Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
228 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik begin denk ik rond 11uur. En pak wel de main stage mee met armin. Die man is een legend. Tenzij het te druk is.... dan ga ik naar psy.
T
Timmie60Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lakedance, Rotterdam rave, Mysteryland , qbase , draaimolen festival en door..
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien verknipt en sowieso toffler indoor
t
thoorn73Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit jaar EXIT in servië met lsd,En op dance valley gaat het candy-flippen worden.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Momenteel heb ik alleen Ground Zero festival en Prspct xl op de planning staan. Tussendoor waarschijnlijk vast nog wel wat kleine underground feestjes maar die worden meestal niet lang van te voren aangekondigd.

Verder hoop ik echt dat Hardshock volgend jaar weer wordt gehouden, was zo jammer dat dat afgelopen jaar niet doorging:sob:
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog mensen hier van plan om naar Nightmare te gaan?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dance valley omdat ik daar 2 tickets voor heb gewonnen, niet mijn muziek smaak maar zal me daar prima vermaken.

En Viva La Frenchcore in Duitsland

En men groep wilt me nog meenemen naar een paar early feesten, maar ik twijfel er nog over omdat ik eigenlijk het wat rustig aan wil doen. Maar feesten is ontzettend verslavend..
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kleine verandering:

Ik heb mijn gewonnen kaarten voor dance valley verkocht omdat ik ook 2 kaarten voor return to the 90's heb gewonnen, ze vallen beiden op dezelfde dag.

Dus ik ga na:

Return to the 90's
En Viva La Frenchcore (duitsland)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
hardcore at sea dit weekend, Decibel hele weekend. Ground zero. Nog te veel feesten om op te noemen.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgende week Psy-Fi! :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fenrir zei:
Volgende week Psy-Fi! :grin:
Klik om te vergroten...
Nice! Ben benieuwd hoe het is. Ga je nog iets gebruiken daar?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Nice! Ben benieuwd hoe het is. Ga je nog iets gebruiken daar?
Klik om te vergroten...

Ik ben ook benieuwd, eerste keer Psy-Fi!
Ik heb truffels, 2C-B en speed mee, en hopelijk kom ik daar nog iemand tegen met DMT. Helaas geen MDMA, daarmee wacht ik tot oud en nieuw. Het wordt sowieso leuk :mrgreen:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fenrir zei:
Ik ben ook benieuwd, eerste keer Psy-Fi!
Ik heb truffels, 2C-B en speed mee, en hopelijk kom ik daar nog iemand tegen met DMT. Helaas geen MDMA, daarmee wacht ik tot oud en nieuw. Het wordt sowieso leuk :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Leuk, nog een Psy-Fi-ganger. Als je daar behoefte aan een ballonnetje hebt kun je altijd bij mij terecht. :wink:

Nu snel spullen inpakken en morgenochtend vertrekken.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#14
verwondering zei:
Leuk, nog een Psy-Fi-ganger. Als je daar behoefte aan een ballonnetje hebt kun je altijd bij mij terecht. :wink:

Nu snel spullen inpakken en morgenochtend vertrekken.
Klik om te vergroten...

Gezellig, Verwondering ook op Psy-fi :) ik kom zeker een keertje op bezoek!
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fenrir zei:
Gezellig, Verwondering ook op Psy-fi :) ik kom zeker een keertje op bezoek!
Klik om te vergroten...
Ik sta niet voor mezelf in en bied bij voorbaat excuses aan voor stommiteiten die ik ongetwijfeld zal begaan. Neem mij vooral nimmer te serieus. Ik heb ook geen idee hoe je mij zult herkennen maar dat maakt niet uit. We zijn allemaal vreemdelingen en toch familie. Lekker zen.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#16
verwondering zei:
Ik sta niet voor mezelf in en bied bij voorbaat excuses aan voor stommiteiten die ik ongetwijfeld zal begaan. Neem mij vooral nimmer te serieus. Ik heb ook geen idee hoe je mij zult herkennen maar dat maakt niet uit. We zijn allemaal vreemdelingen en toch familie. Lekker zen.
Klik om te vergroten...

Haha, met zo'n disclaimer kan het alleen maar goed komen :rock: afhankelijk van wat ik dan op heb geldt eigenlijk hetzelfde...
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga ook naar Psy-Fi, maar alleen het weekend.
Wordt mijn 4e keer. Zin in!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#18
NiandraLades zei:
Ik ga ook naar Psy-Fi, maar alleen het weekend.
Wordt mijn 4e keer. Zin in!
Klik om te vergroten...

Je bent welkom in ons kamp, voor een ballonnetje of jointje en natuurlijk voor de gezelligheid :)
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tof! Zal het onthouden, lijkt me gezellig!
_
_966__Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wil dit jaar ook nog graag naar hardclassics festival😊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."