Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrink jij wel eens stiekem?

Drink jij wel eens stiekem?

67 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Heftig. Heb je er geen last van dat hij dagelijks drinkt? Of drinkt hij niet zoveel?
In iedergeval wel fijn dat jullie zowel qua alcohol en coke open naar elkaar zijn mbt gebruiken
Klik om te vergroten...

Hij drinkt en blowt dagelijks. Verschilt hoeveel. Soms 3 blikjes, soms 7. En 2-3 joints ofzo. Wel gewoon pas 's avonds, overdag werkt hij gewoon en dat lijdt er niet onder. En ik heb er verder geen last van. In het weekend als we coke gebruiken is het wel meer natuurlijk, maar dan drink ik zelf ook zo een fles Malibu of Bacardi leeg🙈

Pas was hij een keer ziek en had hij een avond niet gedronken terwijl hij de dag ervoor wel flink had gedronken (10 blikjes ofzo). Toen kreeg hij wel echt hele erge afkickverschijnselen meteen. Maar dat hadden we eerst niet door dat dat het was, dus toen hebben we zelfs de HAP nog gebeld omdat hij zich zo beroerd voelde. Pas een dag later bedacht ik me dat het wel eens afkickverschijnselen konden zijn omdat ik een vriendin heb die ook alcoholist is en die klachten ook wel eens heeft.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik 15 was. Na de schooltijd achter de garages met andere 4 meiden een fles vodka opgemaakt . Dan naar huis half lopen , half kruipen. Gouden tijden
A
APESHIT13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Als je zou willen nuttigen op plekken of momenten dat het niet goed uit komt.
Klik om te vergroten...
Als de plek of het moment niet uit komt, dan wacht je toch totdat het wel het geval is? Ik wil ook weleens masturberen terwijl ik op de trein sta te wachten.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
APESHIT13 zei:
Als de plek of het moment niet uit komt, dan wacht je toch totdat het wel het geval is? Ik wil ook weleens masturberen terwijl ik op de trein sta te wachten.
Klik om te vergroten...

Maar niet iedereen kan dat.
Ik herken dat gelukkig ook niet. Maar als ik zie dat je een slok drinken moet nemen in de wachtkamer van de autogarage zijn er blijkbaar wel mensen die dat moeten doen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
4/5 jaar elke avond en niemand wist het.
We kunnen alsnog wel die topics samenvoegen ik wil wel helpen typen buiten forum om? @Mevrouw Pløp
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alinde zei:
Dronk stiekem, dagelijks.
Klik om te vergroten...

Ondanks dat je alleen woonde?
Of bedoel je in de zin van: niemand wist dat ik zoveel wijn dronk?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
4/5 jaar elke avond en niemand wist het.
Klik om te vergroten...

Knap dat in al die jaren niemand het wist @Dirkjan
Was je zo op jezelf destijds?

Ik heb ook wel een korte periode stiekem gedronken, maar gelukkig niet dagelijks.
Denk dat dat ook heel moeilijk was geworden als je leeft in een gezin.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Goot regelmatig rose in vitamin water flesjes zelfde kleur. En nam die dan mee als we een vriendin en naar bijv een speeltuin gingen met onze kids en dronken daar dan een soort van stiekem een rose omdat we dat lekker en gezellig vonden. Maar niet thuis stiekem ofzo.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dronk stiekem, dagelijks.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja klopt.

Ăźberhaupt niet dat ik dronk. Ik heb ik een verslavingsarts in de vriendenkring en zelfs die had geen idee.
De tijd dat het 1 fles per dag was zeg maar. Dan houd je het qua glasbak ook nog bij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Knap dat in al die jaren niemand het wist @Dirkjan
Was je zo op jezelf destijds?
Klik om te vergroten...
In een studentenhuis met de deur bijna standaard gesloten.

Elke verslaafde zal er alles om doen om door te blijven gebruiken, draaien, liegen, verhullen, goedpraten…

“Er zullen heus wel hersencellen afsterven. Geeft andere wel meer kans om te ontplooien” 🤤
.
Maakt niet uit of het klopt als je maar door kan zuipen. En ik was rete goed geworden onzichtbaar te blijven.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toen ik nog actief alcoholist was, verstopte ik in het hele huis op diverse plaatsen alcohol.
Ik wilde dat niemand ervan wist, ook mijn toenmalige partner niet maar die merkte altijd als ik onder invloed was dat ik gedronken had maar wist nooit waar ik de flessen drank verstopt had.
Wat een verschrikkelijk slechte tijden waren dat.
Altijd liegen en stiekem innemen. Bah. Ik was een vreselijk mens toen....
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
In een studententijd is het lijntje sowieso heel dun. Wanneer ben je verslaafd en wanneer is het normaal studentengedrag....
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alinde zei:
In een studententijd is het lijntje sowieso heel dun. Wanneer ben je verslaafd en wanneer is het normaal studentengedrag....
Klik om te vergroten...

Als je gebruikt om iets negatiefs doelbewust te veranderen of vervlakken ... is mij ooit verteld
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb in het verleden wel eens whiskey en cola gemixt in een flesje frisdrank en dat toen meegenomen naar buiten, maar ik deed dit niet om iets te verbergen maar kon niet beide flessen meenemen
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Als je gebruikt om iets negatiefs doelbewust te veranderen of vervlakken ... is mij ooit verteld
Klik om te vergroten...
Tja dat was eigenlijk al in mijn eerste jaar de eerste week. Dan heb ik bijna nooit ‘normaal’ gedroomd.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee. Ik steek de alcohol niet onder stoelen of banken. (Ik doe het in de koelkast, als ik het al in huis haal, wat nu zelden is)

Sorry ben melig.

Of ik mijn gebruik ervan ooit heb verborgen? Vast weleens maar kan het me zo niet herinneren. Is bij zoiets sociaal geaccepteerds als alcohol ook niet echt nodig.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik woon bij mijn ouders en heb periodes dat ik graag drink. Dus dan dronk ik in de trein om ergens naartoe te gaan. (vrije tijds besteding, niet voor werk of verplichtingen, vaak wel de trein terug een halve liter bier).

Ik had ook een tijd een bioscoop abonnement waar ik dan tijdens de film meer dan gemiddeld dronk. 1,5 liter bier ofzo. soms nog een biertje terug in de trein terug en ik had een leuke dagje uit zonder dat mijn ouders door hadden hoeveel ik dronk.

Ik ben nu 28 jaar en probeer vanwege verschillende redenen het meer thuis te doen. Dat vinden ze niet fijn, maar voornamelijk op de tijdstip dat ik drink. Wat mij betreft doe ik het een paar uur na opstaan. Maar als ik in de avond bij het TV kijken of muziek een biertje drink heb ik er nooit wat van gehoord.

Dus eigenlijk ga ik het nu pas merken hoe het zal zijn als ik thuis drink op de manier hoe ik het graag heb.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee.

Als ik wil drinken drink ik (doorgaans waar dat geaccepteerd wordt).

Maar ik drink nauwelijks nog.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Don Draper zei:
Ik woon bij mijn ouders en heb periodes dat ik graag drink. Dus dan dronk ik in de trein om ergens naartoe te gaan. (vrije tijds besteding, niet voor werk of verplichtingen, vaak wel de trein terug een halve liter bier).

Ik had ook een tijd een bioscoop abonnement waar ik dan tijdens de film meer dan gemiddeld dronk. 1,5 liter bier ofzo. soms nog een biertje terug in de trein terug en ik had een leuke dagje uit zonder dat mijn ouders door hadden hoeveel ik dronk.

Ik ben nu 28 jaar en probeer vanwege verschillende redenen het meer thuis te doen. Dat vinden ze niet fijn, maar voornamelijk op de tijdstip dat ik drink. Wat mij betreft doe ik het een paar uur na opstaan. Maar als ik in de avond bij het TV kijken of muziek een biertje drink heb ik er nooit wat van gehoord.

Dus eigenlijk ga ik het nu pas merken hoe het zal zijn als ik thuis drink op de manier hoe ik het graag heb.
Klik om te vergroten...
Welcome back

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."