Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor het eerst naar een festival, alleen

Voor het eerst naar een festival, alleen

68 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thread zei:
De hoop dat ik mensen had ontmoet voor latere festivals. Alleen achteraf was ik daar zelf ook terughoudend in.. stom. Hahaha.
Klik om te vergroten...
Ik zit dus in whatsapp groepen van mensen die naar feesten gaan.
Zo heb ik tijdens ADE verspreid over 3 feesten al 15 mensen voor het eerst ontmoet.
Dat zijn chatgroepen van 300+ leden er in. Welk feestje je ook gaat, er is altijd wel een ander die ook gaat.

Het is dat anonimiteit hoog in het vaandel staat op dit website want anders was dit bij uitstek een ideaal plek geweest om nummers uit te wisselen en elkaar te zien op feesten.
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fladderfly zei:
Binnenkort ga ik naar een festival voor 45 +gemiddelde leeftijd is dus echt 50-60 en dat is geen jaren 70 muziek. Gewoon super chille techno,een mini vrijplaats voor 300 manšŸ˜‰. Inc camping. Ik geloof dat ā€œ ouderen ā€œ steeds meer behoefte hebben aan party’s. Gelukkig maar,ik ben ook heel blij dat ik dit heb ontdekt sinds een jaar of 7. Ik hoop @Satori dat hij nog wat medestanders vindt want dat maakt het allemaal nog leuker !
Klik om te vergroten...
Over welk festival gaat dit???? 😘
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ooit alleen afgezakt naar m’era Luna in Duitsland. Toch een dagje of anderhalf rijden en heb me rotgeamuseerd. Mensen van alle nationaliteiten spraken me aan, ik deelde m’n eerste nacht de tent van 2 lieve dames (braafjes delen en slapen voor alle duidelijkheid, maar dat ik als man meemocht betekent dat het vertrouwen in de medemens daar hoog ligt). Tweede dag werd ik door Nederlanders geroepen om hun moonshine te proeven en voor ik het wist had ik voor het hele festival gezelschap en zijn we na 20 jaar nog steeds vrienden.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fladderfly zei:
Binnenkort ga ik naar een festival voor 45 +gemiddelde leeftijd is dus echt 50-60 en dat is geen jaren 70 muziek. Gewoon super chille techno,een mini vrijplaats voor 300 manšŸ˜‰. Inc camping. Ik geloof dat ā€œ ouderen ā€œ steeds meer behoefte hebben aan party’s. Gelukkig maar,ik ben ook heel blij dat ik dit heb ontdekt sinds een jaar of 7. Ik hoop @Satori dat hij nog wat medestanders vindt want dat maakt het allemaal nog leuker !
Klik om te vergroten...
Een jaar na dato lees ik dit bericht nog eens terug en heb inmiddels weer wat feestjes achter de rug, deels alleen en deels met anderen.
Over die leeftijd heh…….kijk wij ouderen jongeren komen van uit de bv. seventies en hebben geen zin om achtervde geraniums te gaan zitten.
Zo ga ik met vrienden ieder jaar naar Hidden Garden in Eindhoven wat een klein gemoedelijk festival is waarvde gemiddelde leeftijd precies valt in de leeftijdscategorie die jij omschrijft Fladderfly en die categorie is ook niet vies van wat snoepgoed op zijn tijd.
Sfeer is relaxed en je loopt er niet verloren omdat het kleinschalig is, das dan weer handig als je rondjes gaat lopenšŸ˜‰.
Ik heb voor mezelf een leuke Mix van grote festivals waar toch ook veel jongeren aanwezig zijn en de kleinere met meer oud spul. Ben ik 1x naar Electrum( 1e editie) geweest waar ik echt de opa was omdat het voornamelijk jongeren waren en dat as toch een heel andere vibe moet ik zeggen, een vibe waar ik duidelijk niet in paste maar wel leerzaam …dat dan weer wel.
Stond ik daar lekker te gaan met X in mijn mik en ik was in eens een bezienswaardigheidšŸ˜‚ā€¦..en dat heb je dan weer niet op feestjes met een hogere gemiddelde leeftijdšŸ˜Ž
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#5
volgens mij wordt het tijd voor het topic: ik wil naar festival blabla, wie wil er mee? :laughing:
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Hoor ik graag, werkt mega-motiverend voor een 38jarige :sunglasses:.En ach... wat is oud:shrugman:
Klik om te vergroten...
Echt oud? 80 plus?
F
FladderflyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha ik bedoel @Stratora
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
DjYella zei:
Echt oud? 80 plus?
Klik om te vergroten...
Ik heb de indruk naar wat je beschouwd als “oud“ steeds mee opschuift naarmate je zelf ouder word.
Als ik vroeger 12 was vond ik 40 oud...
Nu denk ik daar heel anders over
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
Net 38 geworden, te jong om oud te zijn en te oud om jong te zijn.
Dus gewoon “zijn“ is genoeg :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Inderdaad ā€œzijnā€ is meer dan genoeg ..dat is mooi gezegd. Zijn….
Het enige nadeel of voordeel van ouder van leeftijd zijn is de kennis die je op de weg naar een groter getal hebt opgedaan en dat kan soms hinderlijk zijn maar meestal een grote verrijking.
Zit ik hier in Echternach waar dit weekend een gratis festival is en er op de zaterdag een dance avond gepland staat en omdat mijn vrouw daar niets om geeft gaat deze baas van 64 daar op zeker alleen heen. Wel jammer dat de goeie sets pas vanaf 00.00 draaien zoals daar is Ferry Corsten…
Zin in …ff los…..in deze fucked up world….

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."