Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor het eerst naar een festival, alleen

Voor het eerst naar een festival, alleen

68 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ging redelijk vaak alleen naar concerten/festivals/cafe's. Wat andere mensen hier ook zeggen. Als je met een open houding staat maak je makkelijk contact. Voor mijzelf merk ik dat ik het niet meer leuk vind omdat ik niet goed ben in praatjes maken. Het voordeel van alleen zijn, is dat je zelf bepaald waar je heen gaat en hoelang je bij een podium wilt blijven staan en wanneer je wilt eten. Afgelopen weekeind zag ik een groepje vrienden waarbij de ene helft op de andere helft moest wachten. Dit ondervond ik aantal maanden geleden ook bij mijn vriendengroepje. Terwijl ik bijvoorbeeld ergens wilde dansen, wilden de andere weg, visa versa.

En als je een vrouw bent, dan heb je nog sneller aanspraak van feestgangers.

Op een meerdaagsfestival zou je bv altijd als vrijwilliger kunnen werken.
M
Messy_In_HeavenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb niet de ervaring om letterlijk alleen naar een festival te gaan. Alleen wel de ervaring dat ik eigenlijk de hele dag door iedereen van mijn groep kwijt was waardoor ik weer nieuwe vrienden heb gemaakt! En daar heb ik nog steeds regelmatig contact mee :).
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thread zei:
Loveland. Ben erg benieuwd, haha!!
Klik om te vergroten...
En, beetje zin in inmiddels? 🤩
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
Helemaal dat!
Ik ben een 'semi' jonge hippie die graag evolueert in een wijze oude hippie die nog steeds dansend tussen de sterren zijn plezier vind en z'n mindset blijft behouden, komt helemaal goed :hearteyes:, inspirerend hoor.
Klik om te vergroten...
Semi Jong? Wat is dat dan voor leeftijd? Dan weet ik in welke categorie ik val, voel me piepjong maar soms ben ik toch wel een oudere....
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miraculeus zei:
En, beetje zin in inmiddels? 🤩
Klik om te vergroten...
Zeker weten! Kijk er enorm naar uit!! Ik probeer alvast wat te connecten met anderen, hahaha. Misschien voor een after. šŸ˜‰

Heb jij er zin in? 😁
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
DjYella zei:
Semi Jong? Wat is dat dan voor leeftijd? Dan weet ik in welke categorie ik val, voel me piepjong maar soms ben ik toch wel een oudere....
Klik om te vergroten...
Net 38 geworden, te jong om oud te zijn en te oud om jong te zijn.
Dus gewoon “zijn“ is genoeg :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
mandragora zei:
Net 38 geworden, te jong om oud te zijn en te oud om jong te zijn.
Dus gewoon “zijn“ is genoeg :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Oh ik word 45 en voel me nog steeds niet echt oud... :tearsofjoy:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
DjYella zei:
Oh ik word 45 en voel me nog steeds niet echt oud... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hoor ik graag, werkt mega-motiverend voor een 38jarige :sunglasses:.En ach... wat is oud:shrugman:
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#9
volgens mij wordt het tijd voor het topic: ik wil naar festival blabla, wie wil er mee? :laughing:
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
Hoor ik graag, werkt mega-motiverend voor een 38jarige :sunglasses:.En ach... wat is oud:shrugman:
Klik om te vergroten...
Echt oud? 80 plus?
F
FladderflyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha ik bedoel @Stratora
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjYella zei:
Echt oud? 80 plus?
Klik om te vergroten...
Ik heb de indruk naar wat je beschouwd als “oud“ steeds mee opschuift naarmate je zelf ouder word.
Als ik vroeger 12 was vond ik 40 oud...
Nu denk ik daar heel anders over
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
mandragora zei:
Net 38 geworden, te jong om oud te zijn en te oud om jong te zijn.
Dus gewoon “zijn“ is genoeg :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Inderdaad ā€œzijnā€ is meer dan genoeg ..dat is mooi gezegd. Zijn….
Het enige nadeel of voordeel van ouder van leeftijd zijn is de kennis die je op de weg naar een groter getal hebt opgedaan en dat kan soms hinderlijk zijn maar meestal een grote verrijking.
Zit ik hier in Echternach waar dit weekend een gratis festival is en er op de zaterdag een dance avond gepland staat en omdat mijn vrouw daar niets om geeft gaat deze baas van 64 daar op zeker alleen heen. Wel jammer dat de goeie sets pas vanaf 00.00 draaien zoals daar is Ferry Corsten…
Zin in …ff los…..in deze fucked up world….
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thread zei:
Zeker weten! Kijk er enorm naar uit!! Ik probeer alvast wat te connecten met anderen, hahaha. Misschien voor een after. šŸ˜‰

Heb jij er zin in? 😁
Klik om te vergroten...
Leuk leuk, ik heb er zeker ook zin in ja! Komt goed!
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Miraculeus zei:
Leuk leuk, ik heb er zeker ook zin in ja! Komt goed!
Klik om te vergroten...
Als ik het doe, doe ik het meteen goed, haha.

Ben benieuwd! We horen elkaar na het weekend wel šŸ˜„
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thread zei:
Misschien voor een after. šŸ˜‰
Klik om te vergroten...
Dat lijkt mij een valkuil. Bedoeling is toch dat je geniet van het feest zelf ?

Een focus op "after" maakt jou minder gefocussed op dat feest, onrustig en doet afbreuk aan een relaxt gevoel en dan meteen ook aan een relaxte uitstraling.

Zelf ben ik die dag ook in m'n uppie op een feest: Melody Garden. Mijn doel is: gewoon genieten ! En als ik me lekker voel mogelijk voor het eerst iets van psychedelica.
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#17
BelowTheFlow zei:
Dat lijkt mij een valkuil. Bedoeling is toch dat je geniet van het feest zelf ?

Een focus op "after" maakt jou minder gefocussed op dat feest, onrustig en doet afbreuk aan een relaxt gevoel en dan meteen ook aan een relaxte uitstraling.

Zelf ben ik die dag ook in m'n uppie op een feest: Melody Garden. Mijn doel is: gewoon genieten ! En als ik me lekker voel mogelijk voor het eerst iets van psychedelica.
Klik om te vergroten...
Ik kom daar natuurlijk om te genieten van het festival!

Connecten met anderen over een after opent meerdere deuren; die van een eventuele after, maar ook tijdens het festival. Dus de focus ligt ā€˜m niet op de after, maar op het connecten. Geen zorgen! 😁

Ik weet überhaupt niet of ik iets ga nemen, laat staan dat ik naar een after ga, alleen als de mogelijkheid er is dan is dat altijd mooi meegenomen. šŸ˜„
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Day after. Ontzettend leuke, nieuwe ervaring! Veel mensen ontmoet en ondanks het alleen gaan, vloog de tijd voorbij.

In het begin meer gesprekken dan later op de avond. Tijden gehad dat ik gewoon lekker in het midden alleen stond te genieten op de muziek en tijden dat ik met anderen stond te viben.

Volgende keer probeer ik op z’n minst met iemand anders naar zo’n festival te gaan. Ondanks dat ik best wel interactie had, had ik momenten dat het alleen zijn behoorlijk kut is. Maar ja, part of the process, of zo iets.

Uiteindelijk geen drugs gebruikt en ook geen after gepakt. Volgende keer weer eens kijken 😁

Thanks voor iedere reactie.
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Miraculeus Hoe was jouw Loveland? 🤩
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thread zei:
@Miraculeus Hoe was jouw Loveland? 🤩
Klik om te vergroten...
Was echt super, topweer, heerlijk gedanst en veel warme connecties gemaakt ā™„ļø Hoe was 't bij jou?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."