Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsychedelische kunst

Psychedelische kunst

227 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Mijn probleemoplossend vermogen was toen niet zo sterk (gelukkig 😂).
Klik om te vergroten...
Nou ja, eigenlijk ook goed dat je tenminste niet uit het meer ging drinken. Kun je nog flink ziek van worden.

Ik was laatst op het terrein (woon relatief in de buurt) en de faciliteiten qua wc's enzo liggen vrij ver uit elkaar. Het was er groter dan ik had verwacht.

LucidLucy zei:
Ja precies goed eigenlijk de stevigheid van de trip. 140-150 mic. Meer zou ik op een festival ook niet zo snel doen, tenzij ik het terrein al goed ken.
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook wel weer eens een mooie dosering. Ik trip meestal op 100 ug, maar kan in principe iets sterker.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb een beetje geschilderd.

1000015681.jpg

Was een beetje aan het oefenen met waterverf, maar pas tegen het einde van het bovenste werkje had ik door dat je eigenlijk een veel mooier effect krijgt als je minder kleuren en veel meer water gebruikt. De tweede is al wel beter, vind ik, maar alsnog niet helemaal hoe ik wilde dat het uitpakte.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ooo dit is idd echt leuk😁🙃😁🙃

OIG..jpeg
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh my god 😍😻😻😻

OIG (4).jpeg
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zweevteev zei:
Heb een beetje geschilderd.

Bekijk bijlage 51957

Was een beetje aan het oefenen met waterverf, maar pas tegen het einde van het bovenste werkje had ik door dat je eigenlijk een veel mooier effect krijgt als je minder kleuren en veel meer water gebruikt. De tweede is al wel beter, vind ik, maar alsnog niet helemaal hoe ik wilde dat het uitpakte.
Klik om te vergroten...
Ik vind vooral die onderste echt mooi! Ik zie er vanalles in, prikkelt de fantasie
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is misschien compleet iets anders dit maar het deed me eraan denken, er was zon artiest die zelfportretten maakte in verschillende stadia van schizofrenie waar die aan leed. Fascinerend om te zien en het leek in de latere stadia wel op een slechte bad trip. Vet interessant om te zien, zal het na werk eens opzoeken en posted. Ook een soort kunst
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
luminokaya_05.jpgAya.jpgVadjrasattva.jpg3lygyshki-rgb.jpg

Kunstenaar: Luminkaya lab
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
TheREALJOURNEYsmallwt_900x.jpgkundaliniprint_381ea52a-d18c-4459-bcb9-5acb5208ab00_720x.jpgUsegoodone_900x.jpgaquaticdreams-reduced_a65c684f-f37c-43b5-b74c-f103c63450d6_900x.jpg

Kunstenaar: Altered Moon Art
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
245700996_185618703717350_8758140808795920873_n.jpg280418230_718594889265304_3584777978415229855_n.jpg299938329_5302654033136674_8983805319115385386_n.jpg316235928_670129771333134_723546049335873670_n.jpg355225565_1003895514387453_6128104707582281337_n.jpg

Kunstenaar: BradleySnookArt AKA Consciouscolour
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn geklooi met AI.
Het is best geinig om te doen, maar ik krijg er wel een cliché Pinterest gevoel van.

_7a810fc1-5bc2-4508-b687-f1889f10d62e.jpeg
_76fb74bd-f0c3-4456-8017-61747f7e4ab7.jpeg
_9cc04401-91f7-4a6a-b098-5cdf91bb27ff.jpeg
_3e0e2f20-673c-4433-abe3-2997acd4f07a.jpeg
_a82eb25a-039d-465a-a391-febf9e79e266.jpeg
_bf2ca87b-01ec-4ecf-bf9e-4cbaeabf7524.jpeg
_dfaab6f7-d764-4802-b02a-50f529c77144.jpeg
_0f5fd8ad-9b7a-4f98-9722-af3c99f34e20.jpeg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Arme kunstenaars die uren/dagen/weken met bloed zweet en tranen kunstwerken bedenken vanuit hun creatieve geest en dan middels tekenen of schilderen verwerkelijken, terwijl iedereen met AI vergelijkbare dingen maakt in een kwestie van seconden :sweatsmile:

Ik vind die AI dingen soms wel mooi hoor, maar het maakt het allemaal ook minder speciaal
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#12
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mooi ja!
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#14
myvibe.jpg

De vibe waar ik doorgaans probeer op te zitten !
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zowiezo, heb ook alle afbeeldingen opgeslagen :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgende keer dat ik ga trippen ga ik duidelijk ff een kijkje nemen in dit topic
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18


Ken de meeste van Alex Grey's werken wel dacht ik, maar deze kon ik me niet herinneren. Op de een of andere manier geeft dit perfect weer voor mij hoe diepe depressie voelt. Vooral toen ik jaren geleden met psilocybine begon en die gevoelens daardoor versterkt werden. Zeer knap gedaan.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Leuk topic, mooie plaatjes!

Ik heb het volgende album in de kast staan, ooit gekocht voor een euro omdat ik de hoes wel mooi vond. Ook leuke muziek, trouwens.

edit;
Zal hem posten in het 'wat luister je nu' topic voor wie nieuwsgierig is naar de muziek op deze plaat.

v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#20
6a.jpg
6b.jpg
6c.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."