Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ze vertellen je in de kliniek en bij de meetings dat als je verslaafd bent je dit blijft. Ja de makkelijkste keuze is om weer te gebruiken. Dat is wat je gewend bent. Het is niet zo dat je geen keuze hebt keer op keer. Je kan kiezen om het niet te doen. Ik heb veel goede tips gelezen hierboven. Triggers vermijden. Voornamelijk die vrienden. Nummers verwijderen. Ergens anders gaan wonen, minder triggers, je kent de dealers (nog) niet. Een rustige plek in een andere provincie. Ga een teamsport beoefenen en maak nieuwe vrienden. Mediteer Geniet en vertel je zelf dan dat je geen drugs nodig hebt om iets mooi te vinden om lachen je zult zien dat je zelf van de regen kan genieten. Een verheerlijk drugs niet. Ik merk wanneer we verhalen gaan vertellen dat ik zucht krijg. Wanneer je denkt dat je wilt gaan gebruiken vraag jezelf waarom. Denk aan de consequenties. Vooral deze laatste is bij mij autopilot. Vergeet de 5 G’s niet en relativeer."
"Ik heb zaadjes gekocht van de san Pedro en Peruvian Torch. Ik ben een setje van 20 SP zaadjes nu proberen te laten kiemen. Ik hoop wel dat ik naar verloop van tijd een leuk avondje met deze cactussen kan beleven. Ik heb een aantal instructies gelezen over het kiemen van de zaadjes. Maar als iemand nog tips heeft hoor ik het graag. Ik heb nog 2 zakjes met zaadjes 20 SP en 20 PT daar wilde ik mee starten als de eerste boven de grond uit komen."
"Dit zijn mijn San Pedro’s ik heb begrepen dat het tijd is om ze te gaan verpotten. Mijn vraag is hoe doe ik dit?"
"Veel leuke dingen gezien hierboven. Zelf weet ik niks van technieken enzo. Maar hier wat van mij."
"mikoz zei: Dankjewel! De laatste tijd schilder ik meer gedetailleerd en voorheen wat losser zegmaar. Hier nog wat van de laatste sessies die met het glas is het meest recente schilderij. Bekijk bijlage 17611Bekijk bijlage 17612 Klik om te vergroten... Wauw dat glas echt goed."
"Mijn laatste creatie"
"Ik heb een paar suggesties in mijn playlist gezet binnenkort en ga ze binnenkort uitproberen. Moderat met clips heb ik wel lekker op kunnen gaan in het verleden."
"Komt het dan door het licht of omdat het warmer wordt? Ik ben vorige week begonnen. Nu is warm tussen de 22 en 28 graden zouden ze het beste gaan. Maar ik weet niet of ik dus genoeg licht heb."
"Martinus zei: Het is vooral licht. Nu met zomer zon groeien mn cactusen op de vensterbank als een wilde. Ik zie ze letterlijk groeien deze afgelopen week. De temperatuur is nog niet zo heel extreem. Maar een paar graden hoger dan normaal in mijn huis. Klik om te vergroten... Oké ik heb er een extra lamp bij gehangen."