Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, zaterdag heb ik voor het eerst cocaïne gebruikt op een fuif: een 200 mg in totaal. Het was fantastisch natuurlijk en ik wil dit zeker nog vaker doen. Ik heb gelezen dat de tolerantie voor cocaïne na 2 weken alweer op nul staat. Zou het kwaad kunnen om de 2,5 à 3 weken een kleine hoeveelheid te gebruiken, bv 100mg? Of kan ik daarmee al in de problemen komen? Daarnaast vraag ik me af of tandpijn 2 dagen na gebruik iets normaals is. Ik heb het heel licht, alleen als ik eet. En kan dit op de lange termijn kwaad? Groetjes"
"Gewoon extra zorg dragen voor je neusslijmvlies dat met elke snuifbeurt beschadigd raakt. Ik had onlangs ook last van mijn neus na ketamine te snuiven en ik gebruik nu elke dag preventief neuszalf."
"Het werkt bij iedereen anders zeker. En uiteraard is de juiste dosis ook heel belangrijk. Ik neem altijd een kleine hoeveelheid coke en word er steeds super ontspannen, zelfverzekerd en sociaal van."
"acht.zes zei: Als het echt hele goeie is, dan zou je aan zo'n 50mg al genoeg moeten hebben voor n uur of anderhalf. Of je moet er zo een zijn die graag zo strak als een paal staat van de coke maar geloof me, dat moet je niet willen. Less is more! Klik om te vergroten... Bedankt 8.6! Het effect merk je al binnen het kwartier zeker? Dus kan je dan al bijsnuiven moest het nog niet genoeg werken? En dan eenmaal het uitgewerkt is gewoon weer dezelfde dosis of toch lager?"
"Kan iemand mij advies geven? Ik wil deze week cocaïne proberen, maar heb dit nog nooit gedaan. Ik wil weten hoeveel ik per keer mag snuiven. Het zou heel pure Colombiaanse cocaine zijn. Ik weet wel niet hoe puur precies.. En als het uitgewerkt is na een uur, mag ik dan dezelfde dosis bijsnuiven?"
"misschien een stomme vraag, maar kan je eenmaal de coke na een 2 uur uitgewerkt is slapen? Ik ben aan het twijfelen of ik het in de week of in het weekend zou doen. Als ik het s' avonds gebruik en dan de volgende ochtend vroeg op het werk moet zijn. Zouden mijn collega's iets merken aan mij, nauwe pupillen ofzo??"
"Ik maak soms wiet chocomelk. Ik steek de wiet eerst een half uur in de oven op 110°. Dan laat ik het au bain marie gedurende een halfuur opwarmen in de chocomelk. Dit werkt heel goed. Je moet gewoon zorgen dat het in contact komt met vet. Volle melk, slagroom, chocolade enz.."
"Leuk report! Ik ben zelf ook fan van het spul. Ik heb wel nog nooit visuals of lachkicks erop gehad (ook 15mg). Meer een heel tevreden, gelukzalig gevoel en ook wel wat geil haha."
"ok het is binnen. Echt ranzig smaakte dat niet. Spannend..."
"robnydafear zei: Misschien zorgde de drank voor het feest en knuffelige gevoel, terwijl de coke er voor zorgde dat ik enorm veel energie had. Klik om te vergroten... Dit herken ik wel. Ik heb ook eens een lijn coke genomen terwijl ik al wat gedronken had en ik had dezelfde ervaring. Goesting om met mensen om te gaan en aan te raken. Het kan zeker. Het is denk ik de combinatie van setting en de twee middelen."