Weet je waar je reactie me aan doet denken?
Ik heb een neefje van nu een jaar of 4, hij heeft al een tijdje leren praten en weet dat hij dingen kan zeggen.
Ook weet hij dat wat hij zegt invloed heeft op de mensen om hem heen.
Tegelijkertijd roept hij vooral dingen die in zijn eigen straatje liggen, namelijk, eten, pap, poepen! NU! Honger, dat soort dingen.
Heel logisch, mijn neefje van 4 heeft nog veel te leren.
En dat begrijpen zijn ouders ook, dus ze accepteren best veel van zijn gedrag.
Wat jij hier doet,
@Mindless, doet mij een beetje denken aan mijn neefje. Je roept iets maar wil het er niet over hebben.
Sterker nog, je bericht me daarover in prive chat dat je het er niet over wil hebben en dat iedereen er zelf maar iets van moet denken.
Tegelijkertijd plant je een zaadje, een zaadje dat je zelf niet wil verdedigen, maar je wil het wel laten groeien.
Ik WALG daarvan
En eerlijk gezegd? Van jou? Zweefkees van het forum? Ik had echt meer verwacht van je.
Je ging overal over in gesprek, je verdedigde je gedachten, of was in gesprek met mensen met een andere mening.
Wat wil je nu eigenlijk bereiken? Ik mis de
@Mindless die met anderen in gesprek ging om ze zodoende te laten voelen waar ze verkeerd zaten.
Wat doe je nu dan?