#1
VVD-leider Yeşilgöz: formatie beginnen met drie partijen is een optie
Wat VVD-leider Dilan Yeşilgöz betreft is het een optie om de formatie van een nieuw kabinet te beginnen met alleen D66, CDA en VVD. "Dat zou kunnen", liet de VVD-leider desgevraagd weten na afloop van een gesprek met verkenner Wouter Koolmees.
Maar dan heb je 66 stemmen, en dan? GAan ze die overige 10 dan opvullen met andere partijen?
PS: vergeet filmpje niet te kijken ... er wordt dus ook gerookt en gezopen in het vogelhuis van de Koolmees

