#1
Ik heb wel een shotje wel met een zoetje dat ik soms drink.
Naam: vuilnisbak 🤪🤪
Inhoud : vodka jagermeister stroh 80
Naam: vuilnisbak 🤪🤪
Inhoud : vodka jagermeister stroh 80
Trainen?Het is allemaal een kwestie van trainen. Als je genoeg drinkt, kun je bijna overal tegen. Dat stadium moet je overigens echt voorkomen.
Er zijn periodes geweest dat ik de drank er antiperistaltisch uitgooide en daarna gewoon weer verder dronk. Dat was echt ernstig, maar zo ver kan het komen.
Stop er alsjeblieft mee als dat nog kan. Je maakt je leven tot een doffe ellende met al die drank.

Ja, goede drop hebben ze ook in Zweden.Whaa zure matten
Laatst in Zweden leerde ik dat ze daar zaterdag "godis" dag hebben. Dan is het moment om snoep te kopen. Hebben we een kilo aan snoep gehaald en ik moet zeggen: dat snoep daar is best goed. We hadden ook veel zure dingen maar net niet té zuur. Zure matten is voor mij té zuur.
Mijn gebit doet zeer van dit plaatjeSourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
Bekijk bijlage 66713
Mijn gebit doet zeer van dit plaatje
Ik heb wel een shotje wel met een zoetje dat ik soms drink.
Naam: vuilnisbak 🤪🤪
Inhoud : vodka jagermeister stroh 80
Whaa zure mattenSourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
Bekijk bijlage 66713
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."