Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik vindt het maar een raar verhaal. En was een mooi vaag feesje hoor ik wel ! Van pep kun je inderdaad best vaag worden. Ik heb zelf een psycose gehad kwam ook deels van de speed. En als ik dit zo hoor lijkt het er op dat je last hebt gehad van wanen. Dit komt ook voor als je een psycose hebt. (weet dus waar ik over praat). Het komt er gewoon op neer dat je dan heel raar gaat denken en je gedachten als het ware niet meer onder controle hebt. Je gelooft die gedachten op dat moment echt. Als je er later weer een beetje bij bent kun je nog steeds moelijk geloven dat het niet echt was. Maar als je een paar weken veder bent begin je steeds beter te begrijpen wat er gebeurd is. Zulke wanen kun je ook van pep krijgen. Deze zijn vaak naar een dag wel weg. Als je ze hebt van een psycose dan moet je ff een tijdje aan de pillen. Ik denk dat er straks wel meer duidelijk wordt Vraag ook eens aan je vriend naar bepaalde dingen van de avond dingen waar jij een raar idee bij hebt. En ga dan kijken of dat gene wat je vriend zegt niet zou kunnen. En je kunt er vaak later als je alles een beetje door hebt focking hard om lagen. Maar eerst nog sterkte En als je straks weet wat er gebeurd is. Dan is het ook wel leuk om te kijken waarom je die dingen ging denken en wat voor gevoel het je gaf. Je kunt dan veel over je zelf leren. Is eigelijk best mooi om mee te maken"
"Heb gister een gram speed gehaald die er zeker wel goed uitzag(mooi wit) en ook goed rook. maar toen ik er èèn snoof en het in mijn mond kreeg. Zat er een heel raar smaakje aan! Het deed mij denken aan verbrand vlees mijn neus is gelukkig gewoon oke. Maar heb dit nog nooit gehad echt een verbrand smaakje. Weet iemand hier meer van?"
"Ik dronk gewoon bier en heb ook niks gegeten. Dus denk dat het de speed zelf was. Het effect was veder wel goed niet echt super ofzo maar was er wel leip van. Kan het niet met zwafel te maken hebben?"
"Een vriend van mij is een paar weken geleden bij de dood weg gehaald. Hij had het vekeerde glas gepakt! Dit glas zat voor de helft vol met GHB. Naar een goede slok kwamen we er achter! Niet veel later lag hij oud. Naar een tijdje naar het ziekenhuis en daar hebben ze zijn leven gered. We hebben met elkaar afgesproken dat die troep het huis niet meer in komt. Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook aan het denken zet."
"Hey, Vraag me af welke straf er gemideld staat op het verkopen van drugs en dan metname speed. Ik hoop dat er iemand is die me dit kan vertellen. En ben trouwens niet van plan om het te gaan doen. Gewoon puur intresse. Gr"
"Zou het niet weten. Mooi raar spul! dat weet ik dan weer wel. Laat het even weten als je het hebt laten testen."
"Hey, Ik ben zelf ook best verslavingsgevoelig zit in de Fam . Maar als jij verslaafd raakt aan alles waar je mee bezig gaat om met de drugs te stoppen zou ik zegen is spoten en gezonde voeding dan niet wat?"
"Hallo Mensen, Ik ben nu 20 jaar en gebruik nu bijna 4jaar speed ook blow ik al vanaf mijn 13e. Het blowen zie ik niet echt als een probleem ik blow ongeveer 1 a 2 keer in de week en sla ook wel eens een week over. Maar met speed heb ik meer moeite. Ik gebruik vaak van vrijdag tot zondag. Gebruik dan 1 a 2 gram nu ben ik een paar maand geleden goed gek geweest door prive probleemen drugs gebruik en een trauma uit het verleden. Ben onder behandeling geweest bij ggz en toen 3 maand gestopt met drank en drugs (Omdat ik aan de medicatie was) Alleen nu gebruik ik alweer een week of 3/4 speed . Ik kon het tover poeder niet weerstaan. De ggz heeft mij afgeraden drugs te gebruiken. En ik vind het erg dat mijn fammilie er onder moet leiden! Er is namelijk een geschiedenis van drugs gebruik in de familie. Ik zou graag een paar tips willen om er toch vanaf te blijfen? of zegen jullie pro inschakelen alvast bedankt!"
"Hey, Heb van mijn pa een ring gekregen die ik altijd om heb. Als ik gebruik en ik kijk Ff naar die ring moet ik altijd aan me ouwe denken. Hij is nu iets van 3jaar klaar met die troep en heeft iets van 20jaar gebruikt. Werkt wel redelijk voor mijn. Maar niet iedereen heeft zown top pa"
"Bedankt voor je reactie! Ik ga zeker mijn best doen! en denk dat ik me weer een beetje bezig ga houden met sport en gezond eten Mischien dat ik dan de schade van mijn gebruik nog wat kan beperken :P Denk dat ik dit wiekend inderdaad een keer thuis blijf. De verleiding is dan zeker een stuk minder groot. Ik hoop ook dat ik jouw kan inspireren en dat je de keus maakt voor dat je familie er achter komt en je ze een hoop pijn doet. En Speed maakt zeker levens kapot! Mijn pa is 20jaar verslaafd geweest. (3jaar gestopt) En nu doe ik het zelf! Ik laat je nog wel weten hoe het gaat! Bedankt voor de tips. Sporten kwam in een keer in me op en ik denk dat dat nog niet eens een heel slecht idee is."