Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgezocht: zoet drankje met meer alcohol

gezocht: zoet drankje met meer alcohol

53 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren Bacardi breezer gedronken en heinekes. Maar nee, ik vind alcohol toch niet zo lekker. Word er ziek van.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze zag het o.a. aan mijn manier van lopen zei ze ooit.
Ook al had ik maar 2 trappisten op....typisch, nietwaar?
Lallen deed ik bijna nooit al veranderde mijn stem bij veel bier ook.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Training in drinken?!
Dat heb ik ruimschoots gedaan.
Op enig moment word je bijna niet meer dronken....wel onder invloed natuurlijk.
Maar niet meer zo dronken als een dragonder
Klik om te vergroten...
Herkenbaar.. had dit op jonge leeftijd al. Maar niet gek als je als 8-9 jarige jochie alcohol van je ouders krijgt als ik niet kon slapen. Ben maar paar keer in mijn leven ECHT dronken geweest daardoor is wat ik denk.

Maar ik wil z.s.m van de alcohol af. Gaat energie en tijd kosten maar is het absoluut waard inderdaad..


En na genoeg whisky zijn er soorten die mij zoetig van smaak zijn. Vaak zijn die wat duurder / luxe
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt laveloos ben ik maar een keer of 3, 4 geweest.
Over de rest: merkbaar onder invloed. Mijn ex zag het altijd aan mij, hoe ik dan was wilde ze mij nooit vertellen.
Ook al had ik maar weinig op, ze zag het a l t i j d.
Je hebt weer gedronken! Zei ze dan.
Ik kon het nooit ontkennen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pisang Ambon ,Safari ,Pasoa en dropshot is de klapper.
Daarna ben ik visueel niet meer te herkennen en ben ik van mijn vrijheid beroofd op zijn zachtst gezegd haha.

Dus voor mij geen druppel ,bier vind ik paardezeik..
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#6
knikkeboller zei:
Gisteren Bacardi breezer gedronken en heinekes. Maar nee, ik vind alcohol toch niet zo lekker. Word er ziek van.
Klik om te vergroten...

Slik je dissulfram?
www.apotheek.nl

Apotheek.nl

Apotheek.nl: informatie over medicijnen en gezondheid.
www.apotheek.nl www.apotheek.nl
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#7
alles gaat voorbij zei:
Slik je dissulfram?
www.apotheek.nl

Apotheek.nl

Apotheek.nl: informatie over medicijnen en gezondheid.
www.apotheek.nl www.apotheek.nl
Klik om te vergroten...
Nee, slik wel olanzapine (zyprexa)
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
knikkeboller zei:
Nee, slik wel olanzapine (zyprexa)
Klik om te vergroten...
Ik heb eens bij een crisisopname zyprexa gehad, dat is geen geintje.
Kan wel wat hebben maar van dat middel ben ik ruim 15u flink van de kaart geweest.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hippie Langwaus zei:
Het is allemaal een kwestie van trainen. Als je genoeg drinkt, kun je bijna overal tegen. Dat stadium moet je overigens echt voorkomen.

Er zijn periodes geweest dat ik de drank er antiperistaltisch uitgooide en daarna gewoon weer verder dronk. Dat was echt ernstig, maar zo ver kan het komen.

Stop er alsjeblieft mee als dat nog kan. Je maakt je leven tot een doffe ellende met al die drank.
Klik om te vergroten...
Trainen?

1000034145.gif

Nee maar serieus, ex van mijn zusje was alcoholist. En nog steeds trouwens. Gaat er helemaal kapot aan. Het is geen verkeerde man, goed van aard, maar wat zijn wij blij dat ze weg is bij hem en een ander heeft gevonden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met een echte alcoholist is het haast niet mogelijk om een goede, fijne relatie te hebben.
Dat was bij mij ook zo.
Mijn ex van toen wist nooit waar ik heen ging, wanneer, en of ik wel weer thuis kwam, en al het geld was op.
Niet te doen, dus.
Wat ben ik blij, dat ik daarvan af ben, die kut alcohol!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Whaa zure matten :tongueclosed:

Laatst in Zweden leerde ik dat ze daar zaterdag "godis" dag hebben. Dan is het moment om snoep te kopen. Hebben we een kilo aan snoep gehaald en ik moet zeggen: dat snoep daar is best goed. We hadden ook veel zure dingen maar net niet té zuur. Zure matten is voor mij té zuur.
Klik om te vergroten...
Ja, goede drop hebben ze ook in Zweden.
On topic en gerelateerd met Zweden (of vooral Finland)..:

Vrienden heb ik een fles Vodka zien vullen met dropjes. Dan moesten de dropjes gedurende enkele maanden intrekken en dan kreeg je een zoete variant van de Vodka.

En voor de echte liefhebbers met jaren de tijd (en misschien wat studie): Een paar liter Ruhm gebruiken en het mixen met zoet fruit. Dit was meer een jaren project begreep ik, maar dan heb je wel wat speciaals om aan te bieden aan je maatjes!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Training in drinken?!
Dat heb ik ruimschoots gedaan.
Op enig moment word je bijna niet meer dronken....wel onder invloed natuurlijk.
Maar niet meer zo dronken als een dragonder
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wil meer gaan experimenteren met alcohol. Sterke bier drink ik puur om snel aangeschoten te worden, maar lekker vind ik het niet. Wat ik lekker vind is bacardi breezers en smirnoff. Wat ik minder lekker vind is rode wijn maar daar word ik wel weer lekker aangeschoten van. Ik hou van de alcoholvrije zoete kinder champagne. Is er ook zoiets met alcohol? Wat kan ik bij de jumbo kopen en is lekker zoet, en zit lekker veel alcohol in? Heb ook iets gehoord over zoete rode wijn. Wat is dat dan weer?
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Licor 43 met melk en ijsklontjes!
Dan krijg je een soort softijsje🥰
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien eens een flesje Cava dulce proberen. Dus niet seco. Ik zie de zoetere versies niet direct bij de Jumbo trouwens..

Edit: je kunt een paar flessen - I Heart - Cava - Semi Secco koud zetten misschien. Semi secco is al redelijk zoet en kun je lekker doordrinken zonder extreem veel gevaar. Iets lichter dan wijn, maar net kinder champagne.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou eens met deze vraag naar de slijter gaan. Die hebben meer zoete alcoholische dranken.

Bijvoorbeeld dissarono.
Rond de 30 procent dacht ik.
Drink je weg als zoete ranja als je niet oplet.
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dark n stormy is echt lekker

bruine rum, gemberbier, limoen, ijs en angostura Bitters
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Toen ik 16 was dronk ik ook breezer 🤣

Je kan toch gewoon naar de winkel gaan en vanalles proberen?
Daar hebben ze "1001" diverse blikjes. Allemaal zoete rommel.

Of je gooit gewoon vodka bij een blik monster.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
images-4.jpeg
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fisherman's friend zei:
Sourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
Bekijk bijlage 66713
Klik om te vergroten...
Mijn gebit doet zeer van dit plaatje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."