#1
Sensation, awakenings, AOA
Maar dit is niet eens zo gek, aangezien Wimbledon organiseren ook een stuk langer van te voren moet met veel meer mankracht.
Ik hoop echt dat Psy fi wel doorgaat 😠dat is toch eind augustus pas?
Dag 1 was alvast heel relaxed. Vandaag komen er wel stuk meer groepen die ik wil zien, dus denk dat het beter wordt@Cerberus heel veel plezier op Alcatraz!! Laat je nog weten hoe het was?

Oh wauw! Wat een Line up!
Extrema Outdoor wellicht in Houthalen?Even een vraagje: weet iemand toevallig of er nog leuke festivals zijn voor dit jaar nog in belgie? Het liefst iets van techno of psytech. Ik zit te denken om naar rave rebels te gaan als daar nog tickets van verkocht worden via ticketswap ofzo. Maar als dat niet lukt lijkt het me wel leuk om ergens anders heen te gaan. Het liefst in het noorden van belgie want ik woon zelf in nederland.
Wil ik ook heen! En vlakbij mij trouwens 😉
Dan zou je ook zeker moeten komen, dan kom ik achter je 😅 . Lijkt me echt vet en er gaan sowieso meerdere van df naar psyfi wss.Wil ik ook heen! En vlakbij mij trouwens 😉
Zijn de kaartjes al te koop dan trouwens? De laatste keer dat ik keek was er nog niks te koop.. denk dat ik wel kaartjes koop!Dan zou je ook zeker moeten komen, dan kom ik achter je 😅 . Lijkt me echt vet en er gaan sowieso meerdere van df naar psyfi wss.
https://www.psy-fi.nl/Zijn de kaartjes al te koop dan trouwens? De laatste keer dat ik keek was er nog niks te koop.. denk dat ik wel kaartjes koop!
Dankje, heb ik net gedaan. Ik ga dus ook heen! Voor mij is het om de hoek dus..https://www.psy-fi.nl/
Hier kun je ze kopen. JE moet je naam en email geven en ze zullen je dan contacteren voor tickets te kopen later.
Wij nemen de trein of een bus mss en blijven daar een paar dagen dan.Dankje, heb ik net gedaan. Ik ga dus ook heen! Voor mij is het om de hoek dus..
Leuk! Want het is meerdere dagen toch? Ik heb daar niks over zien staan..Wij nemen de trein of een bus mss en blijven daar een paar dagen dan.
Ja meerdere dagen. Je hebt er een camping of je kan op hotel gaan als je wilt ook dacht ik.Leuk! Want het is meerdere dagen toch? Ik heb daar niks over zien staan..
Jaah! Heb een kaartje en kijk er al naar uit!Dan zou je ook zeker moeten komen, dan kom ik achter je 😅 . Lijkt me echt vet en er gaan sowieso meerdere van df naar psyfi wss.
Oh nice. Ik wacht nog op de mail van ik en me pa. Zo kunnen we dan alle 2 onze tickets kopen.Jaah! Heb een kaartje en kijk er al naar uit!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."