#1
dus .. krijg levendigere/heftigere dromen als je stopt met blowen na bijvoorbeeld 2 jaar vast te hebben gedaan ? 


In het verlengde van vraag van de week 2 en naar aanleiding van andere topics (zoals viewtopic.php?f=1&t=22813) vraag ik me af hoe het zit met dromen en het stoppen met blowen.
Mijn eigen ervaring geeft me het idee dat je dromen beter onthoud, waardoor het lijkt dat je meer/heftiger droomt. Kunnen jullie hier een meer wetenschappelijk oordeel over geven?
Hoe meer ik gedroomd heb, hoe minder uit gerust ik wakker word.cropp zei:Ik op die manier jarenlang praktisch niet gedroomt, nu weer wel want nou blow ik aanzienlijk minder, toch kan ik niet genieten van mijn dromen. Ik heb ook het idee dat dromen me ook energie kost in plaats van opleverd.
Drugs Infolijn zei:Dromen doe je tijdens je REM-slaap (Rapid Eye Movement):een fase tijdens het slapen.
Cosmic Controler zei:ik heb altijd dat ik veel heftiger droom als ik geblowd heb , ben ik de enigste hier![]()
Cosmic Controler zei:ik heb altijd dat ik veel heftiger droom als ik geblowd heb , ben ik de enigste hier![]()
dafalganMan zei:er is genoeg onderzoek uitgevoerd naar de slaap en dromen dat men ondertussen zelfs wetenschappelijk kan aantonen dat lucide dromen echt kan.
mandragora zei:Cosmic Controler zei:ik heb altijd dat ik veel heftiger droom als ik geblowd heb , ben ik de enigste hier![]()
Ik deel je mening, ik heb ook zoals jou veel heftigere dromen wanneer ik geblowd heb!
Maar zo zijn er inderdaad blijkbaar niet veel of geen op dit forum![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."