#1
Decibel kaartjes voor op de zaterdag. Hiermee is het rond rond de kerk voor dit jaar afgerond: super sized Kingsday, Intents, Dominator en Decibel.
Ik ook!🎉Masters of hardcore
Leuk artikel over uitgaan in je eentje hier: https://www.nsmbl.nl/alleen-uitgaan-in-je-eentje-tips/?utm_source=article_related_posts+1. Ik heb recentelijk erover gesproken met @HappyMind . Ik vind veel leuker solo gaan voor 1 dag ( nacht) . Geen gezeik over wcs, drinken, roken, kletsen, podiums etc. 3daagse camping festivals zoals Awakenings Summer is wat anders . Samen delen, samen spelen, samen slapen
De sunrise is om 6:30Zo veel zin in Audio Obscura morgen ochtend om 7:00 uur
Intiem feestje op een super mooie locatie, 16 de verdieping met uitzicht over Amsterdam.
Zin!!!
Was vandaag ook al aan de gang geloof ik. Kwam er toevallig voorbij. Veel nuchter overkomende mensen in de rij.Zo veel zin in Audio Obscura morgen ochtend om 7:00 uur
Intiem feestje op een super mooie locatie, 16 de verdieping met uitzicht over Amsterdam.
Zin!!!
Al wakker?Zo veel zin in Audio Obscura morgen ochtend om 7:00 uur
Intiem feestje op een super mooie locatie, 16 de verdieping met uitzicht over Amsterdam.
Zin!!!
Fucking drama, ik ben mijn mascara thuis vergeten . DjYella, neem aub je mascara meeZo veel zin in Audio Obscura morgen ochtend om 7:00 uur
Intiem feestje op een super mooie locatie, 16 de verdieping met uitzicht over Amsterdam.
Zin!!!
Sorry te laat gelezen…. En die van mij was op thuis 🤣Fucking drama, ik ben mijn mascara thuis vergeten . DjYella, neem aub je mascara mee
Trouwens je ziet er geweldig uit zo, ook zonder mascaraFucking drama, ik ben mijn mascara thuis vergeten . DjYella, neem aub je mascara mee
De wekker ging om 4:45 😅.Al wakker?![]()
Ik ga totaal los op phenibut.De wekker ging om 4:45 😅.
Ik vroeg me oprecht af waarom ik dit een goed idee vond, maar nu we er zijn is het genieten. Alleen een beetje heet 🥵
Het was echt veel te vroeg vanmorgen toen de wekker om 4:45 uur ging voor dit feestje maar het was het echt 300% waard!!!Ik ga totaal los op phenibut.
Het was echt veel te vroeg vanmorgen toen de wekker om 4:45 uur ging voor dit feestje maar het was het echt 300% waard!!!
Heerlijk genoten, keihard gedanst en alleen maar lieve mensen.
Zalig Pasen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."