#1
Veel plezier! 👌🏻Last minute kaartje gehaald voor Rebellion outdoor morgen
Veel plezier! 👌🏻Last minute kaartje gehaald voor Rebellion outdoor morgen
Hoop het wel voor je, beetje tam anders 🤣Dit weekend is Solar.
Ben wel eens paar keer naar het zuiden af gereisd. Was destijds wel mooi festival.
Gaat er iemand heen?
Decibel Outdoor, Festival Strand, Ground Zero, Supremacy, Qlimax (de laatste😭😭😭) tussendoor nog klein event met Spitnoise en Gezellige Uptempo in het lokale poppodium hier. Zal vast nog wel een aantal tussendoor komen mij kennende 😆
Ground zero kunnen we ook niet overslaan haha thuiswedstrijdje met de fiets
Goed gezelschap is time well spent. Actief, passief, economisch of capitalist inch..,,,, a trusted circle always immortalises the rxperienceAah ik twijfelde over deze. Had me wel vast aangemeld voor de mailinglist. Maar nu ga ik dus al naar Trym een dag daarvoor.
Dan vraag je je af... Wat houdt me tegen om de dag daarna gewoon weer te gaan raven? 🤔
Gezellige uptempo op de donderdag van Defqon1 was oprecht de beste set van heel het weekendGezellige uptempo met hun 💩- hoofden
055 de gekste haha
Yup. Kijk uiteindelijk you do you 😋Volgensmij is dit tegenwoorig op elk festival zo, was dat voorheen anders dan? Ik ga zelf pas 3 jaar naar festivals (uptempo hardcore) en daar staat echt minimaal 75% wel zonder shirt.
Kan ook niet ontkennen dat ik hem zelf ook altijd zo snel mogelijk uit doe om te flaneren🤣.
Niets is fijner dan die warme zon op je ontblote bovenlichaam terwijl je met alle vrienden en vriendinnen aan het genieten bent van de muziek en vooral van het moment (dat gevoel gun je iedereen😍).
Klopt, bereid je maar voor op heel veel shirtloze gasten van 18-21 😁
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."