#1
Niet iedereen draagt evenveel bij hè.Dat wordt betaald door "het volk".
Stel je voor dat je 3 ton verdient en dat je dus 1,5 ton belasting betaalt.
Het is een aanname, maar ik denk dat mensen die dit niet verdienen dit logisch vinden.
Maar als je dit wel verdient kijk je daar waarschijnlijk anders naar.





