Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

Schilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

192 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Martinus zei:
de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.
Klik om te vergroten...
Tekenen onder invloed van LSD is het mooiste dat je ooit in je leven zult zien.
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Martinus zei:
de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar, kan soms wel 3 dagen met een tekening bezig zijn. Ook bij deze zie ik steeds opnieuw weer een verbeterpunt, maar probeer het leren los laten. Meer is niet altijd beter.
Tekenen onder invloed is heel gaaf! Creativiteit word vele malen verbreed en gaat alle kanten op. Heb zelf vaak aan 2-cb geschilderd en getekend, zeker aanrader πŸ‘ŒπŸ»
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#4
IMG_20201009_141348.jpgIMG_20201009_140509.jpgIMG_20201009_140502.jpgIMG_20201009_140335.jpg
Gister gemaakte kunst 😌 finally mn silicone olie binnen. Can't stop 😍
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
badly-drawn-flat-dog-doodles-jay-cartner-fb19__01.png
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 10576
Klik om te vergroten...

Wauw welk ras is het...?? πŸ˜„
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Wauw welk ras is het...?? πŸ˜„
Klik om te vergroten...
Dat wist zelfs de fokker niet....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZiggyStardust zei:
Bekijk bijlage 10787Bekijk bijlage 10786
Gister gemaakte schilderijen 😌
Klik om te vergroten...
Schilder je ook onder invloed ?
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Schilder je ook onder invloed ?
Klik om te vergroten...
Jaa! Met 2cb laatst een schilderij gemaakt. Komen de vetste dingen uit πŸ‘ŒπŸ»
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#10
IMG_20201022_165911_857.jpgIMG_20201022_165911_860.jpgIMG_20201022_170224_564.jpgIMG_20201022_170224_562.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Art of yesterday ✨🀩 IMG_20201026_152032_337.jpgIMG_20201026_152032_345.jpgIMG_20201026_152032_349.jpgIMG_20201026_152823_921.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Cells arttt! 😍IMG_20201119_161629_571.jpgIMG_20201119_124825.jpgIMG_20201119_124848.jpgIMG_20201112_140127_278.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Vooral die onderste is echt super vet..!!! πŸ˜πŸ˜πŸ‘Œ
Klik om te vergroten...
Jaaa thanks! Is ook mijn favorite πŸ‘ŒπŸ»
Geef deze cadeau aan mn pa voor zn bday, wel zo mooi eheh
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZiggyStardust zei:
Cells arttt! 😍Bekijk bijlage 12149Bekijk bijlage 12150Bekijk bijlage 12151Bekijk bijlage 12152
Klik om te vergroten...

Vooral die onderste is echt super vet..!!! πŸ˜πŸ˜πŸ‘Œ
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZiggyStardust zei:
Jaaa thanks! Is ook mijn favorite πŸ‘ŒπŸ»
Geef deze cadeau aan mn pa voor zn bday, wel zo mooi eheh
Klik om te vergroten...

Zal ie super blij mee zijn..!!! πŸ₯°
Ben echt benieuwd hoe je dat precies doet 😊
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Zal ie super blij mee zijn..!!! πŸ₯°
Ben echt benieuwd hoe je dat precies doet 😊
Klik om te vergroten...

Zo!
Is een van de technieken, zijn echt ontelbaar veel mogelijkheden πŸ˜‡ maar haal m'n inspiratie voornamelijk uit zulke filmpies 😊
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZiggyStardust zei:

Zo!
Is een van de technieken, zijn echt ontelbaar veel mogelijkheden πŸ˜‡ maar haal m'n inspiratie voornamelijk uit zulke filmpies 😊
Klik om te vergroten...

Thanks..!!
Super vet joh.. πŸ˜πŸ˜πŸ‘Œ
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Thanks..!!
Super vet joh.. πŸ˜πŸ˜πŸ‘Œ
Klik om te vergroten...
Thanksss✨
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
mikoz zei:
Soms weet je niet meer waar je heen moet met een project, alleen underpainting of toch verder maken... dit is van maanden geleden, moet 'm nog steeds afmaken. Was tevreden met het begin, maar heb nog niet de moed gehad de kwast er weer op te zetten.

(vanzelfsprekend zijn de gele/bruine tinten het begin)
Bekijk bijlage 18108
Klik om te vergroten...
Ik vind het gras wel erg mooi. Misschien wat meer contrast tussen de lucht en de bomen?
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Finished!
Toch zwart/wit 😌IMG_20201005_162717.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."