#1
Sorry 2 jaar was nog niet genoeg vroeg mij om over Rutte heen te komen
Sorry
Ik zeg beter even niks, ask me again in 5 years.
Is goed.
Zal het noteren in mijn agenda!
Sorry 2 jaar was nog niet genoeg vroeg mij om over Rutte heen te komen
Ik zeg beter even niks, ask me again in 5 years.
Zullen we vast wat voorspellingen doen??
Robbie gaat winnen. Timmerfrans 2, Geert 3, Bontenbal 4, Dilan 5, Eerdmans 6
Ik denk ook dat dat vanavond de verrassende factor wordt. Maar denk niet dat ze de top 6 halen.Ik ben benieuwd of dat nog verassingen gaat geven.
Ga maar eens naar polymarket. Zal je verbazen waar je allemaal nog meer op kan wedden😅Dat zou ik mooi vinden, maar ik heb de laatste dagen ook ontwikkelingen gezien in een groei bij Forum. Ik ben benieuwd of dat nog verassingen gaat geven.
Overigens hoorde ik van mijn Barbier dat je kan wedden op wanneer het kabinet gevormd is 🤣
Begin m wel te knijpen dat d66 glpvda en cda samen een meerderheid gaan halen ondertussen...😆
De stem van Kordie ligt in de grijze afvalcontainer van het stembureau.
Maar mensen, wat ik zag was te gek voor woorden.
Ik kom het stembureau uit en ik zie een grote bus (dubbeldekker) stoppen.
Ik denk daar komt een of andere leider van een partij aan ... maar nee hoor, allemaal PVV stemmers!
WTF ik wist niet wat ik zag. En ze zongen luidkeels "Kunt U ons horen, Wilders komt zeker in die toren" of iets in die trant.
😂😂😂Maar mensen, wat ik zag was te gek voor woorden.
Ik kom het stembureau uit en ik zie een grote bus (dubbeldekker) stoppen.
Ik denk daar komt een of andere leider van een partij aan ... maar nee hoor, allemaal PVV stemmers!
WTF ik wist niet wat ik zag. En ze zongen luidkeels "Kunt U ons horen, Wilders komt zeker in die toren" of iets in die trant.
😂😂😂
Wat een geniale actie.
Maar goed ook: als je twee vakjes aangekruist hebt, is jouw stem ongeldig.Even tactisch GL en D66 overwogen maar ik ken mezelf, daar krijg ik spijt van.
Het is SP geworden, dan stemt daar tenminste nog iemand op.![]()
Ik ben wel benieuwd wie of wat de bushuur betaald heeft !Was bijzonder om te zien.
Zag er echt uit als een gezellig uitje.
Zullen wel op doorreis zijn, denk niet alleen voor te stemmen een bus gehuurd
Ik ben wel benieuwd wie of wat de bushuur betaald heeft !
Jaja, zo schuilt er in iedereen een complotdenker.
Wie zegt dat ze zich identificeert als vrouw🙃Ik heb voor het eerst op een vrouw gestemd. Zo progressief
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."