#1
Mijn gebit doet zeer van dit plaatjeSourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
Bekijk bijlage 66713
Mijn gebit doet zeer van dit plaatjeSourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
Bekijk bijlage 66713
Mijn gebit doet zeer van dit plaatje
Ik heb wel een shotje wel met een zoetje dat ik soms drink.
Naam: vuilnisbak 🤪🤪
Inhoud : vodka jagermeister stroh 80
Whaa zure mattenSourz is ook heel zoet.
In de kroeg krijg je dat met een zuur matje in je glas.
Bekijk bijlage 66713
Jah 1 liter vodka 1,5 liter jagermeister 0.7 liter stroh 80 alles bij elkaar goed schudde dan ff de vriezer in .Zelf gemaakt?
Mijn god ... Ik word al misselijk als ik de combinatie zie haha
In de OP staat dat het bij de Jumbo verkocht moet worden, is dat voor het gemak TS of kun je ook wel gewoon bij de slijter halen?
Want anders vallen heel veel van bovenstaande dingen af.
Als je wel naar de slijter kunt is Rocketshot ook nog wel lekker zoet, dat smaakt naar een raketijsje 😅
Jah 1 liter vodka 1,5 liter jagermeister 0.7 liter stroh 80 alles bij elkaar goed schudde dan ff de vriezer in .
Dan heb je een heerlijk shotje hihi
Je kunt ook gewoon 1 nemen.Kanonnen.
Ik krijg er al een kater van
Je hebt toch ook die apenshot.
Is dat ook zoiets?
Ik hou van de alcoholvrije zoete kinder champagne. Is er ook zoiets met alcohol?
Ik zou voor 2 gaan op een loopje scheef hihi 🤪Je kunt ook gewoon 1 nemen.
Ik zie het probleem eigenlijk ook niet zo.Al eens aan zoete cocktails gedacht?
Drinkt weg als limonade, en je bent sneller dan het weerlicht, dronken!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."