#1
Water, heel veel water. 



caatje zei:red bull light
meisje20 zei:Blikje Heineken.
meisje20 zei:^ Ik vind Heineken prima te drinken.
Flameon zei:meisje20 zei:^ Ik vind Heineken prima te drinken.
Als het ijs en ijs koud is dan is het opzich wel te drinken.
Maar toch heb ik me wel vaker in mijn studententijd een fikse kater gedronken aan heineken. Alhoewel ik er ook eerlijk moet bij zeggen dat het misschien bij amstel, bavaria etc niet anders was geweest.
Bier waar je geen kater van krijgt:
Echt goed duits bier
Bitburger, warsteiner, eppeldebbel e.d.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."