#1
Jaa nog een week!🔥Dominator, blijft toch een mooie locatie daar!
Jaa nog een week!🔥Dominator, blijft toch een mooie locatie daar!
Er gaan wel mensen van DF naartoe. Het lijkt mij ook super leuk, vooral daar in de ardennen, maar de privé omstandigheden laten het niet toe.Wie gaat er nog meer naar Space Safari?
Dankjewel! Ik ga met een paar mensen van DF 😄Er gaan wel mensen van DF naartoe. Het lijkt mij ook super leuk, vooral daar in de ardennen, maar de privé omstandigheden laten het niet toe.
Ook ben ik een beetje bang voor handhaving van de wet in België. Het is geen Nederland en hier in Nederland ben ik al bang.
Veel plezier daar in ieder geval!
Geen festival maar wel concert…
G-idle in vorst nationaal… nu 😂🫣
Yes! 3straten verder, zonder betalen 😁Hopelijk vond je een goede parkeerplaats daar. Het is een geweldige zaal hoor, maar op dat vlak is het een ramp.![]()
Dagcollege aankomende zaterdag, erg veel zin in. Verder nog wat meer toegevoegd aan de planning:Op de planning:
Straf Werk
Dagcollege
Awakenings ADE 9x9
Rotterdam Rave winter special
Dit jaar alleen nog naar Resotate in oktober, eerste keer!
Thunderdome moet ik helaas overslaan vanwege persoonlijke redenen.
Alleen maar hardcore classics
Resonate - Hardcore Classics | 21 November 2026 | Autotron, Rosmalen
De beste hardcore classics komen voorbij tijdens Resonate, hét event dat je hardste muzikale herinneringen laat herbeleven.resonatehc.nl
alleen Wonderland 11-11 gepland nog, mensen die aanwezig zijn? Hard techno festival
pfff de lineup is echt insanee, raxeller ketting en vendex is echt gekkenwerk hoe ziek hard en goed hun draaien, nee is inderdaad niet heel goedkoop maar als je via insta naar de highlights van vorig jaar kijkt zie je hoe ziek het is georganiseerd en daarom zeker het geld waard, ja ik vind overdag ook veel en veel chiller dan nacht. laat me maar weten zou wel is willen meeten met iemand van hierHmm ik heb even gecheckt. 6ejou zou ik graag nog wel een keer live zien. Brecc ook wel, die heb ik weleens eerder gezien. Maar toen was ie net aan het doorbreken.
Verder zijn er wel opvallend wat artiesten die ik niet ken, terwijl hardtechno wel redelijk in mijn straatje ligt.
Tickets zijn niet goedkoop. Tis wel overdag, dat is voor mij wel nice!
Ik ga hier eens over denken 🤔
Heb later die maand ook al een rave gepland, maar dan psytrance.
pfff de lineup is echt insanee, raxeller ketting en vendex is echt gekkenwerk hoe ziek hard en goed hun draaien, nee is inderdaad niet heel goedkoop maar als je via insta naar de highlights van vorig jaar kijkt zie je hoe ziek het is georganiseerd en daarom zeker het geld waard, ja ik vind overdag ook veel en veel chiller dan nacht. laat me maar weten zou wel is willen meeten met iemand van hier![]()
Welke is dat? En is daar het gebruik van psychedelische middelen toegestaan? In die zin, dat ze je niet buiten zetten als ze zien dat je onder invloed bent? Ik snap dat ze aan de deur fouilleren, dat is logisch.Hmm ik heb even gecheckt. 6ejou zou ik graag nog wel een keer live zien. Brecc ook wel, die heb ik weleens eerder gezien. Maar toen was ie net aan het doorbreken.
Verder zijn er wel opvallend wat artiesten die ik niet ken, terwijl hardtechno wel redelijk in mijn straatje ligt.
Tickets zijn niet goedkoop. Tis wel overdag, dat is voor mij wel nice!
Ik ga hier eens over denken 🤔
Heb later die maand ook al een rave gepland, maar dan psytrance.
oeiii uhmm niet dat ik zelf luister maar ik ga even zoeken, luister voornamelijk gewoon liedjes en een paar sets, stuur me anders ff priveberichtHmm ben net 3 dagen niet thuis en heb m'n oortjes ook niet meegenomen 🤦♂️
Komende week eens ff die artiesten op de speaker gooien thuis. Heb je misschien (live) sets van hun die ik moet horen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."