#1
Het is niemand uit de groep gelukt kaartjes voor Lowlands te kopen... Letterlijk niemand. Ook uit een grote whatsappgroep met 88 deelnemers bijna niemand. Gvd. Euteraard worden ze wel al voor 400 euro aangeboden als doorverkoop 😡
Goed gedaan! Lees net, binnen een kwartier uitverkocht.WE HEBBEN KAARTJEEEEEESSSSS!
Welkom op alle grote commerciële festivals. Techno en house is een hype geworden en een miljarden industrie.Ik was zaterdag naar DGTL. Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Veel te druk bij de main stages en voor deze prijzen lang wachten bij de wc en bar.
Toch heb ik dit op Awakenings vorig jaar Spaarnwoude anders ervaren. Zelfde prijscategorie, maar wel 'uitstekend geregeld'.Welkom op alle grote commerciële festivals. Techno en house is een hype geworden en een miljarden industrie.
Sterkte op boothstock alvast m27 april: free your mind
5 mei: stichting
10 juni: boothstock
16 juni: pinkpop
8 juli: meadow
15 juli: nmnh beachfestival
2 september: rotterdam rave
Is het zo slecht dan?Sterkte op boothstock alvast m
Joa, weet niet wat je gewend bent maar het is wel vrij treurig volk wat daar rond loopt. Veel anabolen en opgespoten lippen.Is het zo slecht dan?
Dagje! Ja ik heb ook al gewoon de hele week al kriebels voor zaterdag🤩 zonde! Hopelijk heb je nog andere leuke feesten op de planning?Heel het weekend of een dag? Vrienden van ons gaan ook en stuiteren al een paar weken daar het het eerste festival van het seizoen is. Wij zijn helaas verhinderd![]()
Wordt echt super leuk! Ik ben er al helemaal klaar voor🙋🏼♀️Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
Heel veel plezier!Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
Wordt echt super leuk! Ik ben er al helemaal klaar voor🙋🏼♀️
Heel veel plezier!
Wij waren in 2021 en vonden het fantastisch daar 🤩🤩🤩
Vandaag ander feestje We Are It.
Wijziging in planning dit weekend daar er eea wegvalt. Dit biedt mogelijkheden. Even kijken of ik nog twee kaartjes kan scoren om met mijn zwager alsnog te gaan. Mijn vrouw blijft thuis ivm de kidsDagje! Ja ik heb ook al gewoon de hele week al kriebels voor zaterdag🤩 zonde! Hopelijk heb je nog andere leuke feesten op de planning?
Oh onthoudt ik! Mij kun je herkennen aan me grote doppen, rood t-shirt en rode lippenstiftJe kunt mij herkennen aan donkerblauwe t-shirt met witte horizontale strepen.
Was toen midden in Corona, in België mocht alles gewoon. Binnen feest met 15.000 mensen en iedereen is dood nu 🤣🤣🤣🤣🤣Ziet er goed uit inderdaad, en Kompass zal wel capabele organisator zijn 😎 veel plezier op je ander feest, ken het niet. Maar hoop dat je ook goeie nacht hebt 😎
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."