Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
188 weergaven
18-5-2026
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nooo xD
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
^I know peptalk.. het was ook niet persoonlijk. er lezen meer mensen mee. :stoned:

en ja.. er over laten nadenken.. men denkt al zoveel na..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
plantenbak zei:
DirEnGrey zei:
wat ben ik blij dat zon forum toch anoniem is! :grin:
Klik om te vergroten...

valt ook wel mee hoor :tongueout:
Klik om te vergroten...

We know where your house lives, and what the second name of your grandmother is. :smilingimp:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jongens wat voel ik me heerlijk!
Wat heb ik dit goddelijke gevoel toch gemist!!


Ik zit hier helemaal alleen, maar wat HEB ik ut naar me zin!!
Ooooooh :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik tril en tinkel helemaal,
Alsof ik wordt gekietelt zo vrolijk ben ik! :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel plezier. :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn trip was zo leuk gisteren, 200 ug in de duinen met goede vrienden is een goed idee. De trip is inmiddels weg maar ik heb weinig geslapen en heb ná mijn slaap veel goede plannen gemaakt, deze week ga ik alle belangrijke dingen op orde zetten en ik ga morgen middag vroeg al beginnen, ik heb er helemaal zin in! Dat was goed, en fijn :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Qocaïne zei:
Ik tril en tinkel helemaal,
Alsof ik wordt gekietelt zo vrolijk ben ik! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lekker man! Enjoy. :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ Danku :grin:


Ben weer terug op aarde :beer:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
In need of some intensive psychedelic care plz :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gaat wel lekker hiero. :hearteyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was ik maar zwaar aan de acid :'(
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat je er niets van snapt is heel normaal op acid imo
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#14
zit nu aan de lsd, vind het moeilijk.
Begrijp alles maar ben zo onwetende van alles, wat mij tot verbazing laat komen en nieuwe angsten toont. dit is eng en weet nog niet goed hoe ik dit kan oplossen
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Orgasme is de sleutel naar vreugde.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ook idd het gevoel dat ik alles snap, maar dat taal eigenlijk tekortkomt om uit te drukken wat je precies bedoelt, alsof bepaalde woorden niet bestaan die wel zouden moeten bestaan om het goed uit te kunnen leggen :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
de angsten zitten alleen maar in je hoofd, laat ze vrij, en ze verdwijnen
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#18
kom net onder de douche vandaag. wat heerlijk zeg... de eerste paar seconden dat de druppels op mijn lichaam belande was als een explosie van xtc.

lsd zet deuren open.
mijn angsten worden minder. begin alles beter te kunnen plaatsen al is het nog wel een mistery. ik snap er niets meer van.

doordat ik mij laat afleiden door leuke dingen, vervagen de enge gedachten. ze zijn er wel, om het evenwicht te behouden. toch ?

tijd voor een slokje drinken en wat vermaak, tot so
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Plimu zei:
dat je er niets van snapt is heel normaal op acid imo
Klik om te vergroten...
Ik snap juist altijd alles....

En tegelijk ook niet in woorden uit te drukken.... Gedachten, visies, patronen, niets is in woorden te vangen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Plimu zei:
dat je er niets van snapt is heel normaal op acid imo
Klik om te vergroten...
Ik snap juist altijd alles....

En tegelijk ook niet in woorden uit te drukken.... Gedachten, visies, patronen, niets is in woorden te vangen.
Klik om te vergroten...

Same here, zeer heldere gedachten en alles kunnen begrijpen maar niet bevatten.
Terwijl mijn vaste tripmaatje er juist altijd totaal niets van snapt op dr piek, wat vrij vervelend is aangezien ik juist wel alles snap maar mijn verhaal op dat moment gewoon niet bij haar binnen kan komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."