#1
Absoluut! Maar hoe darker hoe vetter de art 😈Zit wel een duister tintje aan 😈
Absoluut! Maar hoe darker hoe vetter de art 😈Zit wel een duister tintje aan 😈
Heb ook veeeel getekend, heb net al m'n tekenboeken erbij gehaald.
Hier wat old drawss, van 2/3 jaar geleden.
1. De Rick and Morty weed plant conversation
2. Chick van In This Moment ( metal band)
3. Girls behind some random plants
Bekijk bijlage 10284Bekijk bijlage 10285Bekijk bijlage 10286
Love it! Ben ook van het potlood werk eheh 👌🏻 keep on going!Hier heb ik nog wat priegelwerkjesBekijk bijlage 10287Bekijk bijlage 10288Bekijk bijlage 10289Bekijk bijlage 10291
Deze zijn fk tofff hahahahhier wat uitspattingen van mij en andere forumleden
Heel mooi!Mijn laatst gemaakte tekening onder invloed van speed in 2018.
Sinds ik clean ben weinig tot geen creatieve inspiratie meer helaas.
Bekijk bijlage 10293
Ik moet eerlijk zeggen dat die mij raaktMijn laatst gemaakte tekening onder invloed van speed in 2018.
Sinds ik clean ben weinig tot geen creatieve inspiratie meer helaas.
Bekijk bijlage 10293
Mooi,ik heb ook getekent en schilderen maar was er niet goed in.Geeft wel veel afleiding!Hier heb ik nog wat priegelwerkjesBekijk bijlage 10287Bekijk bijlage 10288Bekijk bijlage 10289Bekijk bijlage 10291










Heeeel vet! Love the plant 😍Hier heb ik nog wat priegelwerkjesBekijk bijlage 10287Bekijk bijlage 10288Bekijk bijlage 10289Bekijk bijlage 10291
Mooi perspectiefHier heb ik nog wat priegelwerkjesBekijk bijlage 10287Bekijk bijlage 10288Bekijk bijlage 10289Bekijk bijlage 10291
👌🏻 Kleine tekeningtjes zn altijd gaaf. Vind de drakenkop heel vetMisschien moet ik eens onder invloed gaan tekenen. Al deze fotos zijn uit de tijd voor ik drugs gebruikte. Ben bang dat ik de meeste tekeningen ook kwijt ben. Heb er nog 1 gevonden. Bekijk bijlage 10297
Hahahaha leukk!! Darkie cheese, die smiley maakt het well creepy
shit... Was juist niet mijn bedoeling, het is voor mij allemaal beetje nieuwe weet niett zo goed hoe ik het moet doen. @Roze Olifant @Eik
ThxHelen vette kleuren 👌🏻
shit... Was juist niet mijn bedoeling, het is voor mij allemaal beetje nieuwe weet niett zo goed hoe ik het moet doen. @Roze Olifant @Eik
thanks for the heads-up iniedergeval en fk vette tekeningen 👌🏻
Ah okeey, begrijpelijk. Top, dan blijven we de creativity verspreidenoh, nee joh.. zo bedoelde ik het helemaal niet.. op zich geen punt nog een vergelijkbaar topic lijkt me.
kvind genoeg om m'n tekeningen hier één keer op 't forum te hebben staan.. vandaar dat ik er niet meer plaats hier.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."