#1
2 gaten in de markt. Een rechts progressieve partij en een links conservatieve partij
2 gaten in de markt. Een rechts progressieve partij en een links conservatieve partij
Weer die verrekte SGP!
Hmmm ja. Das op zich wel te verklaren… want zoals je ziet, staan alle partijen wel ongeveer in een diagonale lijn van links boven naar rechts onder. En dat komt omdat de politieke partijen die rechts zijn op sociaal economisch thema ('minder belastingen/uitkeringen!'), meestal conservatief zijn op sociaal cultureel thema('fuck buitenlanders'). Dus de combinatie 'fuck buitenlanders' en 'uitkeringen zijn belangrijk' bestaat niet echt binnen Nederlandse politieke partijen... Maar wél bij kiezers.
Vorige keer heb ik die wel gezien, nu nog niet echt. Wel dit overzichtje gemaakt voor m’n eigen samenvatting waar ik nooit aan ben toegekomen:Partij programma's kun je lezen op hun sites.
Iemand zei me dat er ook een site bestaat waar je in makkelijke taal de highlights kan lezen van iedere politieke partij, dus waar ze ECHT voor gaan.
Maar ik kan die nergens vinden en gezien deze persoon wel vaker dingen verteld die niet op de waarheid berust zijn, door ziekte, vraag ik me af of zo'n site bestaat? Zou ideaal zijn
Vorige keer heb ik die wel gezien, nu nog niet echt. Wel dit overzichtje gemaakt voor m’n eigen samenvatting waar ik nooit aan ben toegekomen:
www.instagram.com

Het begint met acceptatie, 50plus zegt eigenlijk dat je zaken moet als je testament, begrafenis of crematie, wat voor muziek , agressief investeren in de wapen industrie om je pensioen inflatie bestendig en levensvatbaar te houden etc etc moet gaan regelen. Goed verhaal weer,.geen dank 💪🏽🤣Bekijk bijlage 67547
M'n gebeden zijn gehoord. Maar met deze uitslag kan ik nog steeds niks.
Bekijk bijlage 67547
M'n gebeden zijn gehoord. Maar met deze uitslag kan ik nog steeds niks.
Ahja klinkt bekend als je het zo zegtHet begint met acceptatie, 50plus zegt eigenlijk dat je zaken moet als je testament, begrafenis of crematie, wat voor muziek , agressief investeren in de wapen industrie om je pensioen inflatie bestendig en levensvatbaar te houden etc etc moet gaan regelen. Goed verhaal weer,.geen dank 💪🏽🤣
Die had een makkelijk avondje zeg. Gezellig vlaai eten en beetje meelachen. Heeft er het beste uitgehaald voor zichzelf imo. Meer zit er ook niet in voor zo iemand daar aan tafel, maar vond het toch knap dat ie, ondanks dat ie ook totaal niet aangesproken werd en zich dus ook weinig tot niet hoefde te verdedigen, lekker mee kon doen met de (ietwat getemperde, naar mijn mening) flauwigheid aan tafel.Frans was bij Vandaag Inside
Zo lang het grootste deel niet de meerderheid is… hoezo kan dat niet?Frans was bij Vandaag Inside
![]()
Johan Derksen tegen Frans Timmermans: 'Jij zet 2,5 miljoen Wilders-stemmers buiten de deur!'
Johan Derksen tegen Frans Timmermans: 'Jij zet 2,5 miljoen Wilders-stemmers buiten de deur!'www.vandaaginside.nl
Blijft mooi discussiepunt wat hier wordt aangesneden.
PVV gaat mogelijkerwijs weer de grootste partij worden. Kun je dan blijven zeggen als Frans (en de anderen partijen) zijnde: "we werken er niet mee samen"
Enerzijds snap ik dat zeker. Anderzijds kijk je idd wel, zoals Johan het schetst, niet naar wat het merendeel van het land klaarblijkelijk wilt.
Ik ben geen pvv'er.
Maar als hier het grootste deel van het land op stemt kun je deze groep mensen niet een aardappel in de oren duwen "we hebben je gehoord maar luisteren niet"
Vraag me ook af of veel mensen niet op Geert stemmen, omdat ze niet willen dat Frans minister president wordt bv. Dat dacht ik de vorige keer al en dat hoor/zie ik nu ook weer om me heen.
Ja was saai inderdaad. Helemaal dat pleuris sbs gekeken voor niks. Ook nog te moe om shownieuws naderhand af te zetten pfffff.Die had een makkelijk avondje zeg. Gezellig vlaai eten en beetje meelachen. Heeft er het beste uitgehaald voor zichzelf imo. Meer zit er ook niet in voor zo iemand daar aan tafel, maar vond het toch knap dat ie, ondanks dat ie ook totaal niet aangesproken werd en zich dus ook weinig tot niet hoefde te verdedigen, lekker mee kon doen met de (ietwat getemperde, naar mijn mening) flauwigheid aan tafel.
En? Wie doet het met wie en welke schoenen draagt maxima?shownieuws naderhand af te zetten pfffff
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."