Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
187 weergaven
18-5-2026
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#1
prffff...


nog net lijkt t
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#2
is het handig om nu oxzas te nemen om t een bietje tegen te gaan want pff
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vilgens cmij ty[ je veels tr mmoi, het zoi er zp uit moeten ziwn

:hearteyes:
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#4
kvind t nu gewoon echt tre zonde datk niet eerst geslapen heb want ben echt te moe om hier vasnt tte genieten L*(
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dimension4 zei:
endor zei:
Dimension4 zei:
Hmm nu bijna 2 uur verder en nog niet wat ik er van verwacht heb/had.
Voel me wel anders maar k ben niet echt aan t trippen.
Misschien duurt het lang omdat ik een half uur van tevoren friet met shoarma op heb :rock:
Klik om te vergroten...

Hoe is het nog afgelopen gisteren?
Klik om te vergroten...

Het was in ieder geval 40 ug wat ik gepakt heb.
Om 8u begon het lichtjes te golven en kreeg ik een heerlijke euforie over me heen.
Om 9u naar wat vrienden gegaan en daar wat wiet gerookt. Ik blow bijna nooit (eens per 2 maanden ofzo).
De halve joint klapte er ongelooflijk hard in :rock:
We zaten wat televisie te kijken en ik wist echt niet waar ik het zoeken moest. Om 1u naar huis gegaan en nog een halve joint gerookt.
Toen op bed gaan liggen en muziek gaan luisteren. Ik heb vannacht mn allermooiste trip beleefd :hearteyes: :grin:
Ik wist niet dat wiet zo'n ongelooflijke boost kon geven aan de lsd. Nou zal het ook wel schelen dat ik bijna niet blow.
Om 5u in slaap gevallen na een heerlijke trip die toch vrij diep is gegaan. :rockband:
Klik om te vergroten...

Ik weet nog dat ik bij mijn eerste trip de hele nacht heb wakker gebleven , uiteindelijk 's ochtends was ik weer wat normaal , toen zette ik me buiten en rookte een goede joint.
Man , wat sloeg die in , ik voelde me volledig terug vallen , uiteindelijk heb ik 2 uur aan een flipperkast gestaan , en dacht ik dat ik ermee aan het spelen was , tot ik mijn ogen open deed en ik er met mijn hoofd op lag..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Altijd uitgerust gaan trippen, die fout maak je maar 1 keer. Is het nog wel leuk?
g
gaevertLid
01-01-2024, 00:00
#7
nope was vreselijk..

audities van x factor 2009 (britisch) hebben me dr een bietje boven op geholpen (klinkt raar maybe), maar 20 goeie daar audities only, olly murs, lucie, stacy, jamie, etc etc..)

anywayz.. gwoon fucking dom bezig weetje, nu ligt er zelfs een HEMELESE zegel erges op de vloer die ik wss nooit meer terug vind en nooit meer kan krijgen omdat ik zelfs niet het geduld had om eerst even te gaan slapen...

de trip kwam al naar een half uur HARD aan.. en ik ben echt GEEN newbie..., en ik zweet je dit.. na anderhalf uur.. wasdie nog zo vers als een stuk steen in me mond.. en my mind was already going like "WHAT THE FJUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWW CAN U BELIEEEVE THAT SHIT HEH:openmouth:"

maarja, k zou dr bijna bad van raken ook een paar keer zelfs maar k kon me niet eens meer bewegen dus thank god:P ik was zo FUCKING MOE! paar keer r kelly the worlds greatest opgezocht op youtuben for saving

maargoed,

k hoor net me zusje thuiskomen van dr werk en probeer nu stotterend dr big brother uit te hangen, k laat de honden even uit..

thankgod dat een vrouw uit me buurt even vrouw hoe oud de honden waren:::

3 en 6 zei ik(ik had werkelijk geen id:P)

oh haha, deze is al 15 oude bok
waarop k antwoorde owh onze ouwe hond werd bijna 17 dus no worrries,

maargoed, kon t toen al bijna niet inhouden maar toen ze eenmaal op de hoek was begon in finafuckingly is in te zien waas lsd nou goed voor was: PLEASURE (L)

dus k ben met die honden dat velt over gerend in 1 x jonnge omg :P schaam me eigen dood nu ik er over na denk maar who cares, worlds shined on me...
keb 2 golden retrievers die waren nu bijna wit als een engel, t regende als een gek en ik had aleen maar een vest aan, met een roodwitzwarte best wel trippy als je t zo bekijk binnekant
dus dat was eindelijk ff een half uurtje hard hard lachen,

al met al heb k er helaas veel te weinig van meegekregen omdatk zo fucking moe was
bid aub dat ik dat zegeltje nog vind, hier, ergends, op mijn vloer.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik geraak niet wijs uit die tekst. :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spijtig man, volgende keer beter. Ook ervaren trippers maken die fouten wel eens. Ik ook. :P
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
Nee ik bedoelde niet dat ik een echt spel aan het spelen was. Zegmaar ik heb bepaalde nieuwe mogelijkheden binnen mijn lsd trip ontdekt waar ik tijdens de trip mee kan spelen. En dan op het gebied van gevoel en geluid hallucinaties. Qua visuele hallucinaties heb ik toch wel bijna alles gezien denk ik. Maar de laatste paar trips gaat geluid en gevoel steeds dieper. Gister in mijn trip was er een moment dat ik geen muziek meer hoefde te draaien omdat ik die zelf in mijn hoofd kon maken. De meest vette Goa ooit heb ik gehoord, maar het was alleen in mijn hoofd. Maar ik hoorde die muziek zo realistisch. Alsof het dus niet in mijn hoofd was maar alsof een DJ daar stond te draaien. :)
Klik om te vergroten...


Haha lachen! Goed om te lezen dat, mochten de visuele aspecten mij ooit gaan vervelen, dat ik nog altijd de andere kant kan bekijken (of beter gezegd kan beluisteren :P)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Al je zintuiglijke waarneming word natuurlijk beïnvloed, maar het lijkt dus alsof ik elke keer weer wat meer kan ervaren van alle impulsen die je krijgt. Alsof je in het begin je vooral verwonderd over wat je allemaal ziet dat je daar door niet eens merkt wat je eigenlijk allemaal nog meer ervaart. En dat je dat misschien moet leren en dat door krijgt door het vaker te doen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
Al je zintuiglijke waarneming word natuurlijk beïnvloed, maar het lijkt dus alsof ik elke keer weer wat meer kan ervaren van alle impulsen die je krijgt. Alsof je in het begin je vooral verwonderd over wat je allemaal ziet dat je daar door niet eens merkt wat je eigenlijk allemaal nog meer ervaart. En dat je dat misschien moet leren en dat door krijgt door het vaker te doen.
Klik om te vergroten...

Daar zit inderdaad iets in. Bij paddo's had ik dit ook, in het begin is het totaal overweldigend maar als je het vaker doet kan je je beter focussen op 1 bepaald aspect van je trip.
Bij LSD lijkt me dit nog makkelijker te sturen, het is in het algemeen minder "overweldigend" dan paddo's. Bij lagere dosissen dan, ik weet niet hoe dit nog vergelijkbaar is als je boven de 2-300mics inneemt.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nu eindelijk een herkansing! Uitgevreide verhaal komt morgen wel, maar de enige hulp die wij nodig hebben is om harder te gaan
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
in het begin is het totaal overweldigend maar als je het vaker doet kan je je beter focussen op 1 bepaald aspect van je trip.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel meer dat er elke keer iets bij komt ipv dat je je weer op een ander aspect in je trip kan focussen. Alsof er elke trip een dimensie bij komt. En je kunt ze allemaal tegelijkertijd ervaren, maar tegelijk ook van elkaar onderscheiden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
KoxBox zei:
in het begin is het totaal overweldigend maar als je het vaker doet kan je je beter focussen op 1 bepaald aspect van je trip.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel meer dat er elke keer iets bij komt ipv dat je je weer op een ander aspect in je trip kan focussen. Alsof er elke trip een dimensie bij komt. En je kunt ze allemaal tegelijkertijd ervaren, maar tegelijk ook van elkaar onderscheiden.
Klik om te vergroten...

Hmm, dat klinkt nog interessanter! Ik vraag mij af hoeveel het maximum dan is... :P
Van het aantal dimensies dan he.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
maar gaatgped joro ik ben de mzueik weer ... ik voel het wewr in qalle zwenuwen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Daar zou ik graag achter komen. :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Net 100 mics gedropt samen met een vriend van me, hij ligt te smelten op mijn tong!

Wish me luck, and fun! :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19

Veel plezier man!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ole ik ben verdwaald op 700 mics .. Ik ga nu naar het bos en daar verder verdwalen de zon komt toch zo weer op :wave:

Eerst even de sleutels vinden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."