#1
Don't ask how maaar ik heb nog een ticket voor Qlimax The Final Prophecy kunnen fixen😍😍 echt bizar blij mee, ga sinds 2015 elk jaar naar Qlimax dus baalde enorm toen die zo rap uitverkocht was dit jaar. De allerlaatste Qlimax😪😔
Paar keer gewerkt als crew daar maar ik zou aan die locatie me geld niet uitgeven. Het is daar altijd of fucking heet of ijskoud. Geluidskwaliteit is meehhh. Hygiene kennen ze daar niet. die wc's daar zijn denk ik de smerigste die ik ooit in een venue ben tegen gekomen🤢. Security is daar ook altijd chagrijnig en op oorlogspad.Iemand wel eens bij Intercell warehouse geweest? Ik zat er aan te denken om daar een feestje te pakken met ADE.
Jammer om te lezen. Want de video's en foto's van die events zagen en klonken in de eerste instantie wel errug interessant om naartoe te gaan.Paar keer gewerkt als crew daar maar ik zou aan die locatie me geld niet uitgeven. Het is daar altijd of fucking heet of ijskoud. Geluidskwaliteit is meehhh. Hygiene kennen ze daar niet. die wc's daar zijn denk ik de smerigste die ik ooit in een venue ben tegen gekomen🤢. Security is daar ook altijd chagrijnig en op oorlogspad.
Haha, bedankt! Ik heb ook niet echt een fijne ervaring gehad met de beveiliging bij Colorado Charlie. Heb je misschien ervaringen met feesten zoals de Rotterdam Rave of het Glow in the Dark festival in de Maassilo? Na Colorado Charlie ben ik wel geschrokken van hoe de beveiliging daar te werk ging.Paar keer gewerkt als crew daar maar ik zou aan die locatie me geld niet uitgeven. Het is daar altijd of fucking heet of ijskoud. Geluidskwaliteit is meehhh. Hygiene kennen ze daar niet. die wc's daar zijn denk ik de smerigste die ik ooit in een venue ben tegen gekomen🤢. Security is daar ook altijd chagrijnig en op oorlogspad.
Maassilo is over het algemeen een goede locatie. Zeker met feesten als RotterdamRave met een goede promotor als B2S. Persoonlijk daar nog geen gezeur gehad met beveiligers
Correct, altijd een interessante side quest als je helemaal waus bent daar😂Alleen beneden bij de kluisjes is het echt een doolhof🙈
Correct, altijd een interessante side quest als je helemaal waus bent daar😂
Waan-zin-nig! In 2023 bezocht… was magischStone Techno in Essen 11-13 Juli 2025
Komt Slipknot dit jaar? De lineup van vorig jaar was nogal teleurstellend. Nu wil ik echt gaan 😆 Ben super benieuwd naar hun nieuwe drummer. Die kerel is insane.Ik heb een vrijdagticket voor Graspop gehaald, Slipknot en Eagles of Deathmetal zien daar!!
Momenteel geen dingen die ik op DF kan delen.
Kaartje voor Beter Kom Je Niet verkochtKaartje voor Beter Kom Je Niet besteld.
Ja ze komen op de vrijdag. Die nieuwe drummer is echt insane goed!!Komt Slipknot dit jaar? De lineup van vorig jaar was nogal teleurstellend. Nu wil ik echt gaan 😆 Ben super benieuwd naar hun nieuwe drummer. Die kerel is insane.
Momenteel Psy-Fi, Rampage Open Air & Space Safari op het lijstje staan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."