#1
Maar het is natuurlijk een verschrikkelijk gedrag, om die flessen drank te moeten verstoppen en verborgen houden! Naast het feit iedere dag onder invloed te zijn wat altijd opgemerkt werd en dan weer te moeten zeggen: ik onder invloed? Welnee....en dan weer ruzie te gaan maken. Bah wat een tijd was dat!