#1
Heftig. Heb je er geen last van dat hij dagelijks drinkt? Of drinkt hij niet zoveel?
In iedergeval wel fijn dat jullie zowel qua alcohol en coke open naar elkaar zijn mbt gebruiken
Hij drinkt en blowt dagelijks. Verschilt hoeveel. Soms 3 blikjes, soms 7. En 2-3 joints ofzo. Wel gewoon pas 's avonds, overdag werkt hij gewoon en dat lijdt er niet onder. En ik heb er verder geen last van. In het weekend als we coke gebruiken is het wel meer natuurlijk, maar dan drink ik zelf ook zo een fles Malibu of Bacardi leegđ
Pas was hij een keer ziek en had hij een avond niet gedronken terwijl hij de dag ervoor wel flink had gedronken (10 blikjes ofzo). Toen kreeg hij wel echt hele erge afkickverschijnselen meteen. Maar dat hadden we eerst niet door dat dat het was, dus toen hebben we zelfs de HAP nog gebeld omdat hij zich zo beroerd voelde. Pas een dag later bedacht ik me dat het wel eens afkickverschijnselen konden zijn omdat ik een vriendin heb die ook alcoholist is en die klachten ook wel eens heeft.