#1
Zo rond mijn 16-17e. Breezers lol.
Zo rond mijn 16-17e. Breezers lol.Br
Ik denk dat de introductie van het woord; "breezersletje" de populariteit van het drankje geen goed gedaan heeft
Maak liever zelf een echte cocktail.En wat lezen we gisteren in HLN? https://www.hln.be/eten/dit-alcohol...-comeback-waarom-is-het-zo-populair~a42bc03d/
Heb nu wel veel zin om een paar flesjes in huis te halen.![]()
Maak liever zelf een echte cocktail.
Welke?Dat heb ik gisterenavond nog gedaan, met Pisang Ambon.![]()
Stiekem? Waarom zou ik?
@Kordie , misschien een idee om dit soort vragen in één topic te bundelen ipv elke keer een nieuw topic te openen?
Woon op mezelf dus stiekem deed ik het niet 😂
Nee want wij zijn allebei ruim volwassen (36/42 jaar), en mijn vriend is zelf alcoholist en drinkt elke dag gewoon thuis. En zelf drink ik alleen als we coke gebruiken eigenlijk, dus dat is ook niet stiekem want dat doen we samen.
Heftig. Heb je er geen last van dat hij dagelijks drinkt? Of drinkt hij niet zoveel?
In iedergeval wel fijn dat jullie zowel qua alcohol en coke open naar elkaar zijn mbt gebruiken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."