Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgezocht: zoet drankje met meer alcohol

gezocht: zoet drankje met meer alcohol

53 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fisherman's friend zei:
Sourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
Bekijk bijlage 66713
Klik om te vergroten...
Mijn gebit doet zeer van dit plaatje
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dick_van_Leeuwen zei:
Mijn gebit doet zeer van dit plaatje
Klik om te vergroten...

Krijg je bij de tandarts op het einde
Om gelijk een voorzetje te maken voor een paar nieuwe gaten :wink:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
DJpep zei:
Ik heb wel een shotje wel met een zoetje dat ik soms drink.
Naam: vuilnisbak 🤪🤪
Inhoud : vodka jagermeister stroh 80
Klik om te vergroten...

Zelf gemaakt?
Mijn god ... Ik word al misselijk als ik de combinatie zie haha
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je een combinatie van zoet en bitter lust, is Campari misschien te proberen. Puur met een ijsblokje of als Campari soda met wat spuitwater.
Shit, nu krijg ik trek... 🤣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet nog dat ik vroeger met een maat geregeld Lambrusco zoete(?) witte wijn kocht. Goedkoop en raakten we fucked up van.

Mooi om te zien hoe DF weer eens samenkomt om te helpen bij iemand die met een probleem zit. 🥰
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fisherman's friend zei:
Sourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
Bekijk bijlage 66713
Klik om te vergroten...
Whaa zure matten :tongueclosed:

Laatst in Zweden leerde ik dat ze daar zaterdag "godis" dag hebben. Dan is het moment om snoep te kopen. Hebben we een kilo aan snoep gehaald en ik moet zeggen: dat snoep daar is best goed. We hadden ook veel zure dingen maar net niet té zuur. Zure matten is voor mij té zuur.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zit nog even mee te denken.

Zelf ben ik geen echte voorstander van zoet (op mixen met Coca Cola na) want de katers zijn extra pittig.. maar probeer eens een experiment met wat echte zoete likeurtjes.
Misschien beginnen met een fles Amarula en/of Baileys? Laat maar weten welke je meer bevalt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben absoluut niet van die mierzoete drankjes, maar mijn vader drinkt weleens Pisang Ambon. Misschien is dat wat.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
In de OP staat dat het bij de Jumbo verkocht moet worden, is dat voor het gemak TS of kun je ook wel gewoon bij de slijter halen?
Want anders vallen heel veel van bovenstaande dingen af.
Als je wel naar de slijter kunt is Rocketshot ook nog wel lekker zoet, dat smaakt naar een raketijsje 😅
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Zelf gemaakt?
Mijn god ... Ik word al misselijk als ik de combinatie zie haha
Klik om te vergroten...
Jah 1 liter vodka 1,5 liter jagermeister 0.7 liter stroh 80 alles bij elkaar goed schudde dan ff de vriezer in .
Dan heb je een heerlijk shotje hihi🤤🤪
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
In de OP staat dat het bij de Jumbo verkocht moet worden, is dat voor het gemak TS of kun je ook wel gewoon bij de slijter halen?
Want anders vallen heel veel van bovenstaande dingen af.
Als je wel naar de slijter kunt is Rocketshot ook nog wel lekker zoet, dat smaakt naar een raketijsje 😅
Klik om te vergroten...

Je hebt toch ook die apenshot.
Is dat ook zoiets?

DJpep zei:
Jah 1 liter vodka 1,5 liter jagermeister 0.7 liter stroh 80 alles bij elkaar goed schudde dan ff de vriezer in .
Dan heb je een heerlijk shotje hihi
Klik om te vergroten...

Kanonnen.
Ik krijg er al een kater van
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Kanonnen.
Ik krijg er al een kater van
Klik om te vergroten...
Je kunt ook gewoon 1 nemen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
Je hebt toch ook die apenshot.
Is dat ook zoiets?
Klik om te vergroten...

Geen idee die heb ik nooit gehad. Die Rocketshot had iemand keer mee bij feestje hier thuis.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#14
knikkeboller zei:
Ik hou van de alcoholvrije zoete kinder champagne. Is er ook zoiets met alcohol?
Klik om te vergroten...

Dit hier onder is in NL moeilijk verkrijgbaar denk ik maar ik heb dit in Australië gehad en het voldoet aan bovenstaande omschrijving. Er zal vast iets soortgelijks in Nederland bestaan.

N.V. Passion Pop Original | Vivino Nederland

Original is een Mousserende wijn. Bekijk recensies en prijzen voor deze wijn.
www.vivino.com

D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Je kunt ook gewoon 1 nemen.
Klik om te vergroten...
Ik zou voor 2 gaan op een loopje scheef hihi 🤪
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Al eens aan zoete cocktails gedacht?
Drinkt weg als limonade, en je bent sneller dan het weerlicht, dronken!
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bacardi razz is ook zoet van smaak en sterk. Moet je jumbo wel een slijterij hebben om te halen.
N
NoizefuckerLid
01-01-2024, 00:00
#18
drop shot is ook lekker of bessen jenever met 7up
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Al eens aan zoete cocktails gedacht?
Drinkt weg als limonade, en je bent sneller dan het weerlicht, dronken!
Klik om te vergroten...
Ik zie het probleem eigenlijk ook niet zo.
Gewoon colaberenburg, dat giet je ook weg als ranja.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met zoete drankjes werd ik al snel heel misselijk. Ik hield dan wel van zwaren bieren en wijn, dus dat was vrij makkelijk.

Als ik ècht goed bezopen wilde raken, wat eigenlijk alleen bij carnaval gebeurde, dan pakte ik al snel naar de sterke drank. In dat geval bood gin vaak uitkomst.

Gin is echt het tegenovergestelde van waar je naar vroeg. De eerste twee shots zijn niet te hachelen. Maar daarna drinkt het weg als water 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."