#1
Ik raad mensen altijd aan om te beginnen met een half buisje. Meestal voelen ze zich er weinig van en dan na een anderhalf uur 3ml en dan komt het meestal wel goed.
Ja dat was zo een after party dan komen we binnen en geven de pakjes coke en dan zitten ze er bovenop met ze allen en maar blijven nemen en vragen 'hoeveel zit er nog in' dan gooi ik die hele sfeer om heb wel een blok M bij me van een paar gram en een fles G als ik naar zo een after ga en ja hoor op een gegeven moment waren ze de coke zo vergeten![:wink:]()
Kende deze mensen niet en uiteindelijk een top avond gehad weer eentje voor de boeken.
Maar die sfeer was er niet toen ik binnen kwam.
Van coke worden mensen sowieso niet gezellig is mijn ervaring, after met ghb is echt heerlijk
Ja dat was zo een after party dan komen we binnen en geven de pakjes coke en dan zitten ze er bovenop met ze allen en maar blijven nemen en vragen 'hoeveel zit er nog in' dan gooi ik die hele sfeer om heb wel een blok M bij me van een paar gram en een fles G als ik naar zo een after ga en ja hoor op een gegeven moment waren ze de coke zo vergeten
Kende deze mensen niet en uiteindelijk een top avond gehad weer eentje voor de boeken.
Maar die sfeer was er niet toen ik binnen kwam.