#1
Ik vind 'wakker zijn' dat je dan een verruimde staat van zelfbewustzijn heb bereikt. Ik kan het lang en kort maken, maar dit is allesomvattend.
Woke bestaat niet. Open staan voor een ander wel. En als iedereen dat doet voor hij/zij/… er een eigen referentiekader omheen plaatst zijn we allemaal een stuk begripvoller voor elkaar. 😘
Exact.Komt dat referentie kader uit onze eigen ervaringen en de wijsheid van mensen waar we naar opkijken, of komt het van verkeerd begrepen sites als 4-chan
Als eveneens polariserende denkrichting ben ik bang van wel ja.Natuurlijk bestaat woke
Ik wilde net posten: wat een circlejerk in de comments bij deze video. En toen las ik dit:Yes! Tell it like it is!

Dit geldt eigenlijk ook voor dit:Quelle une Karen. Ondanks dat ik me totaal niet identificeer met wat over het algemeen als "woke" bestempeld wordt, heb ik me toch door het arrogante gezucht van de dame heengeworsteld en meegeschreven:
Bekijk bijlage 48637
Onder het mom van practice what you preach vond ik het een erg raar filmpje, waarin ze mensen betwist van een goed of slecht aanwijzen, maar een flinke groep mensen als vanalles wegzet met aannames die zeker niet altijd waar zijn.
Fuck yeah, tell it like it is!
Exact het probleem in mijn ogen. Je leert over feminisme, de queercommunity, alles wat zogenaamd "woke" is, door de ogen van mensen die bij voorbaat er iets op tegen hebben... Das een beetje als vragen aan KLM of je niet beter met de trein naar Parijs kan zegmaar.Het is echt zo'n denkbeeldige boeman waar men in de kringen van Baudet en Fox naar kan wijzen met sensationalistische uitspraken in de trend van "WokE cUltuRe wiL zwArte PieT tRansgeNder maKen!!"
Sowieso wel een beetje dit topic ja
Mee eens.Sowieso wel een beetje dit topic ja
@Mindless, dit horen we vaker en dat weet je ook. Het zou jammer zijn als we leuke leden zoals bijvoorbeeld @Zeehond verliezen door het continu al dan niet onbewust uitlokken van polariserende discussies. Zou je daar rekening mee willen houden c.q. mee willen stoppen?Mee eens.
Ik vind het erg vermoeiend.
Begin er echt op af te haken hier.
Neem het allemaal niet te serieus. Volgens mij ben jij ook iemand die de mooie dingen uit het Leven haalt en van de minder mooie dingen leert. In dit geval is negeren ook een optie.Mee eens.
Ik vind het erg vermoeiend.
Begin er echt op af te haken hier.
Daar heb je zeker gelijk in.In dit geval is negeren ook een optie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."