Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrink jij wel eens stiekem?

Drink jij wel eens stiekem?

67 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo rond mijn 16-17e. Breezers lol.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lemmy zei:
Zo rond mijn 16-17e. Breezers lol.Br
Klik om te vergroten...

Haha de breezer-tijd.
Ken iemand die het echt stiekem dronk. Ze deed het in fanta fles
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat de introductie van het woord; "breezersletje" de populariteit van het drankje geen goed gedaan heeft
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
miles zei:
Ik denk dat de introductie van het woord; "breezersletje" de populariteit van het drankje geen goed gedaan heeft
Klik om te vergroten...

En wat lezen we gisteren in HLN? https://www.hln.be/eten/dit-alcohol...-comeback-waarom-is-het-zo-populair~a42bc03d/

Heb nu wel veel zin om een paar flesjes in huis te halen. :grin:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
En wat lezen we gisteren in HLN? https://www.hln.be/eten/dit-alcohol...-comeback-waarom-is-het-zo-populair~a42bc03d/

Heb nu wel veel zin om een paar flesjes in huis te halen. :grin:
Klik om te vergroten...
Maak liever zelf een echte cocktail.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Maak liever zelf een echte cocktail.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik gisterenavond nog gedaan, met Pisang Ambon. :sunglasses:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
Dat heb ik gisterenavond nog gedaan, met Pisang Ambon. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Welke?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben jij iemand die stiekem alcohol drinkt (of dit in het verleden heeft gedaan)?
Hoe en waarom deed je dit?

Ik heb dit in het grijs verleden wel eens stiekem gedaan.
Niet in de zin van op of voor het werk, of om te kunnen functioneren.
Maar wel bv eens een klein flesje wijn of blik bier in het park vroeg op de dag.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja toen ik 16 was 🤣
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Kordie , misschien een idee om dit soort vragen in één topic te bundelen ipv elke keer een nieuw topic te openen?
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb vaker stiekem een glas weggemoffeld, omdat er in mijn gezelschap zo hard gezopen werd en ik te schijterig was om te weigeren.

ook niet best. Nu drink ik gewoon een watertje in gezelschap 💪🏻
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wel een keer in het openbaar, verder nooit
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stiekem? Waarom zou ik?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
DjYella zei:
Stiekem? Waarom zou ik?
Klik om te vergroten...

Als je zou willen nuttigen op plekken of momenten dat het niet goed uit komt.

Zo zag ik vorige week bv ik de wachtkamer van een garage iemand een slok nemen van de fles uit zijn binnentas
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
@Kordie , misschien een idee om dit soort vragen in één topic te bundelen ipv elke keer een nieuw topic te openen?
Klik om te vergroten...

Excuses!
Zal er rekening mee houden
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Woon op mijzelf dus stiekem deed ik het niet 😂
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
annihilation zei:
Woon op mezelf dus stiekem deed ik het niet 😂
Klik om te vergroten...

Nee oké, dan drink je gewoon thuis.
Maar die man die ik in de garage zag had ook een huis. Droeg zelfs een colbert met de naam van een bekend bedrijf uit de regio. Als je dan loopt met een fles alcohol in je binnenzak heb je denk ik wel echt meer dan één probleem. Anderzijds vind ik ook echt sneu, en oprecht geïnterneerd, hoe dit kan komen. Wilt zo iemand geen hulp, vaalt hier het zorgsysteem.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee want wij zijn allebei ruim volwassen (36/42 jaar), en mijn vriend is zelf alcoholist en drinkt elke dag gewoon thuis. En zelf drink ik alleen als we coke gebruiken eigenlijk, dus dat is ook niet stiekem want dat doen we samen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
Nee want wij zijn allebei ruim volwassen (36/42 jaar), en mijn vriend is zelf alcoholist en drinkt elke dag gewoon thuis. En zelf drink ik alleen als we coke gebruiken eigenlijk, dus dat is ook niet stiekem want dat doen we samen.
Klik om te vergroten...

Heftig. Heb je er geen last van dat hij dagelijks drinkt? Of drinkt hij niet zoveel?
In iedergeval wel fijn dat jullie zowel qua alcohol en coke open naar elkaar zijn mbt gebruiken
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Heftig. Heb je er geen last van dat hij dagelijks drinkt? Of drinkt hij niet zoveel?
In iedergeval wel fijn dat jullie zowel qua alcohol en coke open naar elkaar zijn mbt gebruiken
Klik om te vergroten...

Hij drinkt en blowt dagelijks. Verschilt hoeveel. Soms 3 blikjes, soms 7. En 2-3 joints ofzo. Wel gewoon pas 's avonds, overdag werkt hij gewoon en dat lijdt er niet onder. En ik heb er verder geen last van. In het weekend als we coke gebruiken is het wel meer natuurlijk, maar dan drink ik zelf ook zo een fles Malibu of Bacardi leeg🙈

Pas was hij een keer ziek en had hij een avond niet gedronken terwijl hij de dag ervoor wel flink had gedronken (10 blikjes ofzo). Toen kreeg hij wel echt hele erge afkickverschijnselen meteen. Maar dat hadden we eerst niet door dat dat het was, dus toen hebben we zelfs de HAP nog gebeld omdat hij zich zo beroerd voelde. Pas een dag later bedacht ik me dat het wel eens afkickverschijnselen konden zijn omdat ik een vriendin heb die ook alcoholist is en die klachten ook wel eens heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."