Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

Schilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

192 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZiggyStardust zei:
mmm, opzich kan dat wel. Heb het zelf nooit echt als abstract gezien maar je kan het beeld wel 'rustiger'krijgen. Dan krijg je meer lagen dan echt die cellen en 'chaos'. Die cellen komen door silicone olie, denk als je dat niet toevoegt dat je dan meer het abstracte effect krijgt.
Beetje zoals dit:
Bekijk bijlage 18086Bekijk bijlage 18087
Klik om te vergroten...

Zit te denken om wat te schilderen. Iets van een mooie vorm om naar te kijken als ik weer eens een tripmiddel op heb. Ben er nog niet helemaal uit wat. Je acryl gietwerk heb wel mooie patronen, maar ik zit er aan te denken toch maar iets te kwasten. Vind die interactie denk wel leuk.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Rivalrie Ja, ik had niet gezien dat het enkel over tekenen en schilderen ging. :grimacing:
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Martinus zei:
Zit te denken om wat te schilderen. Iets van een mooie vorm om naar te kijken als ik weer eens een tripmiddel op heb. Ben er nog niet helemaal uit wat. Je acryl gietwerk heb wel mooie patronen, maar ik zit er aan te denken toch maar iets te kwasten. Vind die interactie denk wel leuk.
Klik om te vergroten...
gaaf! zeker doen :) gewoon kwasten pakken en gaaan
Probeer ook meer kwast werk te maken laatste tijd. Maar blijft toch moeilijk, zeker realistisch werk.
Maar als je het aan een tripmiddel doet is het stukje gewoon durven natuurlijk veel groter en de inspiratie haha
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
šŸ’ā€ā™‚ļø

8F2EF70D-7C6B-426B-93FA-8461E8E10979.jpeg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Na Lange tijd stil hebben gezeten, eindelijk weer een schilderij gemaaktšŸ’Ŗ
Totaal iets anders dan ik 'normaal' deed.
Wil 'm zeker nog bijwerken. Maar het was weer heerlijk om in m'n altelier te zijn šŸ˜‡
IMG_20210423_133625.jpg
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ZiggyStardust zei:
gaaf! zeker doen :) gewoon kwasten pakken en gaaan
Probeer ook meer kwast werk te maken laatste tijd. Maar blijft toch moeilijk, zeker realistisch werk.
Maar als je het aan een tripmiddel doet is het stukje gewoon durven natuurlijk veel groter en de inspiratie haha
Klik om te vergroten...
Ik heb juist geen zin in realisme. Wil iets vaags schilderen. Gewoon mooie vloeiende vormen. Moet inderdaad gewoon een kwast pakken en hersenen op 0 zetten en gewoon maar wat doen.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#7
beetje leeg op gebied van detail, maar lekker om losjes zo'n dikke laag verf neer te zetten.20190221_163205-1.jpg20210314_223516.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
šŸ’ā€ā™‚ļø

Bekijk bijlage 18097
Klik om te vergroten...
LoveeeeIt!!!
hangt nog steeds mooi hier :blushing:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
mikoz zei:
beetje leeg op gebied van detail, maar lekker om losjes zo'n dikke laag verf neer te zetten.Bekijk bijlage 18100Bekijk bijlage 18103
Klik om te vergroten...
Ziet er leuk uit !
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZiggyStardust zei:
LoveeeeIt!!!
hangt nog steeds mooi hier :blushing:
Klik om te vergroten...
Met liefde gemaakt šŸ¤—šŸ’œ
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nieuw project....
20210315_001714.jpg
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soms weet je niet meer waar je heen moet met een project, alleen underpainting of toch verder maken... dit is van maanden geleden, moet 'm nog steeds afmaken. Was tevreden met het begin, maar heb nog niet de moed gehad de kwast er weer op te zetten.

(vanzelfsprekend zijn de gele/bruine tinten het begin)
20200629_151353.jpg
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
draw-a-very-bad-drawing-for-you.jpg
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vroeger lang geleden deed ik aan graffiti.
Maar van de week zag ik een schetsboek bij de action met heel erg mooi papier!
Dus ff oefenen na jaren.
Hier eentje voor DF!

16303593908634664993834563216917.jpg
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Okey nog eentje dan omdat de andere wel goed werd ontvangen.

Hier heb ik wel een beetje tijd in gestoken.
Begin weer plezier te krijgen in af en toe een beetje te tekenen.
20210901_013542.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 28589
Klik om te vergroten...

I find this very hard to masturbate on.

Crab people!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet de mooiste van de hoop, maar je wordt wijzer met elke tekening.



R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Niet de mooiste van de hoop, maar je wordt wijzer met elke tekening.



Klik om te vergroten...
Ik vind het aardig goed !
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Onder invloed van LSD...

Screenshot_20211011-202104_Gallery.jpg
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Niet de mooiste van de hoop, maar je wordt wijzer met elke tekening.



Klik om te vergroten...
Heb jij dit serieus zelf getekend? 😮

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."