Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
306 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is niemand uit de groep gelukt kaartjes voor Lowlands te kopen... Letterlijk niemand. Ook uit een grote whatsappgroep met 88 deelnemers bijna niemand. Gvd. Euteraard worden ze wel al voor 400 euro aangeboden als doorverkoop 😡
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
WE HEBBEN KAARTJEEEEEESSSSS!
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
WE HEBBEN KAARTJEEEEEESSSSS!
Klik om te vergroten...
Goed gedaan! Lees net, binnen een kwartier uitverkocht.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was zaterdag naar DGTL. Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Veel te druk bij de main stages en voor deze prijzen lang wachten bij de wc en bar.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rebirth kaarten helaas moeten verkopen omdat de agenda iets te vol raakte.
27 april Supersized Kingsday.
27 mei hebben we kaarten voor Harmony of Hardcore en een week later Intents, dus nog even uitvogelen welke van de twee we naartoe gaan.
15 juli Dominator
19 + 20 augustus Decibel Outdoor
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dick_van_Leeuwen zei:
Ik was zaterdag naar DGTL. Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Veel te druk bij de main stages en voor deze prijzen lang wachten bij de wc en bar.
Klik om te vergroten...
Welkom op alle grote commerciële festivals. Techno en house is een hype geworden en een miljarden industrie.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Welkom op alle grote commerciële festivals. Techno en house is een hype geworden en een miljarden industrie.
Klik om te vergroten...
Toch heb ik dit op Awakenings vorig jaar Spaarnwoude anders ervaren. Zelfde prijscategorie, maar wel 'uitstekend geregeld'.
k
kuikentjehLid
01-01-2024, 00:00
#8
27 april: free your mind
5 mei: stichting
10 juni: boothstock
16 juni: pinkpop
8 juli: meadow
15 juli: nmnh beachfestival
2 september: rotterdam rave
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
kuikentjeh zei:
27 april: free your mind
5 mei: stichting
10 juni: boothstock
16 juni: pinkpop
8 juli: meadow
15 juli: nmnh beachfestival
2 september: rotterdam rave
Klik om te vergroten...
Sterkte op boothstock alvast m
k
kuikentjehLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Sterkte op boothstock alvast m
Klik om te vergroten...
Is het zo slecht dan?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
kuikentjeh zei:
Is het zo slecht dan?
Klik om te vergroten...
Joa, weet niet wat je gewend bent maar het is wel vrij treurig volk wat daar rond loopt. Veel anabolen en opgespoten lippen.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#12
jeroen79 zei:
Heel het weekend of een dag? Vrienden van ons gaan ook en stuiteren al een paar weken daar het het eerste festival van het seizoen is. Wij zijn helaas verhinderd :(
Klik om te vergroten...
Dagje! Ja ik heb ook al gewoon de hele week al kriebels voor zaterdag🤩 zonde! Hopelijk heb je nog andere leuke feesten op de planning?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cerberus zei:
Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
Klik om te vergroten...
Wordt echt super leuk! Ik ben er al helemaal klaar voor🙋🏼‍♀️
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cerberus zei:
Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
Klik om te vergroten...
Heel veel plezier!
Wij waren in 2021 en vonden het fantastisch daar 🤩🤩🤩
Vandaag ander feestje ‘We Are It’ in Thuishaven. Terug naar de jaren ‘90, extravagante mensen, heerlijk 🤩
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zometeen Rebirth😈😈
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Speedboot1993 zei:
Wordt echt super leuk! Ik ben er al helemaal klaar voor🙋🏼‍♀️
Klik om te vergroten...

Ik bijna, zal nog een namiddag slaapje kunnen gebruiken want ben vroeg wakker geworden :grin:
Je kunt mij herkennen aan donkerblauwe t-shirt met witte horizontale strepen.

Zeehond zei:
Heel veel plezier!
Wij waren in 2021 en vonden het fantastisch daar 🤩🤩🤩
Vandaag ander feestje We Are It.
Klik om te vergroten...

Ziet er goed uit inderdaad, en Kompass zal wel capabele organisator zijn 😎 veel plezier op je ander feest, ken het niet. Maar hoop dat je ook goeie nacht hebt 😎
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Memento zei:
Dagje! Ja ik heb ook al gewoon de hele week al kriebels voor zaterdag🤩 zonde! Hopelijk heb je nog andere leuke feesten op de planning?
Klik om te vergroten...
Wijziging in planning dit weekend daar er eea wegvalt. Dit biedt mogelijkheden. Even kijken of ik nog twee kaartjes kan scoren om met mijn zwager alsnog te gaan. Mijn vrouw blijft thuis ivm de kids :(
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cerberus zei:
Je kunt mij herkennen aan donkerblauwe t-shirt met witte horizontale strepen.
Klik om te vergroten...
Oh onthoudt ik! Mij kun je herkennen aan me grote doppen, rood t-shirt en rode lippenstift
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cerberus zei:
Ziet er goed uit inderdaad, en Kompass zal wel capabele organisator zijn 😎 veel plezier op je ander feest, ken het niet. Maar hoop dat je ook goeie nacht hebt 😎
Klik om te vergroten...
Was toen midden in Corona, in België mocht alles gewoon. Binnen feest met 15.000 mensen en iedereen is dood nu 🤣🤣🤣🤣🤣
Niks aan de hand natuurlijk 😉
Wat ik me herinner is dat het zo ongelofelijk goed klonk daar. Geluid was perfect👌

We Are It is in Thuishaven. Jaarlijks feest, wat ouder publiek en extravagante mensen, jaren ‘90 house van 13.00 tot 23.00 uur dus geen nacht doorhalen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."