Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je bij heroïne?

Wat voel je bij heroïne?

122 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe het niet !! Geloof me er aan komen geeft je een top tijd tot dat je er niet meer van af kan komen en die maand dat je top voelt kost je 1 jaar of langer om weer de oude te worden als je dat al word
S
SenseoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maatje90 zei:
En over dat dekentje dat klopt zeker ! Maar dat is met kratom ook als je geen tolerantie hebt maar beide kun je echt zwaar verslaafd aan worden ! Mijn mening is echt dat kratom werkt om heroïne of opiaten te stoppen maar ik ken zoveel lui die elke maand voor 80 euro kratom kopen en dan als excuus zeggen dit geeft mij even rust in de weekenden maar ondertussen gebruiken ze het smorgens voor ze de deur uit gaan en in de avond om te kunnen slapen en als ze dat niet doen krijgen ze afkickverschijnselen

En er zoude met kratom best uitzondering zijn dat mensen na maand zo kunnen stoppen maar met heroïne stop je niet zo maar even

Al je zorgen gaan weg en je hebt enorm veel zin in van alles of juist niet en ligt de hele dag kinder tv te kijken en je bent al gelukkig ik neem aan dat u dat niet wilt
Klik om te vergroten...
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Klik om te vergroten...
Juist !!
S
SenseoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maatje90 zei:
Doe het niet !! Geloof me er aan komen geeft je een top tijd tot dat je er niet meer van af kan komen en die maand dat je top voelt kost je 1 jaar of langer om weer de oude te worden als je dat al word
Klik om te vergroten...

Na een LSD trip was ik eindelijk van mijn 10 jaar lange depressie af. Nu bijna 3 jaar later val ik terug in een zware depressie. Mijn emoties schieten mij altijd te kort. Als ik dingen aan ga die belangrijk voor mij zijn, word mijn angst erg intens. Mijn brein slaagt in paniek door mijn oude herinneringen, toen ik mezelf nog zoveel onder druk zet. Om nog als 29 jarige zo emotioneel onbekwaam te zijn.. Ik heb veel nieuwe neutrale of positieve ervaringen nodig om die herinneringen te kunnen veranderen. Helaas kan ik mij daar niet overzetten. Als gevolg doe ik niets meer behalve werken. Ik zou wel een nieuwe trip willen ervaren maar heb geen locatie en geen trip sitter.
Spoiler: Trigger Warning
Ik wil niet weer met een zware depressie leven. Ik wil dood. Ik kan gewoonweg niet emotioneel capabel met het leven omgaan. Een heroïne overdosis lijkt me een pijnloze dood. Jammer genoeg ken ik geen dealers en mijn contact met drugs komt enkel van 2 personen die ik zelden zie en die mij dat weigerde te geven. Ze weten niet van mijn historiek, maar ze weigerde dat omdat ze niet de oorzaak willen zijn van een mogelijke verslaving en ondergang.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Klik om te vergroten...

Hier exact zo.
Mooi gevoel.
Maar daarom ook gevaarlijk.
Heroine zal dit nl nog sterker hebben
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Hier exact zo.
Mooi gevoel.
Maar daarom ook gevaarlijk.
Heroine zal dit nl nog sterker hebben
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd vond ik het niet een mooi gevoel, maar een afvlakking van gevoel. Niet op een manier hoe benzo's afvlakken: dat je alles gewoon minder voelt door verdoving en dingen je minder kunnen schelen, maar (bij mij dan) meer een 'ik vind het wel goed genoeg zo'. 'Ik ben wel tevreden genoeg' Een soort luie tevredenheid en gevoel van stagnatie in plaats van echte contentheid/geluk die tegelijk openstaat voor- en verwonderd over nieuwe dingen/mogelijkheden/groei.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat die zooi links liggen want na 1 keer gebruik zal je automatisch weer gaan gebruiken voor je het weet dus blijf er bij weg "als je nog even wil leven"
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maatje90 zei:
Heel gek ik heb net wat ondekt !! Ja dit gaat heel raar klinken maar als ik ga liggen en op internet van die filmpjes kijk waar ze mensen kraken krijg ik de zelfde rust in mijn hoofd als kratom
Klik om te vergroten...
Real dope shit man ,je eigen dopaminen haha
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Senseo zei:
Ik heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!
Klik om te vergroten...
Ik kan je heel veel vertellen maar ik waarschuw je doe het niet ,echt je word er een embryo van en leeft van shot to shot.
Lekker ja natuurlijk maar zo lekker dat het je dood word ,lucifer kickt ass als hij het beu is met je.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jij hoopt hier iets positiefs te vinden in de opiaten sub forum maar dat ga je niet vinden zolang ik in je draadje blijf hangen !
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ongelooflijk eh hoeveel het al op tv is geweest en hoe vol internet er mee staat dat mensen er dood en dood ziek van worden en toch willen mensen het even proberen
Je haalt de duivel in huis zelfs als je pijn hebt waar het voor bedoeld is
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maatje90 zei:
Ongelooflijk eh hoeveel het al op tv is geweest en hoe vol internet er mee staat dat mensen er dood en dood ziek van worden en toch willen mensen het even proberen
Je haalt de duivel in huis zelfs als je pijn hebt waar het voor bedoeld is
Klik om te vergroten...
Sommige moeten de duivel ontmoeten voor ze op hun knieën gaan ,net zoals dit triest geval.
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maatje90 zei:
Ongelooflijk eh hoeveel het al op tv is geweest en hoe vol internet er mee staat dat mensen er dood en dood ziek van worden en toch willen mensen het even proberen
Je haalt de duivel in huis zelfs als je pijn hebt waar het voor bedoeld is
Klik om te vergroten...

Soulassasins zei:
Sommige moeten de duivel ontmoeten voor ze op hun knieën gaan ,net zoals dit triest geval.
Klik om te vergroten...
Laten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoek een locatie en een tripsitter en probeer weer een 'reset' te krijgen met LSD.

Dat lijkt me echt veel beter dan de doodlopende weg van heroïnegebruik in te slaan.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mazed zei:
Laten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.
Klik om te vergroten...
En ik zeg hem niet te proberen of te zoeken naar ervaringen wat hem alleen maar lekkerder maakt,ik ben een dikke ex junk als hij niets van me aan wil nemen en alleen zit te gluren hier dan zit hij toch verkeerd hier denk ik
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mazed zei:
Laten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.
Klik om te vergroten...

Het kan ook triggeren. En dan willen gaan proberen. Dus waarschuwen is wel op zijn plaats bij een middel als heroine.
Heb wel eens gehoord dat je na paar keer verslaafd kan zijn.
Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij probeert.

Ik heb eens uitgeholpen bij de methadon bus / soep bus. En daar heb ik mensen gezien die echt helemaal kapot waren van de heroine.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Klik om te vergroten...
Precies dit had ik ook na gebruik van oxycodon (ook een opiaat). Maarten van Rossem sprak geloof ik eens van een "autistische staat van geluk". Ik vind het toepasselijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Klik om te vergroten...
Dat had ik dan weer met Keta.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Senseo zei:
Ik heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!
Klik om te vergroten...
En over dat dekentje dat klopt zeker ! Maar dat is met kratom ook als je geen tolerantie hebt maar beide kun je echt zwaar verslaafd aan worden ! Mijn mening is echt dat kratom werkt om heroïne of opiaten te stoppen maar ik ken zoveel lui die elke maand voor 80 euro kratom kopen en dan als excuus zeggen dit geeft mij even rust in de weekenden maar ondertussen gebruiken ze het smorgens voor ze de deur uit gaan en in de avond om te kunnen slapen en als ze dat niet doen krijgen ze afkickverschijnselen

En er zoude met kratom best uitzondering zijn dat mensen na maand zo kunnen stoppen maar met heroïne stop je niet zo maar even

Al je zorgen gaan weg en je hebt enorm veel zin in van alles of juist niet en ligt de hele dag kinder tv te kijken en je bent al gelukkig ik neem aan dat u dat niet wilt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."