#1
Ik ging redelijk vaak alleen naar concerten/festivals/cafe's. Wat andere mensen hier ook zeggen. Als je met een open houding staat maak je makkelijk contact. Voor mijzelf merk ik dat ik het niet meer leuk vind omdat ik niet goed ben in praatjes maken. Het voordeel van alleen zijn, is dat je zelf bepaald waar je heen gaat en hoelang je bij een podium wilt blijven staan en wanneer je wilt eten. Afgelopen weekeind zag ik een groepje vrienden waarbij de ene helft op de andere helft moest wachten. Dit ondervond ik aantal maanden geleden ook bij mijn vriendengroepje. Terwijl ik bijvoorbeeld ergens wilde dansen, wilden de andere weg, visa versa.
En als je een vrouw bent, dan heb je nog sneller aanspraak van feestgangers.
Op een meerdaagsfestival zou je bv altijd als vrijwilliger kunnen werken.
En als je een vrouw bent, dan heb je nog sneller aanspraak van feestgangers.
Op een meerdaagsfestival zou je bv altijd als vrijwilliger kunnen werken.