#1
Thanks ! Ik vind deze kunst bijzonder om naar te kijken onder invloed van 2cb, maar als ik op lsd ga dan niet echt vreemd genoeg.Wauw... Die zijn bijzonder @Fisherman's friend








Thanks ! Ik vind deze kunst bijzonder om naar te kijken onder invloed van 2cb, maar als ik op lsd ga dan niet echt vreemd genoeg.Wauw... Die zijn bijzonder @Fisherman's friend









Salvia Droid maakt ook hele vette psychedelic art:
![]()
![]()
Dit forum moet weer meer psychonautisch worden!
Dat heb je op paddo's ervaren? Deze specifieke artpieces zijn gebasseerd op Salvia ervaringen geloof ik. Maar wat jij omschrijft met die wezentjes doet ook erg aan DMT denken. Maar DMT is dan ook nauw verwant aan paddo's (psilocybine).Er valt hier heel wat schoons te bekijken, maar de twee prenten die ik hier citeer, katapulteren mij per direct terug naar sommige paddo-trips die ik enkele jaren geleden maakte.
Alles in die prenten klopt. De hevige kleuren en golvende lijnen, de vervorming van de ruimte rondom me... een continuïteit van beweging... uit het ene groeit het andere... er komt geen einde aan de fantasie van de paddo.
Maar ook het geschetste tafereel: het ene moment rustig in de zetel zitten om dan plots weggesleurd te worden uit de dagelijkse realiteit. Niet goed weten wat er gebeurt, geen houvast meer vinden... lichte paniek die opkomt... om dan snoeihard door de paddo-mangel gehaald te worden. HEERLIJK.
Zelf getuige zijn van hoe uw lichaam en geest uit mekaar worden gehaald... niet enkel visueel, nee... letterlijk voelen hoe ik een psychedelisch biopsie onderga... alles wordt ontleed. Er is geen ontkomen aan. Tal van gekke wezentjes lijken geamuseerd toe te kijken hoe ik probeer wat controle te vinden.... echter, de enige optie is volledige overgave... ik heb het begrepen... en op dat moment hoor ik ze lachen en juichen... de volgende fase komt er aan.......
Zulke trips waren toch wel van de meest bijzondere ervaringen in mijn leven...
Geweldig om -bij het zien van een prentje- daar weer helemaal aan terug te denken...
Dank je![]()
Ik heb enkel trip-ervaringen met paddo's.Dat heb je op paddo's ervaren? Deze specifieke artpieces zijn gebasseerd op Salvia ervaringen geloof ik. Maar wat jij omschrijft met die wezentjes doet ook erg aan DMT denken. Maar DMT is dan ook nauw verwant aan paddo's (psilocybine).
Niet dat ik wil zeggen of impliceren dat mijn opvatting hierover per se de waarheid is, maar misschien helpt dit om dat stukje duidelijker te maken:Ik begrijp wel wat er staat, maar hier kan nog even geen gepast antwoord/mening op geven. Deze tekst moet eerst een paar keer doorsijpelen zodat het voor mij exact duidelijk is wat er net staat, ik moet het kunnen visualiseren. En bij deeltjes uit deze tekst lukt dat ´nog´ niet helemaal. Dus ik wacht liever even tot alles voldoende doorgesijpelt en verwerkt is✌🙏
Waar was jij al die jaren?Idd, mijn eerder vernoemde ´onderzoek´ slaat terug op... ervaringen op doen met of zonder tripdrugs om te kijken wat mogelijk is met ´het 3e oog´ het is meer een soort van exploratie. Ook niet vast te leggen door wetenschap denk ik, gepaste woorden bestaat er niet voor .
Nooit zo van de frisdrank geweest (gelukkig).Ik poets al 11 jaar fluoride vrij, en blijkbaar voegt fluoride niets toe aan een gezond gebit... teveel fluoride zou zelfs een gezond gebit kunnen broos maken en laten afbrokkelen. Elke keer op jaarlijkse controle bij de tandarts krijg ik meteen het compliment... jij poetst je tanden wss drie x per dag... euh neen. Ik poets met een soort van tandpasta met zeezout en zeker niet 3x/dag. Het is zeker ook te wijten dat ik zo weinig mogelijk kunstmatige suikers nuttig en nooit frisdrank drink. Frisdrank lijkt nefast voor je gebit... cola en fruitsap uit brik lijken echt killers te zijn... ze zijn ZO zuur, maar dat proef je niet omdat ze als tegenhanger een shitload aan suiker erbij gooien. Er was ooit een´testje´ ze legden een ei in een glas cola, de schaal van het ei is binnen verloop van tijd gewoon weggevreet door het zuur... moet je maar eens na gaan wat dat met je tanden doet
Hartstikke cool dat je dat kan maken!
Die grote papieren sta-lamp was van Ikea daar draai je aan de binnenkant wat UV-lichtjes in. Beetje fluoverf aankopen en je bent vertrokken ,heerlijk met een wietje bij✌Hartstikke cool dat je dat kan maken!
Ik heb de berichten over deze twee prenten gevolgd.
Dat denk ik ook, het is te ver van het 'psychedelische kunst' padje gegaan(en eventueel moeten we dit gesprek even naar het discussie topic oid toe verplaatsen, want dit leidt toch wel wat af van het topic en ik zie graag nieuwe psychedelic art verschijnen!)


Bekijk bijlage 51736
Bekijk bijlage 51737
Dit vond ik toch wel een knap staaltje psychedelische kunst. In de tijd dat mondkapjes nog verplicht waren heeft een vriendin van me een paar mondkapjes gemaakt vanuit een T-shirt van me... Alle credits naar die vriendin uiteraardZe zijn 'multifunctioneel overigens' nu gebruik ik ze als... onderboekje
![]()
Wow, hoe doe je dit? Ik ben compleet nitwit op dit gebied, waar en hoe kan ik zoiets starten?Ik ben eens wat aan het rommelen geweest met AI image generators. Best grappig eigenlijk.
Bekijk bijlage 51788
Bekijk bijlage 51789
Bekijk bijlage 51790
Bekijk bijlage 51791
PS. Ik kan nog steeds geen afbeeldingen normaal toevoegen. Moet ze nu als bestand aanhangen en dan invoegen. Ook citeren is echt niet best geworden. Ben ik de enige hierin? (Firefox op mobiel)
Wow, hoe doe je dit? Ik ben compleet nitwit op dit gebied, waar en hoe kan ik zoiets starten?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."