hihi hey ik heb zelf enorm veel interesse naar kratom... Heb het forum even doorgelezen en zelf verder nog even wat rechearch gedaan.
Ik zoek momenteel voornamelijk iets dat rustgeven en ontspannend werkt, ik zat te denken aan de rode kratom.. Dosering heb ik geen idee van, ik lees zoveel verschillende dingen..
Wat voor mij het belangrijkste is, dat is om de werking van hasj roken in de avond een beetje op te vangen. Ik vind het roken op mijn slaapkamer met het idee dat mn ouders dat ruiken nogal verschrikkelijk... dus dat vergelijkbare effect zoek ik een beetje... Ik probeer op dit moment stap voor stap een beetje van alle drugs af te komen en ik merk dat hasj roken voor mij het minst verslavende is maar het idee dat mijn ouders dit iedere avond weten vind ik helemaal niks...
Ik hoor graag wat iemand mij zou adviseren, ik sta zeer open voor advies hierin. Dankjewel alvast
Niet de maeng da,die werkt langer dan andere soorten.er zit ook wat energie in het effect. Bovendien heb je.hem alleen in green
.Een normale prijs is ehh 20ct per gram. Daarboven pure winst,/oplichting.
Vanwege het slapen en drugs vervangen zou ik beginnen met 5 mg. 7/8 mg kan ook. Daarboven krijg je snel ontwenning. Je lichaam heeft het daar.zwaar mee.
Na een tijdje bereikt je kratomdosering zijn plafond..als je dan meer en meer neemt word je erg moe. Dat is wat je wilt. Maar niet de happy moe die je gewend bent.
Ik ben het eens met de bijlagen. De borneo was lekker chill als een soort benzo. Sumatra wel geprobeerd maar overdag.
Let op dat je genoeg vezels neemt. Daar extra o Want obstipatie komt het meest voor als bijwerking. Voorkomen bespaart een hoop ellende!
Zorg dat je maag leeg is. Op bank/bed gamen od tv kijken. Laaste uur geen blauw licht weet je wel. Maar als je de juiste kratom combineert met meditatie oefeningen..weltrusten
Laat je weten hoe het was? Als het goed bevalt moet je je in tolerantie verdiepen of hier vragen