Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

Schilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

192 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZiggyStardust zei:
Helen vette kleuren 👌🏻
Klik om te vergroten...
Thx :)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ZiggyStardust zei:
shit... Was juist niet mijn bedoeling, het is voor mij allemaal beetje nieuwe weet niett zo goed hoe ik het moet doen. @Roze Olifant @Eik
thanks for the heads-up iniedergeval en fk vette tekeningen 👌🏻
Klik om te vergroten...

oh, nee joh.. zo bedoelde ik het helemaal niet.. op zich geen punt nog een vergelijkbaar topic lijkt me.
kvind genoeg om m'n tekeningen hier één keer op 't forum te hebben staan.. vandaar dat ik er niet meer plaats hier.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Screenshot_20201003-232026_Gallery.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
oh, nee joh.. zo bedoelde ik het helemaal niet.. op zich geen punt nog een vergelijkbaar topic lijkt me.
kvind genoeg om m'n tekeningen hier één keer op 't forum te hebben staan.. vandaar dat ik er niet meer plaats hier.
Klik om te vergroten...
Ah okeey, begrijpelijk. Top, dan blijven we de creativity verspreiden :)
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 10319
Klik om te vergroten...
Helen vette kleuren 👌🏻
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vond nog een verloren tekening, nog niet af. Ben m aan het bij werken!
Word dit een tekening in kleur of gwn zwart/wit met schaduw? 🤔

- work in progress -16017726510175458385406676004962.jpg
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZiggyStardust zei:
Vond nog een verloren tekening, nog niet af. Ben m aan het bij werken!
Word dit een tekening in kleur of gwn zwart/wit met schaduw? 🤔

- work in progress -Bekijk bijlage 10333
Klik om te vergroten...

Ik ben nooit verder dan het grijze potlood gekomen. Ben net een zwart wit tv
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is een van de tekeningen die ik gemaakt heb.

20201004_145059.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Salvia zei:
Dit is een van de tekeningen die ik gemaakt heb.

Bekijk bijlage 10363
Klik om te vergroten...
😱😍
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
Ik ben nooit verder dan het grijze potlood gekomen. Ben net een zwart wit tv
Klik om te vergroten...
Herkenbaar haha
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
IMG_0253.JPG
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#12
IMG-20201015-WA0031.jpegIMG-20201015-WA0029.jpeg
Gister gemaakte schilderijen 😌
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
mikoz zei:
Soms weet je niet meer waar je heen moet met een project, alleen underpainting of toch verder maken... dit is van maanden geleden, moet 'm nog steeds afmaken. Was tevreden met het begin, maar heb nog niet de moed gehad de kwast er weer op te zetten.

(vanzelfsprekend zijn de gele/bruine tinten het begin)
Bekijk bijlage 18108
Klik om te vergroten...
Ik vind het gras wel erg mooi. Misschien wat meer contrast tussen de lucht en de bomen?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Nieuw project....
Bekijk bijlage 18109
Klik om te vergroten...
Kleine update20210315_155435.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Kleine updateBekijk bijlage 18155
Klik om te vergroten...
Hij is klaar. (Of ik ben er klaar mee:tongueout:)
20210316_152543.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZiggyStardust zei:
LoveeeeIt!!!
hangt nog steeds mooi hier :blushing:
Klik om te vergroten...
😍😍😍
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Hij is klaar. (Of ik ben er klaar mee:tongueout:)
Bekijk bijlage 18196
Klik om te vergroten...
zeker mooi resultaat!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Hij is klaar. (Of ik ben er klaar mee:tongueout:)
Bekijk bijlage 18196
Klik om te vergroten...
Heel vet.. 😍
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
16159909976882724342670324637007.jpg
Zo, denk dat hij bijna af is. Acryl verf van de action heb niet zo veel pigment dus ik zit constant extra lagen er op de kwasten 🤣. God. Zelfs verf is gezeur. Ik durf geen zwart meer door kleuren te mengen omdat het zwarte pigment donkerder droog dan bijvoorbeeld groen...

Aja, voor nu is het wel goed zo. Ben er wel zoet mee
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#20
Martinus zei:
Bekijk bijlage 18233
Zo, denk dat hij bijna af is. Acryl verf van de action heb niet zo veel pigment dus ik zit constant extra lagen er op de kwasten 🤣. God. Zelfs verf is gezeur. Ik durf geen zwart meer door kleuren te mengen omdat het zwarte pigment donkerder droog dan bijvoorbeeld groen...

Aja, voor nu is het wel goed zo. Ben er wel zoet mee
Klik om te vergroten...
lekker bezig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."