#1
?Ieniemienie....
?Ieniemienie....
Hier ook, zin in!Bekijk bijlage 44042
Hoppa, kaarten zijn binnen.
Die gaan je zeker vinden die andere mensen 😇😇Ik was best wel benieuwd naar de festival keuze van iedereen en wat je gebruikt (drugs, alcohol of gewoon lekker niks). Dus hierbij de vraag aan iedereen welke festivals staan er nog op de planning en wat zijn jullie van plan om te gebruiken.
Dit is mijn lijstje:
-Reverze(gewoon een paar biertjes heerlijk van de muziek genieten)
-Qapital(heerlijk een avondje genieten aan de xtc)
-Intents alleen zondag(ga ik waarschijnlijk voor de eerste keer speed proberen)
-en natuurlijk weekendje Defqon(nog geen idee wat ik ga gebruiken zoiezo xtc op de zaterdag de rest zie ik nog wel.
Als iemand hier ook naar toe gaat je kunt me herkennen met mijn hardbass petje op, mooi beginnent bier buikje gewoon normaal niet afgetraint of veel te dik en mijn prachtige Road to Redemption t-shirt die ik wss niet aan heb.
Ik zou ook kopen als ik de line up wist. De tijden spreken mij wel aanBekijk bijlage 44042
Hoppa, kaarten zijn binnen.
Zie eventueel op YouTube filmpjes van afgelopen jaren.Ik zou ook kooen als ik de line up wist. De tijden spreken mij wel aan
Volgens mij is de line-up vergelijkbaar met andere jaren, en idd de sfeer is top dus alleen al daarom de moeite waard!Je hebt gelijk dat er nog geen line up is, maar mij gaat het om het grotere plaatje op Dockyard & Mystic Garden, dat spreekt me aan.
Heb jij ook gratis corona bij je 4 dagen Defqon gekregen?Bijna tijd voor 4 dagen Defqon.1!![]()







"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."