Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

Schilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

192 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vond nog een verloren tekening, nog niet af. Ben m aan het bij werken!
Word dit een tekening in kleur of gwn zwart/wit met schaduw? 🤔

- work in progress -16017726510175458385406676004962.jpg
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ZiggyStardust zei:
Vond nog een verloren tekening, nog niet af. Ben m aan het bij werken!
Word dit een tekening in kleur of gwn zwart/wit met schaduw? 🤔

- work in progress -Bekijk bijlage 10333
Klik om te vergroten...

Ik ben nooit verder dan het grijze potlood gekomen. Ben net een zwart wit tv
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is een van de tekeningen die ik gemaakt heb.

20201004_145059.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Salvia zei:
Dit is een van de tekeningen die ik gemaakt heb.

Bekijk bijlage 10363
Klik om te vergroten...
😱😍
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
Ik ben nooit verder dan het grijze potlood gekomen. Ben net een zwart wit tv
Klik om te vergroten...
Herkenbaar haha
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
IMG_0253.JPG
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#7
IMG-20201015-WA0031.jpegIMG-20201015-WA0029.jpeg
Gister gemaakte schilderijen 😌
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Finished!
Toch zwart/wit 😌IMG_20201005_162717.jpg
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.
Klik om te vergroten...
Tekenen onder invloed van LSD is het mooiste dat je ooit in je leven zult zien.
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Martinus zei:
de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar, kan soms wel 3 dagen met een tekening bezig zijn. Ook bij deze zie ik steeds opnieuw weer een verbeterpunt, maar probeer het leren los laten. Meer is niet altijd beter.
Tekenen onder invloed is heel gaaf! Creativiteit word vele malen verbreed en gaat alle kanten op. Heb zelf vaak aan 2-cb geschilderd en getekend, zeker aanrader 👌🏻
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#12
IMG_20201009_141348.jpgIMG_20201009_140509.jpgIMG_20201009_140502.jpgIMG_20201009_140335.jpg
Gister gemaakte kunst 😌 finally mn silicone olie binnen. Can't stop 😍
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
badly-drawn-flat-dog-doodles-jay-cartner-fb19__01.png
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Hij is klaar. (Of ik ben er klaar mee:tongueout:)
Bekijk bijlage 18196
Klik om te vergroten...
Heel vet.. 😍
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#15
16159909976882724342670324637007.jpg
Zo, denk dat hij bijna af is. Acryl verf van de action heb niet zo veel pigment dus ik zit constant extra lagen er op de kwasten 🤣. God. Zelfs verf is gezeur. Ik durf geen zwart meer door kleuren te mengen omdat het zwarte pigment donkerder droog dan bijvoorbeeld groen...

Aja, voor nu is het wel goed zo. Ben er wel zoet mee
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#16
Martinus zei:
Bekijk bijlage 18233
Zo, denk dat hij bijna af is. Acryl verf van de action heb niet zo veel pigment dus ik zit constant extra lagen er op de kwasten 🤣. God. Zelfs verf is gezeur. Ik durf geen zwart meer door kleuren te mengen omdat het zwarte pigment donkerder droog dan bijvoorbeeld groen...

Aja, voor nu is het wel goed zo. Ben er wel zoet mee
Klik om te vergroten...
lekker bezig!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit weekend 2 dagen obsessief aan een schilderij gezeten. Hij is nog niet helemaal af. De zegel mist nog inhoud.16164311546486010641716374643109.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Martinus zei:
Dit weekend 2 dagen obsessief aan een schilderij gezeten. Hij is nog niet helemaal af. De zegel mist nog inhoud.Bekijk bijlage 18522
Klik om te vergroten...
Ziet er tof uit. Lijkt wel de binnenkant van een lichaamsdeel met allemaal aders.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wou vloeiende geometrie schilderen. Dit was het beste dat ik dat kon uiten. Volgende schilderij ga ik iets van een natuurlijk abstract iets maken met groen en bruin denk ik. Misschien ook wel weer iets wat vanuit het midden naar buiten gaat. Vind dat wel mooi op een een of andere manier.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Screenshot_20210323-214748_Gallery.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."