#1
Gisteren Bacardi breezer gedronken en heinekes. Maar nee, ik vind alcohol toch niet zo lekker. Word er ziek van.
Herkenbaar.. had dit op jonge leeftijd al. Maar niet gek als je als 8-9 jarige jochie alcohol van je ouders krijgt als ik niet kon slapen. Ben maar paar keer in mijn leven ECHT dronken geweest daardoor is wat ik denk.Training in drinken?!
Dat heb ik ruimschoots gedaan.
Op enig moment word je bijna niet meer dronken....wel onder invloed natuurlijk.
Maar niet meer zo dronken als een dragonder
Gisteren Bacardi breezer gedronken en heinekes. Maar nee, ik vind alcohol toch niet zo lekker. Word er ziek van.
Nee, slik wel olanzapine (zyprexa)Slik je dissulfram?
![]()
Ik heb eens bij een crisisopname zyprexa gehad, dat is geen geintje.Nee, slik wel olanzapine (zyprexa)
Trainen?Het is allemaal een kwestie van trainen. Als je genoeg drinkt, kun je bijna overal tegen. Dat stadium moet je overigens echt voorkomen.
Er zijn periodes geweest dat ik de drank er antiperistaltisch uitgooide en daarna gewoon weer verder dronk. Dat was echt ernstig, maar zo ver kan het komen.
Stop er alsjeblieft mee als dat nog kan. Je maakt je leven tot een doffe ellende met al die drank.

Ja, goede drop hebben ze ook in Zweden.Whaa zure matten
Laatst in Zweden leerde ik dat ze daar zaterdag "godis" dag hebben. Dan is het moment om snoep te kopen. Hebben we een kilo aan snoep gehaald en ik moet zeggen: dat snoep daar is best goed. We hadden ook veel zure dingen maar net niet té zuur. Zure matten is voor mij té zuur.
Mijn gebit doet zeer van dit plaatjeSourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
Bekijk bijlage 66713
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."