Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een hele goede avond toegewenst allemaal! Ik vraag me af of de combinatie van zaldiar met speed nevenwerkingen kan veroorzaken? Ik persoonlijk betwijfel het sterk als dit zo zou zijn, maar in de meeste gevallen van dope, bijna zeker weten is niets weten :P Grtz from Belgium"
"je droomt enkel tijdens je rem sleep. en er is genoeg onderzoek uitgevoerd naar de slaap en dromen dat men ondertussen zelfs wetenschappelijk kan aantonen dat lucide dromen echt kan!! lucide dromen = je bewust zijn dat je droomt, in je droom. hoe "getrainder " je hierin word, hoe sterker je je droom naar wens kunt beïnvloeden."
"Temesta 2,5mg kunnen scoren bij mijn lieve oude metertje... Dit even getest. Man, dat spul doet niks! Dat dacht ik maar, volgens mijn vriendin liep ik erbij als een zombie die de helft van de tijd zinnen of woorden vergat. Dit terwijl ikzelf bar weinig voelde en behalve de evenwichtsstoornissen dacht dat er niks aan het handj was. Klinkt dit bekend bij iemand? grtjs"
"dag forumbezoekers! Ik heb een klein vraagje, het is eigenlijk eerder een proefproject zeg maar Zijn er hier mensen die lucide kunnen dromen? liefst mensen die hier al ver gevorderd in zijn, dus je droom praktisch volledig naar wens zelf kan veranderen? indien ja, gelieve de volgende nachten in je dromen te experimenteren met drugs. Ik vraag me af of je dan daadwerkelijk hetzelfde effect krijgt. groetjes vanuit het Belgenland DafalganMan"
"Beste meneer Vlam, ik ga hier geen blokje tekst vol lullen met de welbekende "je kan het", "het zal je lukken" blablabla.... Ben veel te realistisch ingesteld daarvoor... ik zal het dan ook bij deze korte zin houden : "DENK STEEDS VOORUIT!" naar mijn mening heb je daar ook effectief iets aan. Faal je eens, is dit geen ramp want je kijkt vooruit met dezelfde principes en waarden. dus falen bestaat niet, je blijft ervoor gaan! Het is een toekomstige zin. wat wil duidelijk maken in jouw geval , zelfs al probeer je nog eens iets het is er weer een ervaring bij. GEEN tegenslag! mensen zien drugs vaak als iets slechts...jammer maar dit is FOUT! drugs kunnen je leven upgraden zeg maar, nieuwe ervaringen, inzichten en zelfs nieuwe manieren om oude problemen op te lossen (of ermee leren om te gaan). een opiaatverslaving is hier ofcourse uit den boze, waarmee ik het volgende bedoel => zolang je het blijft zien als "ben benieuwd wat het dit keer zal geven" en niet als "dit heb ik nodig om te functioneren" zit je goed. wa tjij wilde, was je horizon verruimen en je standaardbewuste keuzes in het leven een alternatief geven dan enkel maar the basic A B C options... ik geloof in de kracht van drugs, net zozeer als jij erin gelooft! En dat doe je man, dat weet ik best dus bij deze, de kans is groot dat je nog zal falen!!! je zal wel nog eens een sigaretj roken,pilletje nemen, lijntje snuiven...met of zonder alcohol. want je weet nu immers wat het allemaal inhoudt. Zolang je de grens maar kunt trekken tussen recreatief en "slaaf van" zit je safe! ps: indien mijn stukje tekst weinig betekenis of inhoudof logica betreft, het spijt me maar heb al heel wat heerlijke streekbiertjes binnen en als je nooit geen slippertje meer maakt, ook petje af natuurlijk! groetjes"
"DANKUWEL dit dachtik dus ook , maar het slaat blijkbaar niet echt aan"
"Ik ben persoonlijk ook een voorstander van speed Al lijkt het dan meer op woeste wilde hongerige sex zonder gevoelens, gewoon derin douwen en lekker doorgaan XTC stuurt me naar de zevende hemel maar sex zit er dan niet echt in voor mij... ben een man ttrouwens"
"Beste DF'ers, mijn hele puberteit door heb ik geexperimenteerd. heb vanalles geprobeert en gedaan... Behalve natuurlijk, the most subtile of them all, LSD. Was steeds afgeschrikt door mijn warrige hoofd, manier van denken en dom impulsief gedrag.. Nu is de adolescentie aardig beginnen inkicken en ben nu 22, bijna 23. heb een huisje gekocht samen met mijn vriendin, ben gelukkig, heb goed werk, alles zit mee. Toen ik overlaatst over lsd nadacht had ik er al heel wat minder schrik voor. En aangezien mijn vriendin ook wel best nieuwsgierig is heb ik besloten om eens na te vragen. Heb er iemand voor die zegt dat hij wss iemand kent die dat wel kan fixen. hij zou me later nog contacteren... Nu heb ik slechts 1 vraagje -Waar moet ik op letten als ik koop? (het gaat over een groot vel) (hiermee kunnen we dan een heel eind weg en lekker mee experimenteren) enige tips voor uiterlijk, geur of wetek wat dan ook? Heb dit nog nooit gekocht dus weet niet goed hoe het aan te pakken Als iemand ook nog tips heeft over prijzen zijn die ook welkom! ps : ben van plan 1tje te laten testen om dan met een gerust hart te kunnen kijken wat er achter die magische lsd-poort zit. Excuses voor dit veel te lange stukje tekst. groetjes vanuit België"
"alvast bedankt voor je reactie Zal ze sowieso laten testen, maar zijn er anders geen specifieke kenmerken? Zodat ik straks niet naar huis kom met droge velletjes :-s"
"Bedankt voor de reacties alvast Hij maakt het zelf niet en heeft het ook niet in vloeibare vorm dus het zal op goed geluk zijn dan maar."