Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
309 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Wel dus (weer) slordig van Psy-Fi om te zeggen ‘first come first served’, want dat lijkt dus gewoon echt niet waar te zijn geweest. En als het wel waar zou zijn geweest, waardoor alle fase 1 en 2 kaarten om 11.00-11.15 uur al gereserveerd waren, dan hadden ze eerder en duidelijker moeten communiceren dat er om 11.00 uur al een onzichtbare wachtrij begon voor de goedkopere tickets. Maar er werd alleen over 12.00 uur gesproken.

Beetje aparte gang van zaken again. Maar alsnog blij met het ticket. 🥳
Klik om te vergroten...

Psyfi is een prachtig mooi festival. Maar de communicatie is echt om te huilen gewoon. En daar lijkt ook geen enkele editie een teken van verbetering in te komen 😅

Bijzonder dat je zelfs dan nog een vrij succesvol festival draaiende kan houden. Vaak is marketing en heldere communicatie toch erg belangrijk 😂
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Psyfi is een prachtig mooi festival. Maar de communicatie is echt om te huilen gewoon. En daar lijkt ook geen enkele editie een teken van verbetering in te komen 😅

Bijzonder dat je zelfs dan nog een vrij succesvol festival draaiende kan houden. Vaak is marketing en heldere communicatie toch erg belangrijk 😂
Klik om te vergroten...

Ik zie die organisatie van Psy-Fi altijd voor me als een stel lamme hippielui die de halve tijd ergens in een hoekje te stoned liggen te zijn om de boel even fatsoenlijk te regelen 😂 maar dat kan eigenlijk helemaal niet, gezien de complexiteit van zo’n massaal festival. Toch vind ik het wel een geinig mentaal plaatje. Maakt het misschien ietsje sympathieker, want de communicatie is behoorlijk dramatisch ja. Ik zie mensen zich daar ook echt aan storen online. Het is dat ik zo’n goede verhalen heb gehoord over het festival, anders zou ik op basis van hun communicatie de laatste jaren denk ik ook afgehaakt zijn.

Ook dat er nu nog niks over de line-up bekend is, bijvoorbeeld, mij maakt dat niet uit, maar als je een echte psytrance-liefhebber bent die vooral komt voor de muziek lijkt me dat best relevant. En daarbij dan de vaagheid over de vergunningen.

W.b. de tickets nog even, ik las ergens dat er ook maar gewoon heel weinig fase 1 en 2 tickets zijn (fase 1: 250, 2: 1000 ofzo, geloof ik…? not sure…). Niet door Psy-Fi zelf gecommuniceerd overigens, dus mensen speculeren maar wat in het rond. Een aantal mensen die wel fase 1 of 2 hadden gekregen deelden hun plaats in de wachtrij, en dat kwam wel redelijk overeen met die aantallen. (Maar soms ook weer ineens totaal niet!) En dan nog, stel dat er dus wel een oprechte wachtrij was waarbij je plek serieus verschil maakte, ben ik nog altijd confused. Want hoe bepaalt het systeem dan exact om 12.00 uur wie het eerst is als het merendeel al een uur daarvoor was ingelogd. 🤯 Bij eerdere festivals met wachtrij moest je dan als een malle proberen te ‘enteren’ exáct binnen het miljoenste deel van een nanoseconde na het openingstijdstip ofzo. 😂 En dat hielp meestal alsnog geen reet (bijvoorbeeld Into the Woods was een drama) maar at least had je dan psychologisch nog het gevoel dat je een minuscule invloed had op je plek. Nu was het puur een passief proces.

Raaaar. Ik neig er toch naar te denken dat randomness een grote rol speelde, haha.

Also: mensen die hun ticket hebben gedoneerd en die nu weer gaan, hebben dus eigenlijk uiteindelijk strikt genomen niet volledig gedoneerd maar (zonder het te weten) korting op hun nieuwe ticket gekocht. Ik heb bij mijn weten mijn oude ticket nooit terugbetaald gekregen, en betaal nu 50 euro meer. :’) Ga ze toch maar weer eens mailen daarover zo haha.

Wel zin in het feestje!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
DF meeting staat op de planning 😁😁
Klik om te vergroten...
Wanneer dan?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Albertos zei:
Wasteland wel interessant maar vgm hele strenge deurbeleid.
Klik om te vergroten...
Valt wel mee toch, minder is beter en man vrouw of vrouw vrouw vrouwen
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#5
New Dawn zei:
WoopWoop! Onze Psy-fi tickets zijn binnen! (Family member presale, de normale verkoop pre-registered verkoop start donderdag 7 december ~12:00)
Dit jaar (hopelijk dit keer ECHT, anders word ik gek...) in Oldenzaal, recreatiepark Het Hulsbeek
Klik om te vergroten...
Ik snap er geen kut van op die site staat nog steeds bij kaartjes "soon" terwijl het al 7 dec is geweest
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
De pen is van je zus zei:
Ik snap er geen kut van op die site staat nog steeds bij kaartjes "soon" terwijl het al 7 dec is geweest
Klik om te vergroten...
Dat was de pre-sale. Hiervoor moest je je registreren, maar dit is dus al voorbij. Geen idee wanneer de normale verkoop start eigenlijk.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#7
De ticket verkoop verloopt (weer) behoorlijk amateuristisch:

Eerst werd er aangekondigd dat ticket donateurs ("Family members") vanaf maandag 4 december 12:00 een kaartje konden kopen, rond die tijd was de ticket link op psy-fi.nl nog dood, met nul komma nul communicatie over het hoe en wat... Pas ruim na 12:00 ontvingen we een e-mail met daarin 2 ticket codes en een tekst "Klik op de link om de tickets te kopen!!!" maar er zat geen link in de mail... Na een uur (ofzo) ontvingen we een nieuwe mail, met deze keer zowaar een link naar de Eventix site, maar deze keer zat maar 1 (totaal andere) ticket code bij... Ook mensen die 6 kaartjes gedoneerd hadden, ontvingen maar 1 ticket code... Gemaild naar de organisatie en later ontvingen we onze tweede code in de mail. Sindsdien is de ticket pagina online, maar dat was alsnog niet de plek waar je als pre-registered persoon een ticket kon kopen want je ontving (denk ik) een link naar de ticket shop in de mail. Momenteel staat de ticket pagina online en lijkt er nog steeds niets gecommuniceerd te zijn over de verdere verkoop...

Zitten die lui aan de drugs ofzo?!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga naar Metallica!!
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#9
New Dawn zei:
Zitten die lui aan de drugs ofzo?!
Klik om te vergroten...
Ja
_
_966__Lid
01-01-2024, 00:00
#10
A state of trance 2024 😃
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarschijnlijk lukt het me om w1 en w2 van TML tickets te kunnen kopen.
De tickets zijn gegarandeerd, het geld nog niet.
Eens zien of ik uitstaande leningen kan terugkrijgen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Ik heb lekker DTRH kaartjes yaaaaaay. Maar ffkes doorsparen voor psy-fi. Iemand enig idee of en zo je hoe snel dat uitverkoopt?
Klik om te vergroten...

Voor zover ik weet, is psy-fi nog nooit uitverkocht geraakt. En als dat wel het geval was, was dat pas halverwege het festival. Er waren altijd nog door-tickets te krijgen.

Het festival had voorheen een capaciteit van 15.000 man. Dat is nu gegroeid naar 25.000 man door de nieuwe locatie. Daarmee in één klap na Boom het grootste psy festival van Europa dacht ik.

Reken zelf maar uit!

Al was ik wel behoorlijk van m'n apropos door de berichten hoe snel fase één en twee er doorheen gingen. Maar als het inderdaad klopt dat er 500 fase één en 1000 fase twee waren. Tja.... Dan is dat niet gek hè haha

Toch zal er wel een redelijke hype zijn omdat het wel een festival is (of beter gezegd was) met een goede naam vanwege de sfeer, de locatie, etc.

En het is 5 jaar niet geweest. 5 jaar de tijd om een soort legendarische hype te laten ontstaan.

Dusja, is er een hype: zeker!
Verkoopt het uit: meeeeeeeh ik weet niet 😂
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thunderdome morgen, en psy-fi😍
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#14
plex zei:
Thunderdome morgen, en psy-fi😍
Klik om te vergroten...
Ook thunderdome morgen 💪
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil 🙃 En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
_
_966__Lid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil 🙃 En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Klik om te vergroten...
Staat ook op mijn bucketlist 😁
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil 🙃 En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Klik om te vergroten...

Ik ben nog nooit naar een hardcore event geweest. Ben eigenlijk toch weleens benieuwd. Dit feest zou wel een mooie eerste zijn geloof ik 😂
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil 🙃 En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Klik om te vergroten...
We zijn hier in dubio.. want 2 weken later is het ook Intents en dat is toch wel een redelijk om de hoek feestje. Maar de kogel is nog niet door de kerk. Dus mochten we HoH opteren dan tag along zou ik zeggen :)
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Stratora zei:
TML staat voor mij met stip op 1 en dat zal vroeg inloggen worden en als piet paranoia achter de pc zitten als de pre sale begint om uiteindelijk met een big smile op mijn gezicht uit te loggen terwijl ik een kreet van geluk laat horen😎.
Klik om te vergroten...
TML laten wij schieten dit jaar, weekend 1 is tegelijk met Dominator en weekend 2 zijn we op vakantie
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
jeroen79 zei:
We zijn hier in dubio.. want 2 weken later is het ook Intents en dat is toch wel een redelijk om de hoek feestje. Maar de kogel is nog niet door de kerk. Dus mochten we HoH opteren dan tag along zou ik zeggen :)
Klik om te vergroten...
Leuk, ga ik onthouden! Ik snap je twijfels, Intents ben ik ook jarenlang geweest en altijd als positief ervaren. Een feestje om de hoek klinkt wel verleidelijk. Alle festivals zijn voor mij vaak een heel stuk reizen vanuit de randstad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4243444546...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."