#1
Doe het niet !! Geloof me er aan komen geeft je een top tijd tot dat je er niet meer van af kan komen en die maand dat je top voelt kost je 1 jaar of langer om weer de oude te worden als je dat al word
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.En over dat dekentje dat klopt zeker ! Maar dat is met kratom ook als je geen tolerantie hebt maar beide kun je echt zwaar verslaafd aan worden ! Mijn mening is echt dat kratom werkt om heroïne of opiaten te stoppen maar ik ken zoveel lui die elke maand voor 80 euro kratom kopen en dan als excuus zeggen dit geeft mij even rust in de weekenden maar ondertussen gebruiken ze het smorgens voor ze de deur uit gaan en in de avond om te kunnen slapen en als ze dat niet doen krijgen ze afkickverschijnselen
En er zoude met kratom best uitzondering zijn dat mensen na maand zo kunnen stoppen maar met heroïne stop je niet zo maar even
Al je zorgen gaan weg en je hebt enorm veel zin in van alles of juist niet en ligt de hele dag kinder tv te kijken en je bent al gelukkig ik neem aan dat u dat niet wilt
Juist !!Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Doe het niet !! Geloof me er aan komen geeft je een top tijd tot dat je er niet meer van af kan komen en die maand dat je top voelt kost je 1 jaar of langer om weer de oude te worden als je dat al word
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Eerlijk gezegd vond ik het niet een mooi gevoel, maar een afvlakking van gevoel. Niet op een manier hoe benzo's afvlakken: dat je alles gewoon minder voelt door verdoving en dingen je minder kunnen schelen, maar (bij mij dan) meer een 'ik vind het wel goed genoeg zo'. 'Ik ben wel tevreden genoeg' Een soort luie tevredenheid en gevoel van stagnatie in plaats van echte contentheid/geluk die tegelijk openstaat voor- en verwonderd over nieuwe dingen/mogelijkheden/groei.Hier exact zo.
Mooi gevoel.
Maar daarom ook gevaarlijk.
Heroine zal dit nl nog sterker hebben
Real dope shit man ,je eigen dopaminen hahaHeel gek ik heb net wat ondekt !! Ja dit gaat heel raar klinken maar als ik ga liggen en op internet van die filmpjes kijk waar ze mensen kraken krijg ik de zelfde rust in mijn hoofd als kratom
Ik kan je heel veel vertellen maar ik waarschuw je doe het niet ,echt je word er een embryo van en leeft van shot to shot.Ik heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!
Sommige moeten de duivel ontmoeten voor ze op hun knieën gaan ,net zoals dit triest geval.Ongelooflijk eh hoeveel het al op tv is geweest en hoe vol internet er mee staat dat mensen er dood en dood ziek van worden en toch willen mensen het even proberen
Je haalt de duivel in huis zelfs als je pijn hebt waar het voor bedoeld is
Ongelooflijk eh hoeveel het al op tv is geweest en hoe vol internet er mee staat dat mensen er dood en dood ziek van worden en toch willen mensen het even proberen
Je haalt de duivel in huis zelfs als je pijn hebt waar het voor bedoeld is
Laten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.Sommige moeten de duivel ontmoeten voor ze op hun knieën gaan ,net zoals dit triest geval.
En ik zeg hem niet te proberen of te zoeken naar ervaringen wat hem alleen maar lekkerder maakt,ik ben een dikke ex junk als hij niets van me aan wil nemen en alleen zit te gluren hier dan zit hij toch verkeerd hier denk ikLaten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.
Laten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.
Precies dit had ik ook na gebruik van oxycodon (ook een opiaat). Maarten van Rossem sprak geloof ik eens van een "autistische staat van geluk". Ik vind het toepasselijk.Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Dat had ik dan weer met Keta.Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
En over dat dekentje dat klopt zeker ! Maar dat is met kratom ook als je geen tolerantie hebt maar beide kun je echt zwaar verslaafd aan worden ! Mijn mening is echt dat kratom werkt om heroïne of opiaten te stoppen maar ik ken zoveel lui die elke maand voor 80 euro kratom kopen en dan als excuus zeggen dit geeft mij even rust in de weekenden maar ondertussen gebruiken ze het smorgens voor ze de deur uit gaan en in de avond om te kunnen slapen en als ze dat niet doen krijgen ze afkickverschijnselenIk heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."