#1
de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.

















