Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

Schilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

192 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
20211011_210547.jpg20211011_210602.jpg

Het is hier echt een hele happening in de buurt, de straten worden afgezet en bijna elk huis in de wijk doet er aan mee!

Trick or treat!

IMG-20211011-WA0068.jpg

De winst van een uurtje lopen haha!

(Dit was van 2 jaar terug)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 30617Bekijk bijlage 30618

Het is hier echt een hele happening in de buurt, de straten worden afgezet en bijna elk huis in de wijk doet er aan mee!

Trick or treat!

Bekijk bijlage 30619

De winst van een uurtje lopen haha!
Klik om te vergroten...
Is het vandaag Halloween dan?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Is het vandaag Halloween dan?
Klik om te vergroten...
Nee dit was van 2 jaar geleden.

het duurt nog een kleine 2 weken, dus alles moet al voorbereid gaan worden.

Pompoenen kopen, snoep inslaan, verkleedpakken bedenken en alvast afspraken maken voor de tandarts.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er hier nog een stiekem van sorry ziggy @ZiggyStardust
16017507027417961443222757659342.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn laatst gemaakte tekening onder invloed van speed in 2018.
Sinds ik clean ben weinig tot geen creatieve inspiratie meer helaas.

Screenshot_20201003_210243.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wist niet goed waar ik deze topic moest plaatsen. Dus als het verplaatst moet worden, let me know!

Laatste tijd ben ik weer veel bezig met schilderen en creativiteit. Heb hele lange tijd veel getekend en tekenboeken vol gemaakt. Maar nu dus bezig met schilderen en ik heb een nieuwe techniek ontdekt, het werken met silicone. Oftewel acryl pouring. Het is vet ontspannend, kan bijna niet fout gaan en resultaten zijn insane. Heb in 3 dagen 20 schilderijen gemaakt.
Hier aantal foto's daar van.

En waar ik dus benieuwd naar ben, schilder of tekenen jij? En zo ja, wat schilder je dan? En waar komt die creativiteit vandaan? IMG_20200929_172300.jpgIMG_20200929_172255.jpgIMG-20200930-WA0016.jpegIMG_20200929_172413_1.jpgIMG-20200930-WA0009.jpegIMG_20200929_172408.jpgIMG_20200926_170038.jpgIMG_20200929_172423.jpgIMG_20200929_172419.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ohh en deze vind ik ook gaaff!😊
IMG_20200926_170032.jpg
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo, das kleurrijk. Doet me denken aan slagharen. Daar had ik als kind ook zo een soort schilderwerk gemaakt.

Ik was voorheen wel van het tekenen, maar op een een of andere manier pakt het me niet zo erg meer.
Ik heb wel zitten denken om iets creatiefs te gaan doen. Maar mijn ideeen zijn vaak te groot en te doelgericht.

20130414_222204.jpg
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Martinus zei:
Zo, das kleurrijk. Doet me denken aan slagharen. Daar had ik als kind ook zo een soort schilderwerk gemaakt.

Ik was voorheen wel van het tekenen, maar op een een of andere manier pakt het me niet zo erg meer.
Ik heb wel zitten denken om iets creatiefs te gaan doen. Maar mijn ideeen zijn vaak te groot en te doelgericht.

Bekijk bijlage 10280
Klik om te vergroten...
Dope!!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
DeApotheek zei:
Als je die zelf heb bedacht dan awesome man, wou dat ik dat soort dingen kon creëren.
Klik om te vergroten...

Ik heb er nooit bij gedacht dat het speciaal was. Was gewoon verveeld en wou mijn teken techniek oefenen. En dat kwam er random bij me naar boven.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Martinus zei:
Zo, das kleurrijk. Doet me denken aan slagharen. Daar had ik als kind ook zo een soort schilderwerk gemaakt.

Ik was voorheen wel van het tekenen, maar op een een of andere manier pakt het me niet zo erg meer.
Ik heb wel zitten denken om iets creatiefs te gaan doen. Maar mijn ideeen zijn vaak te groot en te doelgericht.

Bekijk bijlage 10280
Klik om te vergroten...
Als je die zelf heb bedacht dan awesome man, wou dat ik dat soort dingen kon creëren.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hier wat uitspattingen van mij en andere forumleden

https://drugsforum.nl/threads/maak-de-tekening-af-%F0%9F%98%81%F0%9F%98%84.67737/
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb ook veeeel getekend, heb net al m'n tekenboeken erbij gehaald.
Hier wat old drawss, van 2/3 jaar geleden.

1. De Rick and Morty weed plant conversation
2. Chick van In This Moment ( metal band)
3. Girls behind some random plants
16017509134329069056803498732967.jpg16017510016698712313642547184941.jpg16017510882626349599179872922119.jpg
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier heb ik nog wat priegelwerkjesFlesheating Plant.jpg20121231_131154.jpg20130422_054458.jpg20130119_033935.jpg
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Martinus zei:
Ik heb er nooit bij gedacht dat het speciaal was. Was gewoon verveeld en wou mijn teken techniek oefenen. En dat kwam er random bij me naar boven.
Klik om te vergroten...
keep going! I really It
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
is nog een topic hier ergens.. meer zeg ik niet :wink:

1601752108021.png

1601752119492.png
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Martinus zei:
Zit wel een duister tintje aan 😈
Klik om te vergroten...
Absoluut! Maar hoe darker hoe vetter de art 😈
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
ZiggyStardust zei:
Heb ook veeeel getekend, heb net al m'n tekenboeken erbij gehaald.
Hier wat old drawss, van 2/3 jaar geleden.

1. De Rick and Morty weed plant conversation
2. Chick van In This Moment ( metal band)
3. Girls behind some random plants
Bekijk bijlage 10284Bekijk bijlage 10285Bekijk bijlage 10286
Klik om te vergroten...

Die wiet rick en morty :tearsofjoy: :tilttearlaugh:
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Martinus zei:
Hier heb ik nog wat priegelwerkjesBekijk bijlage 10287Bekijk bijlage 10288Bekijk bijlage 10289Bekijk bijlage 10291
Klik om te vergroten...
Love it! Ben ook van het potlood werk eheh 👌🏻 keep on going!
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
hier wat uitspattingen van mij en andere forumleden

https://drugsforum.nl/threads/maak-de-tekening-af-%F0%9F%98%81%F0%9F%98%84.67737/
Klik om te vergroten...
Deze zijn fk tofff hahahah

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."