Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
281 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op de planning staat Loveland zondag.
Vooral na het geweldige Dekmantel met vrienden en hun intercontinentale aanhang, momenteel niet zo'n zin om op zo'n groot festival in m'n uppie rond te dwalen ...
En toch aarzel ik (al vier dagen) om het kaartje op Ticketswap te zetten.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#2
BelowTheFlow zei:
Op de planning staat Loveland zondag.
Vooral na het geweldige Dekmantel met vrienden en hun intercontinentale aanhang, momenteel niet zo'n zin om op zo'n groot festival in m'n uppie rond te dwalen ...
En toch aarzel ik (al vier dagen) om het kaartje op Ticketswap te zetten.
Klik om te vergroten...
Ik zeg.. gaan!!
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Piet Zahut zei:
Ik zeg.. gaan!!
Klik om te vergroten...
Ja hoor, ik ook. Ik was er gisteren. En daar waren knap wat singels op jacht, dus je verveelt je vast niet. Leuk divers gezelschap, ik voelde me zowaar jong 😏
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgende week ga ik naar Raggea Lake. Lijkt me een festival om met een paar goeie joints te gaan genieten. Iemand een tip wat voor wiet? Beetje actief, vaak gebruik ik zelf een haze, maar hou me aanbevolen voor tips
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
FB_IMG_1757744735120.jpgFB_IMG_1757744969584.jpg

Echt super balen dit weer zeg😢😢😢
Van de natuur valt helaas niet te winnen😓
S
SnoepiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Ik ben alweer bezig met het najaars seizoen in te vullen.

Psychedelic Rave: Machine Elves in oktober

En Psychedelic Rave 10 years anniversary in November

Die laatste met lichte tegenzin omdat ik het geluid in de Maassilo ronduit kut vind. Maarja Ajja B2B met Tristan en elk ook hun eigen set... Wie wil dat nou missen 🤣

En anders kan ik in elk geval nog naar het alternatieve stage waar het geluid wel altijd wat beter is.

Waalhalla is de eerste keer, wat knusser en beter opgezet. Dus daar ben ik heel benieuwd naar!

Het zijn wel weer allebei nacht raves. De laatste twee nacht raves die ik in de planning had, heb ik op het laatste moment mijn kaartje verkocht omdat ik het toch niet zag zitten om mijn nachtrust in de war te schoppen. We will see...
Klik om te vergroten...
Nog een psytrance liefhebber, altijd goed 😁 ik ben dit jaar naar indian spirit geweest in duitsland.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoepiemonster zei:
Nog een psytrance liefhebber, altijd goed 😁 ik ben dit jaar naar indian spirit geweest in duitsland.
Klik om te vergroten...

Hoe was dat?

Ik was na het Psy-fi debacle naar Nations of Legends dit jaar in Zwitserland. Dat was op z'n zachtst gezegd een ervaring. De organisatie was niet goed voorbereid en onervaren. Tegelijkertijd was dat eigenlijk ook wel vermakelijk om te zien. En hele relaxte mensen overal. Maar toch een paar goede sets gehoord.

Ook een set die niet echt psytrance was, meer Tekno. Op het alternatieve stage. Maar dat was echt de beste set die ik dit jaar gehoord heb.
S
SnoepiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Hoe was dat?

Ik was na het Psy-fi debacle naar Nations of Legends dit jaar in Zwitserland. Dat was op z'n zachtst gezegd een ervaring. De organisatie was niet goed voorbereid en onervaren. Tegelijkertijd was dat eigenlijk ook wel vermakelijk om te zien. En hele relaxte mensen overal. Maar toch een paar goede sets gehoord.

Ook een set die niet echt psytrance was, meer Tekno. Op het alternatieve stage. Maar dat was echt de beste set die ik dit jaar gehoord heb.
Klik om te vergroten...
Oow dat is iets minder, en dit festival was heel mooi! Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje mainstream vond op de mainstage, met veel zingen erbij enzo wat ik een beetje onnodig vind. Maar verder waren er wel andere podiums waar ik de muziek wel beter vond en de sfeer was ook heel fijn. Natuurlijk helpt lsd daar ook wel bij 😊

En ook alles was goed geregeld kwa wc's en water bijvulpunten, nergens waren lange rijen en alles was schoon wat bij pinkpop wel heel anders was een paar jaar geleden..
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren kaartjes gehaald voor ons eerste buiten festival dit jaar straks🔥🥳

FB_IMG_1772978210424.jpg
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MyLittlePonyPack zei:
Gisteren kaartjes gehaald voor ons eerste buiten festival dit jaar straks🔥🥳

Bekijk bijlage 69729
Klik om te vergroten...
Leuke locatie en dat is bij mij om de hoek.. Sla deze wel over want 2 weken later is slechts op enkele kilometers Dominator
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
jeroen79 zei:
Leuke locatie en dat is bij mij om de hoek.. Sla deze wel over want 2 weken later is slechts op enkele kilometers Dominator
Klik om te vergroten...

Ja wij zijn al vaker naar Karma geweest, met Harmony of Hardcore 1 van onze favoriete festivals. Lekker klein en overzichtelijk en gemoedelijk. Ik ben 1 keer naar Dominator geweest en was wel leuk maar mij iets te massaal en commercieel🙈
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Lokerse Feesten. Misschien voor Diana Ross, anders zeker als ze een goede Metaldag samengesteld hebben. Daar is het nog verdacht stil rond vind ik.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#13
28maa - Masters of Hardcore
4apr - Oude liefde roest niet
2mei - Lunatics outdoor
30mei - Lost Memories
13jun - Just Dance
27jun - Scandal Outdoor
11jul - Vroeger was alles beter
29aug - Rotterdam Rave

Dat is het tot op heden wel waar ik kaarten voor heb. Zal nog genoeg bijkomen😁
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Burst. (Amsterdam, op Koningsdag. Voor het eerst voor mij . Iemand ervaring mee?)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#15
Morgen waarschijnlijk een kijkje nemen bij masters of hardcore.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
XMR zei:
Morgen waarschijnlijk een kijkje nemen bij masters of hardcore.
Klik om te vergroten...

Leuk, veel plezier!🔥 Mooi feest daar altijd alhoewel de earlyzaal beetje klein is🙈
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thuishaven met Colyn (10 hrs).
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Yes nog een paar dagen en dan mogen we weer.. Rebirth the kick-off van het festival seizoen voor mij.. Heb er veel zin in.

@BraboF hoe was " oude liefde roest niet". Staat nog op het lijstje bij mij om een keer te doen maar ben benieuwd naar jouw ervaring
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het Detox Festival(10 days)🎊🎉 🎚️🕺
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ga met een dame (verbannen df member 🤭) naar Solstice '26. Even lekker op Ruigoord in A'dam de hippies uithangen:cheerpompom:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."