Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2025

Tweede Kamerverkiezingen 2025

1282 antwoorden
109 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Sorry 2 jaar was nog niet genoeg vroeg mij om over Rutte heen te komen
Klik om te vergroten...

Sorry :)

ljuv zei:
Ik zeg beter even niks, ask me again in 5 years.
Klik om te vergroten...

Is goed.
Zal het noteren in mijn agenda!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijd voor kabinet Rutte V:

NAVO-D66-VVD-CDA 😁

/jk


Ben wel benieuwd hoe Robbie dit gaat spelen, dit wordt zijn prime moment of life.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het echt zeer lastig !!

Ik zal wel rechts stemmen. Vermoedelijk Ja21. 👍
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Debat gezien wat in Tilburg plaats vond. Matig vond ik, lijkt wat voorzichtigheid in.

Maarre ... Waarom zweette Geert zo?
Of heeft hij last van een vette hoofdhuid of uitgeschoten met de gelpot.
Viel me echt op. Flink wat (kans)parels :wink: op zijn voorhoofd
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Zullen we vast wat voorspellingen doen??

Robbie gaat winnen. Timmerfrans 2, Geert 3, Bontenbal 4, Dilan 5, Eerdmans 6
Klik om te vergroten...

Dat zou ik mooi vinden, maar ik heb de laatste dagen ook ontwikkelingen gezien in een groei bij Forum. Ik ben benieuwd of dat nog verassingen gaat geven.

Overigens hoorde ik van mijn Barbier dat je kan wedden op wanneer het kabinet gevormd is 🤣
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Ik ben benieuwd of dat nog verassingen gaat geven.
Klik om te vergroten...
Ik denk ook dat dat vanavond de verrassende factor wordt. Maar denk niet dat ze de top 6 halen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
1000195870.jpg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Dat zou ik mooi vinden, maar ik heb de laatste dagen ook ontwikkelingen gezien in een groei bij Forum. Ik ben benieuwd of dat nog verassingen gaat geven.

Overigens hoorde ik van mijn Barbier dat je kan wedden op wanneer het kabinet gevormd is 🤣
Klik om te vergroten...
Ga maar eens naar polymarket. Zal je verbazen waar je allemaal nog meer op kan wedden😅
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Begin m wel te knijpen dat d66 glpvda en cda samen een meerderheid gaan halen ondertussen...😆
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
De stem van Kordie ligt in de grijze afvalcontainer van het stembureau.

Maar mensen, wat ik zag was te gek voor woorden.
Ik kom het stembureau uit en ik zie een grote bus (dubbeldekker) stoppen.
Ik denk daar komt een of andere leider van een partij aan ... maar nee hoor, allemaal PVV stemmers!
WTF ik wist niet wat ik zag. En ze zongen luidkeels "Kunt U ons horen, Wilders komt zeker in die toren" of iets in die trant.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Begin m wel te knijpen dat d66 glpvda en cda samen een meerderheid gaan halen ondertussen...😆
Klik om te vergroten...

Ik vind dat zelf dan weer een heel geruststellende gedachte 😅

Misschien dan toch voor de kerst een kabinet?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
De stem van Kordie ligt in de grijze afvalcontainer van het stembureau.

Maar mensen, wat ik zag was te gek voor woorden.
Ik kom het stembureau uit en ik zie een grote bus (dubbeldekker) stoppen.
Ik denk daar komt een of andere leider van een partij aan ... maar nee hoor, allemaal PVV stemmers!
WTF ik wist niet wat ik zag. En ze zongen luidkeels "Kunt U ons horen, Wilders komt zeker in die toren" of iets in die trant.
Klik om te vergroten...

Vandaag gaan we náár de stembus. Niet mét de stembus... 🤔
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Maar mensen, wat ik zag was te gek voor woorden.
Ik kom het stembureau uit en ik zie een grote bus (dubbeldekker) stoppen.
Ik denk daar komt een of andere leider van een partij aan ... maar nee hoor, allemaal PVV stemmers!
WTF ik wist niet wat ik zag. En ze zongen luidkeels "Kunt U ons horen, Wilders komt zeker in die toren" of iets in die trant.
Klik om te vergroten...
😂😂😂
Wat een geniale actie.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Even tactisch GL en D66 overwogen maar ik ken mezelf, daar krijg ik spijt van.
Het is SP geworden, dan stemt daar tenminste nog iemand op. :grimacing:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
😂😂😂
Wat een geniale actie.
Klik om te vergroten...

Was bijzonder om te zien.
Zag er echt uit als een gezellig uitje.
Zullen wel op doorreis zijn, denk niet alleen voor te stemmen een bus gehuurd
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Relmuis zei:
Even tactisch GL en D66 overwogen maar ik ken mezelf, daar krijg ik spijt van.
Het is SP geworden, dan stemt daar tenminste nog iemand op. :grimacing:
Klik om te vergroten...
Maar goed ook: als je twee vakjes aangekruist hebt, is jouw stem ongeldig.

Taktisch stemmen heb ik in het verleden twee keer gedaan.
Ook dit keer overwogen, maar toch hetzelfde gestemd als de vorige keer ⚡
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Was bijzonder om te zien.
Zag er echt uit als een gezellig uitje.
Zullen wel op doorreis zijn, denk niet alleen voor te stemmen een bus gehuurd
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd wie of wat de bushuur betaald heeft !

Jaja, zo schuilt er in iedereen een complotdenker.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
BelowTheFlow zei:
Ik ben wel benieuwd wie of wat de bushuur betaald heeft !

Jaja, zo schuilt er in iedereen een complotdenker.
Klik om te vergroten...

De buschauffeur zat zelf ook in pvv kleding. Dus gok gratis vervoer van een club pvv'ers ergens naar toe, en onderweg gestemd.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Ik heb voor het eerst op een vrouw gestemd. Zo progressief
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat ze zich identificeert als vrouw🙃

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...65
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."