#1
Ik zit dus in whatsapp groepen van mensen die naar feesten gaan.De hoop dat ik mensen had ontmoet voor latere festivals. Alleen achteraf was ik daar zelf ook terughoudend in.. stom. Hahaha.
Zo heb ik tijdens ADE verspreid over 3 feesten al 15 mensen voor het eerst ontmoet.
Dat zijn chatgroepen van 300+ leden er in. Welk feestje je ook gaat, er is altijd wel een ander die ook gaat.
Het is dat anonimiteit hoog in het vaandel staat op dit website want anders was dit bij uitstek een ideaal plek geweest om nummers uit te wisselen en elkaar te zien op feesten.