ik ga af en toe alleen en ik vind het helemaal prima. Elke nadeel heeft een voordeel: als ik alleen ga hoef ik met niemand rekening mee houden, geen gezeik over de djs en stages of “ ik wil al naar huis” gedoe . Maar ik neem geen hard drugs aka xtc of speed als ik alleen ga. Ik hou vam dansen en ik kan net zo goed zonder drugs genieten van het feestje. Ook vind ik best grappig met mijn nuchtere ogen naar de wauze koppen te kijkenHi allen. Tijdje niks gepost, maar bij vragen kan ik altijd op jullie rekenen.
In de regio waar ik woon, en met de vriendengroep waar ik mee om ga, wordt een festival anders dan de Zwarte Cross als ‘vreemd’ gezien en alle andere clichés die je kunt opnoemen.
In de afgelopen maanden, en zeker nu ik ga studeren, oriënteer ik mijzelf wat meer met andere dingen. Waar ik voorheen nooit met een sigaret in aanmerking zou willen komen, laat staan drugs, is dat de afgelopen tijd ontzettend erg veranderd; ik ben uit mijn bubbel gestapt, zeg maar, haha. - Alleen nog nooit enige drugs gebruikt.
Zo ook wat betreft festivals. Binnenkort is er een technofestival en ik wil het gewoon eens uitproberen, alleen is daar de vriendengroep niet naar en heb ik weinig tot geen ervaring met festivals bezoeken, laat staan het alleen bezoeken van een festival.
Nu ben ik niet de moeilijkste en overweeg ik om het festival te bezoeken, alleen ben ik bang dat het alleen bezoeken van een festival, zeker als het je eerste festival is, nogal ‘ongemakkelijk’ is? Iedereen staat daar te genieten van de muziek, al dan niet met iets op, en dan, als nieuweling zonder enige ervaring, sta ik daar, alleen, proberen te genieten. Ik hoop dan eventueel nieuwe connecties te maken? I don’t know.
tl;dr, hebben jullie ooit alleen een festival bezoekt? Zo ja, zou je het aanraden? En zou je het aanraden als je eerder nog nooit een dergelijk festival hebt bezocht?
Het is een hele nieuwe wereld voor mij, haha..)
Rondjes lopen, heel veel rondjes lopen. En dan gewoon met mensen praten die er aardig uitzien en op dat punt aan het rusten zijn. Daarna lekker chillen en vrienden maken en uiteindelijk heb ik wat voelt als 100 mensen gepraat en zit ik alweer in 5 verschillende groepen lol.Hoe ging dat voor jou, het alleen gaan naar drukke hardcore feesten? Hier en daar bij anderen geweest, aangesloten bij een groep, of echt op jezelf geweest lange tijden?
Hahaha, een hele nieuwe wereld zal voor mij open gaan, dus ben erg benieuwd! Had je best wat interactie met anderen alleen op festival? Naar wat voor festivals ging je? (:Ja, ik ga af en toe alleen en ik vind het helemaal prima. Elke nadeel heeft een voordeel: als ik alleen ga hoef ik met niemand rekening mee houden, geen gezeik over de djs en stages of “ ik wil al naar huis” gedoe . Maar ik neem geen hard drugs aka xtc of speed als ik alleen ga. Ik hou vam dansen en ik kan net zo goed zonder drugs genieten van het feestje. Ook vind ik best grappig met mijn nuchtere ogen naar de wauze koppen te kijken![]()
Ah, oke! Best wel chill.Rondjes lopen, heel veel rondjes lopen. En dan gewoon met mensen praten die er aardig uitzien en op dat punt aan het rusten zijn. Daarna lekker chillen en vrienden maken en uiteindelijk heb ik wat voelt als 100 mensen gepraat en zit ik alweer in 5 verschillende groepen lol.
Denk dat het prima lukt, gewoon sociaal zijn en kijken welke mensen er lief uitzien. Dan komt het allemaal goedAh, oke! Best wel chill.
Ben erg benieuwd. Iets nieuws, maar hoop er ook wat meer connecties op te bouwen voor andere festivals. Geen idee of dat werkt, maar we shall see! 😅
Jazeker, ff hier bijkletsen, daar ff flirtenHahaha, een hele nieuwe wereld zal voor mij open gaan, dus ben erg benieuwd! Had je best wat interactie met anderen alleen op festival? Naar wat voor festivals ging je? (:
Ik twijfelde heel erg maar had geen zin om alleen te gaan.. 😑 Hoe was het?Audio Obscura Easter in the Loft
Ik had 2 feestjes bijgewoond : Sunset met Kolsch en Sunrise met Anfisa Letyago. Alle 2 waren heel erg leuk maar Anfisa haar set vond ik beter .Ik twijfelde heel erg maar had geen zin om alleen te gaan.. 😑 Hoe was het?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."