#1
Ken jij die ook??24 uur non stop Klaus Wünderlich
Ken jij die ook??24 uur non stop Klaus Wünderlich
Machtig mooi, shoutout KlausKen jij die ook??
Dat gevoel heb ik, met mijn verleden, dus ook........ denk ik dat je er vanuit mag gaan (en ja die is gevaarlijk haha) dat iemand adviseert om niet mee te doen.
Stel ik kom daar met mijn geschiedenis.
Dan denk ik niet dat ze je door laten gaan.
Zoals ik zei kun je ook een individuele sessie boeken.Dat gevoel heb ik, met mijn verleden, dus ook.
Ik moet er niet aan denken, dat bepaalde situaties " opnieuw" beleefd gaan worden.
Ik ben best nieuwsgierig, maar die ayahuasca is voor mij net zoals dmt een brug te ver.
Hoe weet je dit zo zeker?Ik kan een ongeleid projectiel worden met afschuwelijke gevolgen voor mezelf, maar ook voor anderen.
Oké ik reageer nog 1 keer en daarna niet meer.Het is al eens met lsd gebeurd.
Oké ik reageer nog 1 keer en daarna niet meer.
Ik ben dit topic namelijk gestart om mijn eigen ervaring proberen te verwoorden. Mogelijk kunnen anderen hier iets aan hebben.
Als je lsd (een tripmiddel) wat je ook niet moet onderschatten gaat vergelijken met Ayahuasca (plantenmedicijn) dan houdt verder alles op.
Ik ken het WEL allebei en ik WEET uit eigen ervaring dat je deze stoffen/middelen of ze hoe te noemen helemaal niet met elkaar kan vergelijken of moet willen vergelijken.
Jammer, @Zeehond , dat je verder niet meer wilt reageren.
Ik had graag nog eens van wat gedachten willen wisselen, met wederzijds respect.
Dat zeg ik, omdat ik het niet fijn vind als ik word toegeschreeuwd.
Lsd is van oorsprong óók een plantenmedicijn, en een "reis" is in het engels een "trip" toch?
Maar laat maar rusten verder.
Anders gaat het mss niet goed komen en dat wil ik niet.
Ik bedoelde te zeggen, dat die schimmel die lsd heet, plantaardig van oorsprong is.
Ik ben dit topic namelijk gestart om mijn eigen ervaring proberen te verwoorden
Ja, om een medicinale abortus te plegenIs LSD een 'plant-medicijn'? Is er ooit iemand geweest die opzettelijk ging trippen van die graanschimmel?
Ja, om een medicinale abortus te plegen
..... Alsnog kunnen die paar incidenten wel erg vervelend zijn.
Van wat ik erover gezien heb, kunnen er herinneringen opnieuw naar boven komen.
Dit is van tevoren niet te zeggen met ayahuasca
Dat kan bij mij hélemaal verkeerd aflopen
Ik kan een ongeleid projectiel worden met afschuwelijke gevolgen voor mezelf, maar ook voor anderen. Straks word ik weer legionair, en die hebben zo hun eigen manieren om problemen op te lossen
Dit moet je niet willen riskeren....nee dank u beleefd. Deze ronde sla ik over!
Ik weet niet precies wat je achtergrond is @De Zandman, maar ik vind dat je juist een heel verstandige afweging maakt hier. Er zijn natuurlijk risico's bij gebruik van ayahuasca (net als met alles), en angstklachten of trauma's zijn daarbij een belangrijke voorspeller voor een vervelende(re) ervaring, en/of vervelende na-effecten. Dat je al eens eerder door het lint bent gegaan tijdens een psychedelische trip is inderdaad een red flag. Het kan erop duiden dat je een grotere gevoeligheid hebt voor ongewenste effecten van psychedelica. Psychedelica zijn farmacologisch juist redelijk vergelijkbaar wat betreft de risicofactoren.Het is al eens met lsd gebeurd.
Dat was niet voor herhaling vatbaar zogezegd.
Dit risico is mij te groot.
Vandaar dat ik het idd niet ga doen, nee
Beter voorzichtig zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."