#1
Hoe zit het met de gemeenteraadsverkiezingen? Sneeuwt een beetje onder zo he? Is toch veel leuker dan de landelijke?
Ik ga stemmen op degene die het leukst op de kleine bordjes op lantaarnpalen staat. Of op iemand waar de voor- en achternaam beiden beginnen met een F. Of op de alleroudste of allerjongste van alle kandidaten bij elkaar.
Mijn gemeente doet niet mee met kieskompas. Wel stemwijzer en keus.nl (ofzoiets). Beiden ingevuld en de uitkomst van de een was precies ondersteboven van die van de ander. šš½
Leukste vraag was: "de wolf mag bejaagd worden". We hebben hier in de verste verte geen wolven. Maar oke. Nee, eigenlijk was de leukste stelling "de lokale bibliotheek moet open blijven". De partij die daar voor is Ʃn waarvan iemand voldoet aan een van de bovengenoemde criteria, krijgt mijn stem.
Ik ga stemmen op degene die het leukst op de kleine bordjes op lantaarnpalen staat. Of op iemand waar de voor- en achternaam beiden beginnen met een F. Of op de alleroudste of allerjongste van alle kandidaten bij elkaar.
Mijn gemeente doet niet mee met kieskompas. Wel stemwijzer en keus.nl (ofzoiets). Beiden ingevuld en de uitkomst van de een was precies ondersteboven van die van de ander. šš½
Leukste vraag was: "de wolf mag bejaagd worden". We hebben hier in de verste verte geen wolven. Maar oke. Nee, eigenlijk was de leukste stelling "de lokale bibliotheek moet open blijven". De partij die daar voor is Ʃn waarvan iemand voldoet aan een van de bovengenoemde criteria, krijgt mijn stem.




