De enige keer dat ik salvia deed, werd ik helemaal platgereden door een mega tractor band waarnaast een boertje stond met overal aan, strohoed op en een sprietje in zn mond. Werd helemaal uitgerekt en erin gezogen, alles draaide naar 1 kant, in 2D. Heel vaag.
Doet mij er inderdaad ook aan denken. Die draaiende patronen en tandwielen komen erg bekend voor.ook al worden bij deze plaatjes niet noodzakelijk bedoelt hoe het eruit kan zien op LSD, maar dit laat voor mijn gevoel vooral goed zien hoe een salvia trip eruit zou kunnen zien.
Deze plaatjes zijn voor mij bij uitstek ook psychedelisch te noemen.
Een beetje offtopic; ook al worden bij deze plaatjes niet noodzakelijk bedoelt hoe het eruit kan zien op LSD, maar dit laat voor mijn gevoel vooral goed zien hoe een salvia trip eruit zou kunnen zien.
Bekijk bijlage 3066 Bekijk bijlage 3067 Bekijk bijlage 3068 Bekijk bijlage 3069
Inderdaad tussen cartoon en realiteit in. Overwegend realistisch ingekleurd, maar wel in 2D als lichtelijk haperende, gefragmenteerde delen die bewegen.Daar kan ik mezelf wel in terugvinden ja. Wat ik me nog kan herinneren toen ik salvia probeerde, was dat ik door geforceerde krachten mee moest in het "salvia schoolbusje".
De omschrijving was te noemen als zo'n typisch rechthoekig voertuig, eveneens een échte karakteristieke uitstraling (tussen cartoon en realiteit in). Ik wist totaal niet waar ik het van herkende, maar wist het zeker.
Eenmaal in het salviabusje ervaarde ik de rit alsof ik in fragmenten werd bewogen, maar niet zozeer naar een specifieke richting.
Salvia blijft leuk, alleen jammer dat ik snel erna al hee veel vergeten ben van de trip. Bij elke trip ervaar ik wel in het begin; "poh, nu weet ik weer hoe salvia ook weer aanvoelt" of "jahoor, daar gaan we weer.."
Deze foto is een simplistische weergave over die geforceerde G-krachten die ik bedoel. Bekijk bijlage 3072
Ik ervaar salvia als een knusse, en vooral eigenaardig sfeertje waar je wordt in gezogen. Het lijkt alsof je als entiteit mag beginnen, maar kort daarna wil de salvia dat je overgaat als 'voorwerp'.En dat je wist dat je het herkende.. Was het in jouw ervaring ook alsof je in een andere realiteit kwam, waar je altijd al was geweest. Alsof die salvia wereld dé realiteit was, terwijl de realiteit die je normaal gesproken ervaart totaal weg was? Volledig weggevaagd uit je herinnering, waarna langzaam het besef komt dat je zojuist salvia hebt gebruikt, en je lacht om een van de meest vage ervaringen die je ooit hebt meegemaakt.

realfarmacy.com
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."