Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
275 weergaven
18-5-2026
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Don't ask how maaar ik heb nog een ticket voor Qlimax The Final Prophecy kunnen fixen😍😍 echt bizar blij mee, ga sinds 2015 elk jaar naar Qlimax dus baalde enorm toen die zo rap uitverkocht was dit jaar. De allerlaatste Qlimax😪😔
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteravond kaarten bemachtigd voor Amelie Lens en Charlotte de Witte in januari 🤔
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#3
Into the Woods .
Tijdens mijn ban ben ik naar Ratherlost geweest , super leuk!
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Johnsen99 zei:
Iemand wel eens bij Intercell warehouse geweest? Ik zat er aan te denken om daar een feestje te pakken met ADE.
Klik om te vergroten...
Paar keer gewerkt als crew daar maar ik zou aan die locatie me geld niet uitgeven. Het is daar altijd of fucking heet of ijskoud. Geluidskwaliteit is meehhh. Hygiene kennen ze daar niet. die wc's daar zijn denk ik de smerigste die ik ooit in een venue ben tegen gekomen🤢. Security is daar ook altijd chagrijnig en op oorlogspad.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
UptempoIsTheTempo zei:
Paar keer gewerkt als crew daar maar ik zou aan die locatie me geld niet uitgeven. Het is daar altijd of fucking heet of ijskoud. Geluidskwaliteit is meehhh. Hygiene kennen ze daar niet. die wc's daar zijn denk ik de smerigste die ik ooit in een venue ben tegen gekomen🤢. Security is daar ook altijd chagrijnig en op oorlogspad.
Klik om te vergroten...
Jammer om te lezen. Want de video's en foto's van die events zagen en klonken in de eerste instantie wel errug interessant om naartoe te gaan.
J
Johnsen99Lid
01-01-2024, 00:00
#6
UptempoIsTheTempo zei:
Paar keer gewerkt als crew daar maar ik zou aan die locatie me geld niet uitgeven. Het is daar altijd of fucking heet of ijskoud. Geluidskwaliteit is meehhh. Hygiene kennen ze daar niet. die wc's daar zijn denk ik de smerigste die ik ooit in een venue ben tegen gekomen🤢. Security is daar ook altijd chagrijnig en op oorlogspad.
Klik om te vergroten...
Haha, bedankt! Ik heb ook niet echt een fijne ervaring gehad met de beveiliging bij Colorado Charlie. Heb je misschien ervaringen met feesten zoals de Rotterdam Rave of het Glow in the Dark festival in de Maassilo? Na Colorado Charlie ben ik wel geschrokken van hoe de beveiliging daar te werk ging.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
SNTS presents: Sacred Court label night, Rotterdam Rave 8-11-2024 :hearteyes:
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maassilo is over het algemeen een goede locatie. Zeker met feesten als RotterdamRave met een goede promotor als B2S. Persoonlijk daar nog geen gezeur gehad met beveiligers
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
UptempoIsTheTempo zei:
Maassilo is over het algemeen een goede locatie. Zeker met feesten als RotterdamRave met een goede promotor als B2S. Persoonlijk daar nog geen gezeur gehad met beveiligers
Klik om te vergroten...

Alleen beneden bij de kluisjes is het echt een doolhof🙈
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#10
MyLittlePonyPack zei:
Alleen beneden bij de kluisjes is het echt een doolhof🙈
Klik om te vergroten...
Correct, altijd een interessante side quest als je helemaal waus bent daar😂
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
UptempoIsTheTempo zei:
Correct, altijd een interessante side quest als je helemaal waus bent daar😂
Klik om te vergroten...

En dat je gewoon weer €5 contant krijgt als je kluis sleutel inlevert😅
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stone Techno in Essen 11-13 Juli 2025
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#13
DjYella zei:
Stone Techno in Essen 11-13 Juli 2025
Klik om te vergroten...
Waan-zin-nig! In 2023 bezocht… was magisch
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#14
DTRH… toegevoegd 😎. Hopenlijk 🌞
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
LionX zei:
Ik heb een vrijdagticket voor Graspop gehaald, Slipknot en Eagles of Deathmetal zien daar!!
Klik om te vergroten...
Komt Slipknot dit jaar? De lineup van vorig jaar was nogal teleurstellend. Nu wil ik echt gaan 😆 Ben super benieuwd naar hun nieuwe drummer. Die kerel is insane.

Momenteel Psy-Fi, Rampage Open Air & Space Safari op het lijstje staan.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Momenteel geen dingen die ik op DF kan delen.
Behalve Psy-Fi: doodeng in m'n uppie. Tegen die tijd kan ik wel merken of mijn tent het 15 jaar "time out" overleefd heeft.

Ook even uitvinden hoe dichtbij ik kan komen met trein&fiets.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
BelowTheFlow zei:
Momenteel geen dingen die ik op DF kan delen.
Klik om te vergroten...

Kom daar zelf ook wel eens.

😳
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wilde naar Wilde Weide, maar ga dan op vakantie. Dus even azen op Lowlands
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#19
DonkeyGonz zei:
Kaartje voor Beter Kom Je Niet besteld.
Klik om te vergroten...
Kaartje voor Beter Kom Je Niet verkocht
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Komt Slipknot dit jaar? De lineup van vorig jaar was nogal teleurstellend. Nu wil ik echt gaan 😆 Ben super benieuwd naar hun nieuwe drummer. Die kerel is insane.

Momenteel Psy-Fi, Rampage Open Air & Space Safari op het lijstje staan.
Klik om te vergroten...
Ja ze komen op de vrijdag. Die nieuwe drummer is echt insane goed!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."