Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
192 weergaven
18-5-2026
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#1
jaja k typ t nog wel een keer nuchter no offence :P
maar nu komen me ouders thijs, bennnu in de outcome fase en dus straalbezopen(thankgod again)
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Help!!!


Mijn maatje vertelde mijn gister dat hij nieuwe had, hele goeie..
keb ze meteen gehaald en mijn ouders zijn net vertrokken naar een of ander kerstmarkt 3 uur met de trein dus die zijn wel weg tot vanavond..

k dacht, k knip ze tog nog even door start met 1tje voor de zekerheid(ben aleen, en net na de nachtdienst:P(L))..

schietie me tog de lucht in 1 zon postzegeltje :'(, zuigend op die ander ben ik hem al een kwartier hopeloos aan het zoeken.. wie hem vind mag met me meetrippe vandaag :grin:
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha ho is ff..

ik zit er al 3kwartier op te zuigen, dr lijkt geen eind aan te komen.. hij is nog net zo heel als toen ik er aan begon :openmouth: OMG, maar k ben nu al aan het trippen volges mij is er nix weggevlogen en hebk ze allebij :P

wish me luck
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#4
hi us dit kan tog niet goed zijn jonges ey :openmouth:

ik start m al aardig hiero maar de zegel zit nog alsof er nix meer gebeurt is gewoon in me mond, volledig, en heel... :confused: dat is normaal met 10min kwartier weg gewoon..

dit is wel HELE harde shit dit omg k weet niet of k dit ga trekken in me eentje thuis
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
^leef je nog? :P
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#6
prffff...


nog net lijkt t
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#7
is het handig om nu oxzas te nemen om t een bietje tegen te gaan want pff
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
vilgens cmij ty[ je veels tr mmoi, het zoi er zp uit moeten ziwn

:hearteyes:
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#9
kvind t nu gewoon echt tre zonde datk niet eerst geslapen heb want ben echt te moe om hier vasnt tte genieten L*(
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dimension4 zei:
endor zei:
Dimension4 zei:
Hmm nu bijna 2 uur verder en nog niet wat ik er van verwacht heb/had.
Voel me wel anders maar k ben niet echt aan t trippen.
Misschien duurt het lang omdat ik een half uur van tevoren friet met shoarma op heb :rock:
Klik om te vergroten...

Hoe is het nog afgelopen gisteren?
Klik om te vergroten...

Het was in ieder geval 40 ug wat ik gepakt heb.
Om 8u begon het lichtjes te golven en kreeg ik een heerlijke euforie over me heen.
Om 9u naar wat vrienden gegaan en daar wat wiet gerookt. Ik blow bijna nooit (eens per 2 maanden ofzo).
De halve joint klapte er ongelooflijk hard in :rock:
We zaten wat televisie te kijken en ik wist echt niet waar ik het zoeken moest. Om 1u naar huis gegaan en nog een halve joint gerookt.
Toen op bed gaan liggen en muziek gaan luisteren. Ik heb vannacht mn allermooiste trip beleefd :hearteyes: :grin:
Ik wist niet dat wiet zo'n ongelooflijke boost kon geven aan de lsd. Nou zal het ook wel schelen dat ik bijna niet blow.
Om 5u in slaap gevallen na een heerlijke trip die toch vrij diep is gegaan. :rockband:
Klik om te vergroten...

Ik weet nog dat ik bij mijn eerste trip de hele nacht heb wakker gebleven , uiteindelijk 's ochtends was ik weer wat normaal , toen zette ik me buiten en rookte een goede joint.
Man , wat sloeg die in , ik voelde me volledig terug vallen , uiteindelijk heb ik 2 uur aan een flipperkast gestaan , en dacht ik dat ik ermee aan het spelen was , tot ik mijn ogen open deed en ik er met mijn hoofd op lag..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Altijd uitgerust gaan trippen, die fout maak je maar 1 keer. Is het nog wel leuk?
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#12
nope was vreselijk..

audities van x factor 2009 (britisch) hebben me dr een bietje boven op geholpen (klinkt raar maybe), maar 20 goeie daar audities only, olly murs, lucie, stacy, jamie, etc etc..)

anywayz.. gwoon fucking dom bezig weetje, nu ligt er zelfs een HEMELESE zegel erges op de vloer die ik wss nooit meer terug vind en nooit meer kan krijgen omdat ik zelfs niet het geduld had om eerst even te gaan slapen...

de trip kwam al naar een half uur HARD aan.. en ik ben echt GEEN newbie..., en ik zweet je dit.. na anderhalf uur.. wasdie nog zo vers als een stuk steen in me mond.. en my mind was already going like "WHAT THE FJUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWW CAN U BELIEEEVE THAT SHIT HEH:openmouth:"

maarja, k zou dr bijna bad van raken ook een paar keer zelfs maar k kon me niet eens meer bewegen dus thank god:P ik was zo FUCKING MOE! paar keer r kelly the worlds greatest opgezocht op youtuben for saving

maargoed,

k hoor net me zusje thuiskomen van dr werk en probeer nu stotterend dr big brother uit te hangen, k laat de honden even uit..

thankgod dat een vrouw uit me buurt even vrouw hoe oud de honden waren:::

3 en 6 zei ik(ik had werkelijk geen id:P)

oh haha, deze is al 15 oude bok
waarop k antwoorde owh onze ouwe hond werd bijna 17 dus no worrries,

maargoed, kon t toen al bijna niet inhouden maar toen ze eenmaal op de hoek was begon in finafuckingly is in te zien waas lsd nou goed voor was: PLEASURE (L)

dus k ben met die honden dat velt over gerend in 1 x jonnge omg :P schaam me eigen dood nu ik er over na denk maar who cares, worlds shined on me...
keb 2 golden retrievers die waren nu bijna wit als een engel, t regende als een gek en ik had aleen maar een vest aan, met een roodwitzwarte best wel trippy als je t zo bekijk binnekant
dus dat was eindelijk ff een half uurtje hard hard lachen,

al met al heb k er helaas veel te weinig van meegekregen omdatk zo fucking moe was
bid aub dat ik dat zegeltje nog vind, hier, ergends, op mijn vloer.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik geraak niet wijs uit die tekst. :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spijtig man, volgende keer beter. Ook ervaren trippers maken die fouten wel eens. Ik ook. :P
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben nu echt zwaar aan de LSD maar ik heb geen hulp nodig! :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
gaevert zei:
jaja k typ t nog wel een keer nuchter no offence :P
maar nu komen me ouders thijs, bennnu in de outcome fase en dus straalbezopen(thankgod again)
Klik om te vergroten...

ja ouwe,

regel nog iets, uit dat slome handboek van dat opdringerige mannetje:

Begin nooit vemoeit aan een lange reis op de LSD.

Regel een sitter ipv van Idols.

Zorg voor een warme droge veilige trip plek.

:hearteyes:

ps: ik voelde wel ff mee met je pppfff pppffff ssshhhhooeeeiiiii
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
gaevert zei:
jaja k typ t nog wel een keer nuchter no offence :P
maar nu komen me ouders thijs, bennnu in de outcome fase en dus straalbezopen(thankgod again)
Klik om te vergroten...

ja ouwe,

regel nog iets, uit dat slome handboek van dat opdringerige mannetje:

Begin nooit vemoeit aan een lange reis op de LSD.

Regel een sitter ipv van Idols.

Zorg voor een warme droge veilige trip plek.

:hearteyes:

ps: ik voelde wel ff mee met je pppfff pppffff ssshhhhooeeeiiiii
Klik om te vergroten...

Goedenacht een-halfuur-geleden-nog-wakkere,

Hmm zit niet aan de LSD, zwaar aan de pep. Maar eergister was de eerste x dat ik LSD deed, misschien ligt het aan mij: maar ik denk niet dat ik op dat moment in staat was een normaal bericht hier te posten, laat staan als ik bad ging/hulp nodig had.

Ligt dat aan mij of..?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik krijg van deze thread toch wel zin in een tripje. Als m'n ma eens ergens anders is ga ik maar eens thuis trippen, denk ik.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja, dosering en individu. Zelf kan ik op LSD niet recht lopen, ben compleet vaag in mijn kop dan dus denk niet dat ik in staat zou zijn van te typen. Maar heb toch gehoord dat sommige mensen helder zijn op LSD. Maar ik weet het niet, zal ook wel van mijn wilskracht afhangen. Van alcohol heb ik vaak iets van "fuck off" en dan typ ik gewoon enorm slordig, maar als ik moeite doe typ ik wel proper. Duurt wel stukken langer overigens. :tearsofjoy:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#20
-

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."