#1
ThxHelen vette kleuren 👌🏻
ThxHelen vette kleuren 👌🏻
shit... Was juist niet mijn bedoeling, het is voor mij allemaal beetje nieuwe weet niett zo goed hoe ik het moet doen. @Roze Olifant @Eik
thanks for the heads-up iniedergeval en fk vette tekeningen 👌🏻
Ah okeey, begrijpelijk. Top, dan blijven we de creativity verspreidenoh, nee joh.. zo bedoelde ik het helemaal niet.. op zich geen punt nog een vergelijkbaar topic lijkt me.
kvind genoeg om m'n tekeningen hier één keer op 't forum te hebben staan.. vandaar dat ik er niet meer plaats hier.
Helen vette kleuren 👌🏻
Vond nog een verloren tekening, nog niet af. Ben m aan het bij werken!
Word dit een tekening in kleur of gwn zwart/wit met schaduw? 🤔
- work in progress -Bekijk bijlage 10333
😱😍
Herkenbaar hahaIk ben nooit verder dan het grijze potlood gekomen. Ben net een zwart wit tv
Ik vind het gras wel erg mooi. Misschien wat meer contrast tussen de lucht en de bomen?Soms weet je niet meer waar je heen moet met een project, alleen underpainting of toch verder maken... dit is van maanden geleden, moet 'm nog steeds afmaken. Was tevreden met het begin, maar heb nog niet de moed gehad de kwast er weer op te zetten.
(vanzelfsprekend zijn de gele/bruine tinten het begin)
Bekijk bijlage 18108
Kleine updateNieuw project....
Bekijk bijlage 18109

😍😍😍LoveeeeIt!!!
hangt nog steeds mooi hier![]()
zeker mooi resultaat!
Heel vet.. 😍

lekker bezig!Bekijk bijlage 18233
Zo, denk dat hij bijna af is. Acryl verf van de action heb niet zo veel pigment dus ik zit constant extra lagen er op de kwasten 🤣. God. Zelfs verf is gezeur. Ik durf geen zwart meer door kleuren te mengen omdat het zwarte pigment donkerder droog dan bijvoorbeeld groen...
Aja, voor nu is het wel goed zo. Ben er wel zoet mee
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."