Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik rook puur... geen taBAHHHk om de smaak te vernielen. Het liefst uit zo'n ouderwetse pijp met een stenen kopje en een lange houten (deelbare) steel. Jawel.. krasse knarren pijp... die waren in de 70er en 80er jaren volop te koop. Ik tref ze nergens meer. Alleen van die stalen pijpen met een schroefdraadbuisje uit grootmoeders lampekap. Waar oh waar zijn die goeie ouwe vroegah volop verkrijgbare pijpen gebleven... Groet van Hank!"
"TrippyShit zei: Bedoel je zo'n chillum? Verder denk ik dat je zulke pijpen wel kan kopen bij smartshops, gespecialiseerde tabakszaken of bij de Kentucky Fried Chicken ook wel KFC. Klik om te vergroten... Nee... ik bedoel echt zo'n lange pijp met een los aardewerk kopje erop/ bij. Steel vaak geel geschilderd... hout... Kopje met een vloetje vastzetten... enfin een boel gepruts maar zo vel lekkerderderder"
"Deze krasse knar heeft een hartinfarct gehad... daarvoor rookte ik met enige regelmaat met lezier mijn pijpje zwarte Afghaan of Nepalees... Nergens vind k iets over risico's van hashies ná een infarct... wie weet daar iets over?"
"Goorste : Champagne , Brut - toestanden Klik om te vergroten... Mee eens... Lekkerste Calvados en de basis daarvan Cider/ Cidre maar dan wel de niet gepasteuriseerde gezeefde zooi die je hier en daar in de winkel ziet... Nog beter... ga het in Bretagne zelf drinken.."