Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allen! Ik heb onlangs voor het eerst truffels gebruikt. Nou vond ik dit supertof en leek mij het leuk om psychedelica een keer te mixen met XTC. Velen van jullie zullen mij wss afraden om meteen LSD met XTC te combineren aangezien ik nog geen ervaring heb met LSD. Maar is het waard om XTC te mixen met bijvoorbeeld truffels? Ik heb 3 keer XTC gedaan en 1 keer Truffels maar ga volgende maand nog een keer. De reden dat ik dit wil doen is omdat de laatste keer XTC saai was. Nu zit ik met de volgende vragen: Welke dosering zal ik met XTC pakken? Hoe hoge dosering zou ik truffels nemen? Welke soort truffel zou het beste zijn? Is het extra schadelijk om truffels te combineren met XTC? Moet ik XTC en truffels om dezelfde tijd nemen om beide effecten te voelen? Voor dosering zat ik zelf te denken aan 70mg xtc of 86.5mg xtc deze heb ik namelijk nog liggen. 178cm ca. 74 kilo"
"Mevrouw Pløp zei: Hay! Hoeveel pauze zit er tussen je xtc gebruik? Klik om te vergroten... Eerste keer was begin 2020 Tweede keer was in april 2022 Laatste keer was in oktober 2022. Laatste keer vond ik het niet echt leuk. Ik miste het love effect maar misschien kwam dat ook wel door de setting. Feest was te kort, de muziek was min en er waren te weinig mensen die ik kende..."
"Hi allemaal, Ik ben nieuw op het forum en heb een vraag met betrekking tot het gebruiken van LSD. Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst MDMA gebruikt op een trance festival en vond dit zeer prettig. Nou heb ik een paar maand geleden op een feest ook weer MDMA gebruikt maar miste ik toch wel het euforische (magie) van de eerste keer... Nou zat ik er dus aan te denken om toch eens een tripper zoals LSD of 2cb te gebruiken op een festival. Zelf heb ik nog nooit andere drugs gebruikt buiten MDMA. Zou als beginner op een festival 50ug LSD leuk zijn? Of moet dit juist hoger/lager ? Setting is in een vertrouwde groep met trance muziek. Bedankt voor het meedenken!"
"Wie gaan er zondag naar 909?"
"UptempoIsTheTempo zei: Paar keer gewerkt als crew daar maar ik zou aan die locatie me geld niet uitgeven. Het is daar altijd of fucking heet of ijskoud. Geluidskwaliteit is meehhh. Hygiene kennen ze daar niet. die wc's daar zijn denk ik de smerigste die ik ooit in een venue ben tegen gekomen🤢. Security is daar ook altijd chagrijnig en op oorlogspad. Klik om te vergroten... Haha, bedankt! Ik heb ook niet echt een fijne ervaring gehad met de beveiliging bij Colorado Charlie. Heb je misschien ervaringen met feesten zoals de Rotterdam Rave of het Glow in the Dark festival in de Maassilo? Na Colorado Charlie ben ik wel geschrokken van hoe de beveiliging daar te werk ging."
"Beste Psychonauten. Ik heb een aantal dagen afgelopen nacht(woensdag avond) 5-HTP geslikt maar wil komende zaterdag 3-MMC gebruiken. Is dat gevaarlijk?"
"Beste Psychonauten, Komende Pasen heb ik een festival gepland staan. Echter heb ik een maand geleden(04-03-2023) XTC gehad, tekort geleden dus om weer drugs te nemen die op serotonine werken... Daarom zoek ik leuke drugs voor op een festival. Zelf zat ik te denken aan GHB, speed of 3MMC. Maar ik kan niet goed vinden of 3MMC nou werkt op serotonine. Ik heb na het laatste festival elke dag 5-HTP geslikt maar idk of dat echt invloed heeft op serotonine aanmaak aangezien ik hier weinig over kan vinden... Mijn vraag is zou het verstandig zijn om 3MMC te nemen of kan ik het maar beter laten staan? En zo ja hebben jullie nog andere ideeën voor drugs die niet op serotonine werken? Ik heb ervaring met: - Truffels - MDMA - Ketamine - 3MMC (1 sleutelpuntje) - Cocaine - GHB"
"Gaat iemand nog techno feest pakken met Pinksteren? Zit aan Basis Utrecht of Bloodmoon te denken"
"DjYella zei: Speedy J draait een 4 hrs set in Perron Rdam Klik om te vergroten... Nog niet eerder van gehoord maar klinkt wel vet! Moet even kijken, want mijn vrienden vinden het te langzaam. Misschien ga ik wel weer alleen. Sta je open voor een meet?"
"miles zei: 909 festival, maatje kan er niet heen en bood me zn tickets aan, dus dit wordt het eerste feestje van t seizoen Klik om te vergroten... Welke dag ga je ? Ik ga de zaterdag."